پمپ کشاورزی

فروشنده پمپ فشار قوی طبقاتی عمودی

یکی از ابزارهای پیشرفته امروزی برای جابجایی سیالات پمپ فشار قوی طبقاتی عمودی می باشد که فرآیند انتقال و جابجایی مایعات را در جهت عمودی با فشار بالا فراهم می کند.فروشنده این محصول آن را با کیفیت و قیمت مناسب در بازار عرضه کرده است. آیا با نحوه عملکرد این نوع پمپ آشنایی دارید و می دانید چگونه می توان جهت خرید این پمپ با فروشنده آن ارتباط برقرار کرد؟فروشنده پمپ فشار قوی طبقاتی عمودی

چگونگی عملکرد پمپ فشار قوی طبقاتی

چگونگی عملکرد پمپ فشار قوی طبقاتی

پمپ های فشار قوی طبقاتی دارای یک محور واحد هستند که بر روی آن پروانه ها و دیفیوزرها که به کاسه نیز معروفند قرار گرفته اند.

نحوه عملکرد این نوع پمپ های طبقاتی بسیار ساده است. ورود مایع یا سیال به فضای پروانه ای موجب می‌شود که یک افزایش فشار ایجاد شود و سیال به سمت جلو حرکت کند. این حرکت در نوع عمودی این پمپ ها به سمت بالا می باشد. در این پمپ ها سیال به صورت طبقاتی بالا و بالاتر می رود و به سمت خروجی پمپ هدایت می گردد.

پمپ فشار قوی عمودی از نظر فضا به جای بسیار کمی احتیاج دارند و معمولاً به صورت عمودی نصب می‌شوند. در این پمپ ها علاوه بر پروانه و کاسه، اتصالات ورودی و خروجی وجود دارد که به الکتروموتور متصل است. ورود سیال به درون فضای پروانه ای پمپ باعث ایجاد یک فشار قوی و به سمت بالا می‌شود و به این ترتیب این سیال با سرعت از خروجی خارج می گردد. این نوع پمپ در صنایع مختلف از جمله صنایع پتروشیمی، تصفیه خانه ها، برج های مسکونی و آسمان خراش ها کاربرد دارد.

نوع الکتروموتور به مار رفته در این پمپ فشار قوی از قدرت بسیار بالایی برخوردار است و توانایی هدایت حجم بالایی از سیالات با سرعت به سمت خروجی پمپ را دارا می باشد. هر چه توان و وات مصرفی این الکتروموتور بیشتر بالا باشد عملکرد و دبی مایع خروجی بیشتر خواهد بود.

بازار خرید پمپ فشار قوی طبقاتی استیل

بازار خرید پمپ فشار قوی طبقاتی استیل چنانچه در زمینه انواع سیستم های آبرسانی و انتقال سیالات دارای فروشگاه می باشید و یا صادرات این تجهیزات به کشورهای دیگر را انجام می دهید می توانید از پمپ فشار قوی استیل برای توسعه کسب و کار و صادرات خود استفاده کنید.

برای خرید این پمپ می توانید با مسئول فوش ما در بازار خرید این محصول ارتباط برقرار کرده و پس از کسب اطلاع از قیمت روز این دستگاه نسبت به سفارش آن اقدام کنید تا دستگاه در کوتاه ترین زمان ممکن به آدرس اعلام شده توسط شما ارسال گردد.

در ضمن خریداران عمده در صورت سفارش تعداد بالایی از این دستگاه می توانند با قیمت ارزان تری آن را به دست آورند.

امتیاز دهید post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *