پمپ کشاورزی, مقالات

استعلام قیمت پمپ های حلزونی | فروش انواع برندهای ایرانی

قیمت پمپ های حلزونی به عواملی همچون برند،اندازه پمپ و کاربرد آن بستگی دارد.با توجه به پرطرفدار بودن این پمپ ها شرکت های متعددی در کشور فروشنده انواع پمپ های حلزونی یکطبقه و چند طبقاتی multi stage pump هستند.قیمت روز پمپ های حلزونی را می توانید از مجموعه آسیاپمپ ایرانیان نمایندگی معتبر فروش پمپ های سانتریفیوژ حلزونی دریافت کنید.یکی از پرفروش ترین پمپ هایی که در مزارع کشاورزی به خصوص در جنوب کشور استفاده می‌شود الکتروپمپ شناور پمپیران است.

این مجموعه با فروش انواع برندهای معتبر در کشور سعی دارد سلیقه های متفاوت مشتریان را در خرید پمپ حلزونی با کیفیت و قیمت مناسب پوشش دهد.جهت استعلام قیمت پمپ های حلزونی در انواع برندها با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

قیمت پمپ های حلزونی

خرید و قیمت پمپ های فشار قوی حلزونی بدون واسطه

قیمت پمپ های حلزونی

پمپ های گریز از مرکز حلزونی در دو نوع افقی و عمودی تولید و در بازار عرضه می شوند.این پمپ ها برای انتقال سیالات با گرانروی پایین می باشند.دور محرک برای استفاده از این پمپ ها 1450 و 2900 دور می باشد.شکل عمومی و کاربرد این پمپ ها فارغ از اینکه ساخت چه شرکتی است یکسان بوده و قطعات آنها نیز به هم می خورد.از پرفروش ترین مدلهای پمپ حلزونی پمپ فشار قوی می باشد.

این پمپ در مصارف کشاورزی به صورت کوپله با موتور دیزل آبکشی و پمپ پشت تراکتوری و الکتروپمپ آب کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد.همچنین از این پمپ ها در بوسترپمپ های آبرسانی و آتشنشانی نیز استفاده می شود.برای اطلاع از قیمت و خرید بدون واسطه پمپ های فشار قوی با کیفیت استاندارد با ما تماس بگیرید.

فروشندگان پمپ آب کشاورزی فشار قوی معتبر در کشور

قیمت پمپ های حلزونی

همانطور که در بخش قبل گفته شد پمپ های فشار قوی در زمینه کشاورزی و صنعتی کاربرد دارند.این پمپ ها برای تامین فشار تا 20 بار طراحی و ساخته شده اند.پمپ های فشار قوی طبقاتی در کشور با برندها و اندازه های مختلف فروخته می شوند.فروشندگان معتبر این پمپ نمایندگی ها و عاملین فروش هستند.این پمپ ها با توجه به هزینه کم تعمیر و نگهداری مناسب برای مشتریانی است که طول عمر سیستم در دراز مدا برای آنها اهمیت دارد.

الکتروپمپ شناور ناصری نیازی به نصب سوپاپ نداشته و حمل و نقل آنها بسیار راحت است همچنین آب بندی این پمپ ها ازما فیبروفنر می باشد.

انواع پمپ های فشار قوی دست دوم در بازار نیز موجود می باشد که با توجه به حساسیت کارکرد آنها توصیه می شود در صورتی که از سالم بودن پمپ مطمئن نیستید پمپ فشار قوی نو خریداری کنید.این پمپ ها توسط برخی از فروشگاهها در کشور به فروش می رسد.

قطب فروش پمپ های حلزونی پایه صنعتی دائم کار

قیمت پمپ های حلزونی

در میان پمپ های حلزونی یک نوع از پمپ های سانتریفیوژ وجود دارد که با طراحی مهندسی به روز برای سیستم های دائم کار در کارخانجات و صنایع نفت و پتروشیمی مورد استفاده قرار می گیرند.به این پمپ ها، پمپ های پایه صنعتی گفته می شود که در دو نوع چدن و استیل تولید می شود.عرضه این پمپ ها به صورت مستقیم توسط بازرگانی آسیاپمپ ایرانیان در کشور صورت گرفته است.

این پمپ ها دارای 18 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد.در این پمپ ها از بلبرینگ دو ردیفه تراست استفاده شده که عمر مفید آنها بین 17000 تا 25000 ساعت می باشد.هم چنین محور پمپ در این مدل نسبت به مدلهای معمولی تقویت شده است و خنک کاری بخش آببندی در این پمپ ها توسط لوله کشی از بیرون است.

امتیاز دهید post