مقالات

عرضه کننده پمپ آب پشت تراکتوری عمده

پمپ آب پشت تراکتوری یکی از کاربردی ترین پمپ های آب است که ظرفیت بالایی دارد و می‌ تواند به نحو مطلوب آب مورد نیاز مصرف کنندگان را فراهم کند. عرضه کننده پمپ آب پشت تراکتوری عمده موظف است که شناخت کاملی درباره مدل های مختلف این پمپ ها داشته باشد و نسبت به کارایی آن ها نیز باید آگاهی کاملی داشته باشد تا به نحوه بهتری بتواند مشتریان انواع پمپ های آب پشت تراکتوری را راهنمایی کند تا آن ها انتخاب درستی را به انجام برسانند.

این پمپ ها همان پمپ گریز از مرکز یا فشار قوی می باشند که برای مصارف مختلف کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد.گیربکس های پشت تراکتوری گیربکس های افزاینده با نسبت تبدیل ۱/۳(۵۵hp) و ۱/۶(۴۵hp) جهت تبدیل دور خروجی گاردون تراکتور به دور لازم جهت راه اندازی پمپ می باشد. از پمپ پشت تراکتوری در آبیاری قطره ای یا انتقال پساب استفاده می شود.این گیربکس ها به انتهای تراکتور نصب و توسط کوپلینگ به پمپ متصل می شوند.

عرضه کننده پمپ آب پشت تراکتوری عمده

آموزش نصب پمپ آب پشت تراکتوری استاندارد

آموزش نصب پمپ آب پشت تراکتوری استاندارد پمپ آب یک وسیله کاربردی برای انتقال آب های زیرزمینی می باشد که در انواع و اقسام مختلفی طراحی می شود. یکی از انواع پمپ های آب، پمپ آب پشت تراکتوری است. این نوع از پمپ ها معمولاً برای آبیاری کشاورزی استفاده می‌ شوند. تفاوت پمپ پشت تراکتوری با سایر پمپ ها این است که این محصول برای شروع به کار احتیاج به نیروی گریز از مرکز دارد که نیروی گریز از مرکز خود را توسط چرخش پروانه هایش ایجاد می‌ کند.

البته انرژی لازم برای به گردش در آوردن پروانه های موجود در پمپ استاندارد با استفاده از موتور تراکتور تامین می‌شود. پس پمپ آب پشت تراکتوری به جای اینکه به یک موتور برق متصل شود به طور مستقیم به با کمک یک محور به موتور تراکتور اتصال پیدا می کند. در نتیجه کشاورزان با روشن کردن تراکتور، موتور آب را به کار می اندازند تا بتوانند آب مورد نیاز خود را از چاه تامین کنند.

اما برای نصب پمپ پشت تراکتوری استاندارد باید اطلاعات کاملی در خصوص قطعات به کار رفته در این محصول داشته باشید. این پمپ ها برای شروع به کار باید توسط یک محور مخصوص به موتور تراکتور متصل شوند و اگر شما از بابت قطعات این پمپ ها اطلاعات کافی نداشته باشید ممکن است اتصال اشتباهی را انجام دهید که در آن صورت پمپ آب می سوزد.

ابتدا پمپ آب را بر روی سطح صاف واگن پشت تراکتوری قرار داده و با استفاده از پیچ و مهره آن را ثابت نگه دارید. سپس به کمک یک شفت قسمت ورودی برق این پمپ را به موتور تراکتور متصل کنید.

پمپ های آب وظیفه ی جابجایی مایعات و سیالات متعدد را بر عهده دارند.در بستن پمپ بر روی تراکتوری با وجود تسمه و فولی، باید به جهت چرخش پمپ دقت کرد. در پمپ هایی که راست گرد هستند،باید تسمه و فولی پشت پمپ واقع شود که بسیار سخت است و اگر پمپ چپ گرد باشد، نوع شاسی آن ساده تر بوده است. تسمه و فولی در سمت تراکتور واقع می شود. قیمت پمپ آب پشت تراکتوری چپگرد و راستگرد به دلیل اندازه شاسی آن، متفاوت است.یکی از شهرهایی که مصرف پمپ آب پشت تراکتوری در آن زیاد است استان آذربایجان شرقی و شهر تبریز می باشد.با توجه به حضور کارخانه های پمپ سازی در تبریز عمدتا انواع پمپ ها با برندهای شرکتهاي مختلف در بازار پمپ آب خرید و فروش می شود.

