پمپ کشاورزی, مقالات

عرضه انواع پمپ سانتریفیوژ جریان شعاعی

پمپ های سانتریفیوژ بسته به نوع عملکرد خود، تقسیم بندی می شوند و به چند دسته مجزا تقسیم می شوند، یکی از پر کاربرد ترین آن، پمپ سانتریفیوژ  شعاعی است که این پمپ عملکرد بسیار خاصی دارا می باشد.

شرکت ما، عرضه پمپ سانتریفیوژ جریان شعاعی را در ایران در دست گرفته است و تلاش می کند با کیفیت ترین و با دوام ترین این محصول را عرضه کند، توجه داشته باشید محصولات ما دارای خدمات پس از فروش است.

عرضه انواع پمپ سانتریفیوژ جریان شعاعی

استاندارد های لازم جهت تولید پمپ سانتریفیوژ

استاندارد های لازم جهت تولید پمپ سانتریفیوژ

پمپ سانتریفیوژ، نیازمند استاندارد های خاصی است تا تولیدی با کیفیت و پر طرفدار داشته باشد و در صورتی که از این استاندارد ها پیروی نکند، به هیچ عنوان به مرحله تولید و توزیع نمی رسد زیرا باعث بروز خطرات و مشکلاتی خواهد شد.

استاندارد های زیادی برای تولید پمپ سانتریفیوژ وجود دارد، اما استاندارد ANSI یکی از برترین استاندارد های جهانی است که توسط استاندارد ملی آمریکا، ساخته و طراحی شده است و یکی دیگر از برترین استاندارد ها نیز متعلق به کشور آمریکا است که آن استاندارد API است و دیگر استاندارد های کشور های دیگر از جمله آلمان و انگلیس و همچنین ایران، استاندارد های خاص خود را دارا می باشند اما تلاش کرده اند که حداکثر تطابق را با استاندارد های برتر دنیا داشته باشند.

از نکات مهم استاندارد پمپ سانتریفیوژ، موادی است که در تولید این پمپ ها استفاده شده است، مواد این پمپ ها، می بایست از جنس فولاد باشند و قسمت های پلاستیکی آن از مرغوب ترین نوع پلاستیک تولید شده باشد که دوام و کیفیت بالایی داشته باشد و همچنین به هیچ عنوان دچار زنگ زدگی نشود، حتی در صورتی که به مدت طولانی، این پمپ در آب شناور باشد، قسمت های سیم کشی این نوع پمپ می بایست به صورت دقیق ترین شکل ممکن طراحی شده باشد و در محفظه ای قرار گرفته باشد که کاملا ایمن شده باشد و دارای روکش بسیار محکمی باشد.

فروش کلی پمپ سانتریفیوژ شعاعی صنعتی

فروش کلی پمپ سانتریفیوژ شعاعی صنعتی

ما از برترین فروشندگان کلی پمپ سانتریفیوژ شعاعی صنعتی هستیم که محصولات ارائه شده توسط ما، از برترین مواد اولیه و همچنین با استفاده از برترین استاندارد دنیا طراحی و تولید شده است و دوام و قدرت بسیار بالایی دارد و در انواع گوناگون صنعت می تواند بسیار کاربردی باشد.

شما مشتریان گرامی می توانید جهت کسب اطلاعات از نحوه تولید، قیمت و همچنین فروش پمپ سانتریفیوژ شعاعی صنعتی، به وب سایت ما مراجعه فرمایید  و یا درصورت تمایل به دفاتر فروش ما مراجعه کنید و با اطمینان از صحت و کیفیت محصول، پمپی پر قدرت، با مناسب ترین قیمت خریداری کنید.

امتیاز دهید post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *