پمپ کشاورزی, مقالات

فروشندگان عمده پمپ آب کشاورزی بدون واسطه + فیلم

قیمت پمپ اب 3 اینچ

پمپ آب کشاورزی و الکتروپمپ یک اسب از طریق عمده فروشها و مغازه داران و نمایندگی های معتبر در شهرهای مختلف به فروش می رسد.این پمپ ها در انواع مختلف از اندازه های ۱ تا ۱۲ اینچ تک مکشه و ۱ تا ۶ اینچ فشار قوی wkl توسط کارخانجات پمپ سازی تولید می شود.فروش عمده پمپ آب کشاورزی برای خریدارانی که به صورت عمده این پمپ ها را تهیه می کننده درصد تخفیف خوبی را به همراه دارد.

قیمت عرضه پمپ آب کشاورزی حلزونی عمده در بندرعباس

فروش عمده پمپ آب

الکتروپمپ موتوژن آب کشاورزی حلزونی شامل قطعاتی همچون محفظه حلزونی، محور،بوش،بلبرینگ،پروانه و موارد دیگر می باشد که پس از ماشینکاری قطعات و مونتاژ آنها با هم قیمت نهایی محصول مشخص می شود.نوسان قیمت ها در بازار در خصوص تهیه مواد اولیه مثل چدن و استیل باعث شده که قیمت پمپ های کشاورزی افزایش پیدا کند.این افزایش قیمت نیز باعث شده تا برندهای مختلف برای جذب مشتری بیشتر اقدام به فروش مستقیم و بدون واسطه کرده اند.

پمپ های اتا بزرگ حلزونی و انواع پمپ پشت تراکتوری فشار قوی در بندرعباس از جمله پرفروش ترین پمپ های آبرسانی هستند که به صورت عمده در بندرعباس توسط مغازه داران و نمایندگی ها به فروش می رسد.این پمپ ها با الکتروموتور موتوژن و جمکو نیز کوبله می شوند و تحت عنوان الکتروپمپ در بازار پمپ اب عرضه می شوند.

فروش پمپ آب صنعتی استیل برای کارخانجات مواد غذایی

فروش عمده پمپ آب

پمپ های گریز از مرکز حلزونی استیل در مواردی به کار می رود که سیال خاصیت اسیدی یا خورندگی داشته باشد.در کارخانجات مواد غذایی به دلیل استانداردهای مورد نظر اداره بهداشت باید از پمپ های سانتریفیوژ استیل حلزونی استفاده کنند.این پمپ ها مقاوم به حرارت و خوردگی بوده و از نظر راندمان ۱۰% از پمپ های چدنی پایین تر هستند.

شرکت آسیاپمپ ایرانیان با فروش پمپ آب صنعتی استیل در انواع مختلف ۱ تا ۱۲ اینچ برای موارد صنایع غذایی با قیمت مناسب به صورت آنلاین به فروش می رساند.برای انتخاب، مشاوره و خرید پمپ های استیل حلزونی با ما در ارتباط باشید.

خرید و فروش پمپ آب عمده ۸ اینچ با ارزانترین قیمت

فروش عمده پمپ آب

پمپ های آب اتا بزرگ برای مصارف کشاورزی،صنعتی و پرورش شیلات مورد استفاده قرار می گیرد.این پمپ ها آبدهی زیادی دارند و پمپ آب ۸ اینچ که در انواع مختلف در کشور تولید می شود به شرح زیر است.

  • پمپ آب اتا بزرگ سری ۲۳-۲۰۰ با قطر پروانه ۲۳ سانتیمتر
  • پمپ اتا بزرگ ۸ به ۸ محفظه کوچی با قطر پروانه ۲۷٫۵ سانتیمتر
  • پمپ اتا بزرگ ۱۰ به ۸ با قطر پروانه ۳۲ سانتیمتر

خرید و فروش انواع پمپ آب ۸ اینچ حلزونی با ارزانترین قیمت به صورت عمده در کشور توسط بازرگانی آسیاپمپ ایرانیان صورت می پذیرد.برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت ها و صبت سفارش با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

امتیاز دهید post

یک نظر در “فروشندگان عمده پمپ آب کشاورزی بدون واسطه + فیلم

  1. Asm گفت:

    سلام
    کدام پمپ آبدهی بیشتری دارد ؟
    پمپ با پروانه بسته یا پمپ با پروانه نیم باز؟ ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *