پمپ کشاورزی, مقالات

عرضه باکیفیت ترین پمپ آب طبقاتی Wkl

پمپ آب طبقاتی در دو مدل عمودی و افقی تولید می شود.قیمت پمپ های طبقاتی بر اساس نوع برند،کیفیت ماشینکاری قطعات و مقدار آبدهی و فشار پمپ مشخص می شود.عموما در بخش انتقال آب کشاورزی و صنعتی بهترین پمپ ها ، پمپ هایی هستند که با سیستم پمپاژ سازگاری بهتری داشته و راندمان بالاتری دارند.انتخاب این پمپ ها را به فروشندگان خبره یا شرکت های تولیدی که از آنها خرید می کنید بسپارید.

عرضه باکیفیت ترین پمپ آب طبقاتی Wkl

فروش پمپ وکائل طبقاتی استیل در اندازه های مختلف

فروش پمپ وکائل طبقاتی استیل در اندازه های مختلف

پمپ های طبقاتی جز دسته پمپ های فشار قوی گریز از مرکز هستند که با چرخش پروانه و نیرویی که از موتور یا دینام می گیرد پروانه می چرخد و این نیرو را به سیال وارد می کند.می توان گفت پر مصرف ترین پمپ ها در صنعت پمپ آب طبقاتی بوده که نزدیک به سه چهارم از پمپ های مورد استفاده در این بخش را تامین می کنند.

برای انتقال سیالات خورنده و اسیدی با فشار بالا در کارخانجات صنعتی و غذایی از پمپ های طبقاتی استیل استفاده می شود.مهم ترین ویژگی پمپ های گریز از مرکز فشار قوی این است که مقدار مشخصی از آب را با فشار ثابت تولید می کنند.پمپ های استیل نیز از همین قانون پیروی می کنند و قیمت این پمپ ها نسبت به پمپ های چدنی بالاتر بوده و طول عمر بیشتری نیز دارند.

صادرات پمپ آب طبقاتی افقی به بحرین و قطر

صادرات پمپ آب طبقاتی افقی به بحرین و قطر

پمپ های آبرسانی برای اهداف مختلفی تولید شده و اشکال مختلی داشته و در دو مدل دینامیکی و جابجایی مثبت در بازارهای داخلی و خارجی خرید و فروش می شوند.پمپ های آب معمولا بر دو نصب می شوند.یک مدل پمپ های حلزونی که بیرون از آب نصب می شوند که هزینه سرویس و نگهداری این پمپ ها کمتر است و یک مدل پمپ های شناور که پمپ و موتور داخل آب قرار می گیرد و خنک کاری موتور با آب انجام می شود.

صادرات پمپ آب به کشورهای حاشیه خلیج فارس یکی از پر سودترین تجارت ها برای تولید کننده های پمپ آب ایرانی است.کیفیت و قیمت مناسب پمپ های آبرسانی کشاورزی و صنعتی ایرانی باعث شده تا مشتریان عربی خواهان خرید این محصول به صورت عمده باشند.

طرز کار پمپ طبقاتی افقی | تهیه آن در ارومیه

طرز کار پمپ طبقاتی افقی | تهیه آن در ارومیه

پمپ های طبقاتی از چندیت پروانه و دیفیوزر تشکیل شده اند که همگی بر روی یک محور سوار می شوند.هر طبقه پمپ طبقاتی یک پروانه و دیفیوزر را در خود جای می دهد و فاصله بین طبقاتی با بوش طبقات پوشش داده می شود.هنگام مونتاژ پمپ یک میزان کورس برای پمپ در نظر گرفته می شود تا در هنگام مکش و رانش محور و تجهیزات دوار پمپ تحت تاثیر نیروهای شعاعی و محوری آسیب نبیند.

این پمپ ها آب را از عمق ۶ متری مکش می کنند و تا ارتفاع مشخصی طبق قطر پروانه و اندازه ورودی و خروجی انتقال می دهند.روانکاری بلرینگ و رولبرینگ این پمپ ها با گریس نسوز انجام می شود.کاربرد این پمپ ها در صنعت و کشاورزی به گونه ایست که خریداران می خواهند به صورت مستقیم و بدون واسطه این محصول را تهیه کنند.برای خرید انواع پمپ طبقاتی افقی در ارومیه با کارشناسان ما تماس بگیرید.

امتیاز دهید post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *