پمپ کشاورزی, مقالات

فروشگاه آنلاین پمپ و الکتروپمپ سانتریفیوژ با قیمت کارخانه

پمپ های انتقال آب سانتریفیوژ به این دلیل در بین خریداران شهرت دارد که توانایی انتقال آب در دبی و هد مختلف را دارا می باشد و عموما انتظار مشتریان را برآورده می کند.برای راه اندازی پمپ نیاز به محرک هایی مانند الکتروموتور و موتورهای دیزلی می باشد.قیمت پمپ های سانتریفیوژ و الکتروپمپ ها بستگی به اندازه هد و دبی، برند و نوع کاربرد آن مشخص می شود.به دلیل جلوگیری از اتلاف انرژی استفاده از موتورهای الکتریکی یا همان الکتروپمپ ها مناسب تر می باشد.

در فروشگاه آنلاین پمپ و الکتروپمپ سانتریفیوژ می توانید از مجموعه ما انواع این محصولات را با قیمت کارخانه و گارانتی معتبر خریداری کنید.

قیمت پمپ های سانتریفیوژ حلزونی ۸ اینچ عمده

پمپ های سانتریفیوژ در اندازه های مختلف دارای کارکرد یکسان هستند که همگی با نیروی گریز از مرکز کار می کنند.از محبوب ترین پمپ های سانتریفیوژ پمپ حلزونی ۸ اینچ می باشد که هم به صورت کوپله با موتور الکتریکی و هم به صورت پمپ پشت تراکتوری و کوپله با موتورهای دیزلی استفاده می شود.این پمپ ها در چندین سایز تولید و در بازار عرضه می شوند.تولید این پمپ ها با استفاده از بهترین متریال صورت گرفته و سیستم آببندی آنها می تواند به صورت پکینگ یا مکانیکال سیل باشد.

مجموعه شرکتهای آسیاپمپ ایرانیان فروشنده پمپ های سانتریفیوژ ۸ اینچ در اندازه های مختلف می باشد.این پمپ ها در سه مدل تولید می شوند و قیمت آنها بین ۸ میلیون تا ۱۶ میلیون می باشد.این پمپ ها شامل

  • پمپ حلزونی ۲۳-۲۰۰
  • پمپ ۸ در ۸
  • پمپ ۱۰ در ۸

می باشد.برای خرید انواع این پمپ ها به صورت عمده می توانید با ما تماس بگیرید و نمونه های محصول را در شبکه های اجتماعی شرکت مشاهده فرمایید.

فروشنده پمپ های سانتریفیوژ زمینی کوپله با موتور آبکشی دیزلی

یکی از متداول ترین روش فروش پمپ های آبکشی فروش آنها به همراه موتورهای دیزلی می باشد که در قدرت های مختلف در بازار موجود است و پرفروشترین آنها موتور بنز ده تن، موتور بنز ۹۱۱ ، موتور خاور و موتور کومنز می باشد.این پمپ ها بستگی به نیرویی که دارند با این موتورها کوپله می شوند.بهترین روش کوپله پمپ و موتور دیزلی کوپله با گاردون می باشد تا بتواند ار لرزشهای احتمالی موتور و انتقال آن به بلبرینگ ها و قطعات دوار پمپ جلوگیری کند.

بازرگانی آسیاپمپ ایرانیان فروشنده انواع دیزل پمپ های زمینی سانتریفیوژ با کیفیت بالا می باشد و مشتریان عزیز می توانند به صورت آنلاین انواع این محصول را سفارش دهند.لازم به ذکر است قدرت موتورهای دیزلی باید ۱۰ تا ۱۵ درصد از قدرت لازم برای به حرکت درآوردن پمپ بیشتر باشد.

مرکز توزیع پمپ های حلزونی گریز از مرکز مخصوص بیمارستانها و شهرداری

پمپ های سانتریفیوژ در اندازه ۱ تا ۱۲ اینچ مورد استفاده بیمارستانها و شهرداری ها می باشد.در بیمارستانها برای انتقال آب به بخش های مختلف از طریق سیستم لوله کشی و در شهرداری برای تخلیه آب از معابر شهری و آب و فاضلاب از این پمپ ها استفاده می شود.به این دلیل پمپ های سانتریفیوژ در این محل کاربرد دارد که محدودیتی در نوع کارکرد نداشته و از نظر دورانی می تواند در دورهای ۹۰۰، ۱۴۵۰ و ۲۹۰۰ دور کار کند.همچنین سیستم آب بندی این پمپ ها بر حسب نیاز قابل تغییر می باشد.

مرکز توزیع پمپ های حلزونی مورد نیاز مجموعه های درمانی و بیمارستانها و شهرداری و شرکت آب و فاضلاب از طریق سایت شرکت آسیاپمپ ایرانیان امکان پذیر می باشد.کافی است با ما تماس گرفته تا ضمن دریافت مشاوره بهترین تجربه خرید را داشته باشید.

امتیاز دهید post