مرکز توزیع پمپ آب پشت تراکتوری عمده

مرکز توزیع پمپ آب پشت تراکتوری عمده پمپ آب پشت تراکتوری یکی از رایج ترین انواع تجهیزات آبرسانی است که با کمک این پمپ آب مورد نیاز برای آبیاری محصولات کشاورزی به راحتی فراهم می‌شود و در واقع مزیت این پمپ این است که می‌ توان آن را در هر مکانی بدون احتیاج به نیروی برق شهری استفاده کرد.

چرا که پمپ آب پشت تراکتوری انرژی مورد نیاز خود را از انرژی موتور تراکتور تامین می‌کند. مرکز توزیع پمپ آب پشت تراکتوری عمده پخش پمپ آب را در ظرفیت ها و انواع و اقسام مختلفی انجام می دهد. چرا که این پمپ ها دارای ساختار متفاوتی هستند و هر یک برای مصارف خاصی استفاده می شوتد.

از پمپ آب پشت تراکتوری در آبیاری قطره ای یا انتقال پساب استفاده می شود.این گیربکس ها به انتهای تراکتور نصب مي شوند و توسط کوپلینگ به پمپ آب متصل می شوند. قیمت پمپ آب کشاورزی پشت تراکتوری به عوامل متعددی چون طول مسیر،ارتفاع آبدهی و مقدار حجم آبدهی بستگی دارد.پمپ آب پشت تراکتوری برای راه اندازی هزینه کمتری دارد چون نیازی به برق ندارد و مستقیم به موتور تراکتور کوپله می شود. پمپ آب پشت تراکتوری از جمله پمپ های گریز از مرکز می باشد که در سایزهای مختلف برای آب رساني به مزارع کشاورزی استفاده می شود.قیمت پمپ آب کشاورزی پشت تراکتوری بستگی به سایز و اندازه و نوع شاسی و گیربکس پمپ آب دارد كه متفاوت خواهد بود.توجه داشته باشید که می توان قیمت پمپ آب پشت تراكتوري را با پایین آوردن کیفیت شاسی و كيفيت پمپ کمتر کرد. اما بهترین راه برای تهیه این پمپ آب ها خرید پمپ تراکتوری از شرکت تولید کننده می باشد.

هر آنچه که باید عرضه کنندگان پمپ آب بدانند

هر آنچه که باید عرضه کنندگان پمپ آب بدانند خرید پمپ آب کوچک ۱۲ ولت فشار قوی که مخصوص آبیاری باغات و زمین های کشاورزی و گلخانه های بزرگ و کوچک است یک محصول بسیار پرکاربرد بوده و نقش مهمی در صنعت کشاورزی دارد.کارایی بالای این پمپ آب، در سیستم های باغبانی به گونه ای است که یک ورقه پلی پروپیلن که مقاوم در برابر خوردگی است در روکش پمپ نصب گردیده، و سرعت جریان در این پمپ آب کوچک ۱۲ ولتی ۴٫۳ لیتر در دقیقه است.ویژگی های کلیدی پمپ آب ۱۲ ولت ارزان به شرح زیر است در هنگام خريد مي بايست به ویژگی های کلیدی و مهم این پمپ آب اشاره كرد، هر آنچه كه بايد عرضه كنندگان پمپ آب بدانند در موارد زير اشاره شده است؛

١-عملکرد روان و آسان آن

٢-مکش

٣-نصب آسان

٤-مصرف برق پایین

٥-وزن کم

٦-بیصدا

٧-در حین کار کردن کم مصرف بودن

این پمپ یک مزیت مهم به حساب می آید. از طرفی دیگر کم صدا بودن و پایین بودن وزن آن نیز هر چه بیشتر به کیفیت و ارتقای کارایی آن کمک کرده است.

آنچه که باید از عرضه اینترنتی پمپ آب بدانیم

آنچه که باید از عرضه اینترنتی پمپ آب بدانیم پمپ الکتروژن شامل انواع پمپ های آب خانگی ، کولری و کف کش می باشد. دلايل فروش بالاي پمپ هاي الكتروژن؛ کیفیت بالا و قیمت مناسب است. بدنه این پمپ از جنس چدن و پروانه در متریال های برنج یا استیل ساخته می شود. شرکت الکتروژن علاوه بر پمپ های آب به عنوان یکی از بزرگترین سازندگان الکتروموتور در ایران است. در سال هاي اخير مي توان پمپ آب الکتروژن را یکی از بهترین نشان های تجاری در خاورمیانه برای تولید پمپ آب ایرانی به شمار آورد. امروز پمپ آب الکتروژن با قیمت بسیار مناسب تر از پمپ آب خانگی چینی به فروش می رسد. آخرین لیست قیمت پمپ آب الکتروژن را میتوانید از طریق سایت کالا هاي صنعتی دریافت كرد. با توجه به نوسانات قیمت از سوی شرکت سازنده این قیمت ها بدون اطلاع قبلی قابل تغییر هستند.بزرگترین مزیت استفاده از پمپ آب الکتروژن اين است كه آن را میتوان گارانتی و خدمات پس از فروش این شرکت را معرفی کرد. هيجده ماه ماه گارانتی واقعی بر روی پمپ های الکتروژن است كه نشان کیفیت و دوام این محصول با کیفیت ایرانی دارد. هر کدام از پمپ های آب الکتروژن دارای یک برگه گارانتی معتبر بوده است که توسط فروشنده مهر شده و از تاریخ خرید به مدتي كه درج شده بر روی کارت گارانتی معتبر خواهد بود. علاوه بر گارانتی، استفاده از مواد اولیه مرغوب در تولید پمپ آب الکتروژن را می توان مزیت بزرگ این برند دانست.

بهترین نوع پمپ آب برای عرضه

بهترین نوع پمپ آب برای عرضه بهترين پمپ آب براي عرضه فروش پمپ آب ایتالیایی مي باشد.قیمت پمپ آب خانگی ایتالیایی در انواع برند ها، بر اساس قدرت پمپ، جنس و تعداد پروانه ها و… تعیین می شود.قیمت پمپ آب ایتالیایی نسبت به مدل های چینی بالاتر بوده است و از کیفیت بسیار بالايي برخوردار است. جهت انتخاب پمپ آب خانگی، ابتدا بهتر است راهنمای انتخاب پمپ آب هاي خانگی را مطالعه نمایید و سپس با توجه به پمپ مورد نیاز مصرف تان، اقدام به خرید آن پمپ مورد نظر نمایید. لازم به ذکر است پمپ آب ایتالیايي از نظر قیمت نسبت به سایر مدل های ایرانی و چینی در سطح بالاتری قرار دارد. به همين دليل پمپ های ساخت ایتالیا از کیفیت بالایی هم برخوردار هستند. برند های معتبر دیگر ایتالیایی هم جز بهترين پمپ آب مي باشند.

عرضه بدون واسطه پمپ آب ۱ اسب جتی

عرضه بدون واسطه پمپ آب 1 اسب جتی انواع پمپ آب خانگی پمپ آب خانگی شامل سه مدل مختلف است که هر کدام از این مدل ها انواع مختلفی دارند:

١-پمپ های سانترفیوژ ( بشقابی )

٢-پمپ های جتی

٣-پمپ های محیطی

٤-پمپ آب خانگی

در انواع مختلفی تولید و به فروش می رسد که از جمله انواع مختلف این محصول می توان به موارد زیر اشاره نمود:

_ پمپ های آب خانگی نیم اسب بخار محیطی و بشقابی

_ پمپ های آب خانگی یک اسب بخار محیطی و بشقابی

_ پمپ های آب خانگی یک اسب دو پروانه

_ پمپ های آب خانگی یک و نیم اسب بخار دو پروانه

_ پمپ های آب خانگی دو اسب دو پروانه

_ پمپ های آب خانگی یک اسب بخار جتی

پمپ آب ۱ اسب جتی؛ یک نوع پمپ آب اختصاصی است که جریان انتقال آب را به صورت تحت فشار در آورده و می تواند آن را به هرجایی که مورد نظرتان باشد پمپ و ارسال کند.

امتیاز دهید post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *