پمپ کشاورزی

فروش اینترنتی نمایندگی پمپ آب در کرج

نمایندگی فروش پمپ سانتریفیوژ

نمایندگی پمپ اب در کرج عامل فروش پمپ های کشاورزی و صنعتی می باشد.این مجموعه با داشتن بیش از ۳۰ سال سابقه تولید و فروش پمپ های حلزونی و پمپ فشار قوی،محصولات خود را به صورت آنلاین در سراسر استان البرز،شهریار،هشتگرد،طالقان و شهر اندیشه به فروش می رساند.

چنانچه می خواهید انواع پمپ آب کشاورزی و صنعتی را با قیمت اصلی و بدون واسطه خریداری کنید فروشگاه اینترنتی این مجموعه گزینه بسیار مناسبی برای شما می باشد.

 

فروشگاه پمپ آب در کرج عامل فروش قطعات یدکی پمپ آب کشاورزی

در بخش کشاورزی و صنعتی به دلیل کارکرد مداوم پمپ احتمال خرابی یا سایش برخی از قطعات پمپ وجود دارد.باید دقت کنید که

  • پمپ هیچ گاه بدون آب کار نکند.
  • حتما سوپاپ و توری در انتهای لوله مکش نصب شود تا آشغال در پروانه گیر نکند.
  • خارج از توان پمپ از آن استفاده نشود تا به بلبرینگ ها فشار وارد نشود.
  • ارتفاع مکش حداکثر ۶ متر باشد.

در این صورت پمپ حداکثر طول عمر خود را دارد.اما در صورتی که نیاز به لوازم یدکی اصلی پمپ داشتید،فروشگاه پمپ آب در کرج با ارائه تمام قطعات موجود آماده خدمت رسانی به شما می باشد.

 

فروش مرغوبترین پمپ لجن کش خانگی در استان البرز

معمولا در آپارتمان ها چاه هایی برای تخلیه فاضلاب تعبیه می کنند که پس از مدتی که این پاهها پر شود نیاز است تا فاضلاب آن تخلیه شود تا راه های آبی ساختمان مسدود نشود.گروه بازرگانی الکتروپمپکو با عرضه بهترین پمپ گریز از مرکز فاضلاب کش موسوم به پمپ خودمکش لجن کش در اندازه ۲ ، ۳ و ۴ اینچ آماده خدمت به مشتریان گرامی می باشد.

پمپ های خودمکش لجن کش قابلیت مکش آب از عمق ۷ تا ۹ متر را دارند.ضمنا پمپ ۲ و ۳ اینچ با برق تکفاز و با موتور ۱۴۵۰ دور بر دقیقه کار می کند.این پمپ ها پروانه روباز می باشند که فاضلاب و مواد آنرا به راحتی منتقل می کنند.

 

قیمت پخش عمده پمپ گریز از مرکز حلزونی در کرج

پمپ گریز از مرکز حلزونی در چندین تیپ مختلف و با مقدار هد و دبی مختلف تولید می شود.این پمپ ها با پروانه بسته ساخته می شوند و می توانند هد و دبی بیشتری را پوشش دهند.نمایندگی پمپ اب در کرج پمپ های حلزونی چپگرد را هم به فروش می رساند.

قیمت عمده پخش پمپ های گریز از مرکز در استان البرز به سفارش مشتریان و نوع پمپ و مقدار هد و دبی و جنس قطعات آن بستگی دارد.برای خرید انواع پمپ آب با قیمت عمده با کارشناسان ما تماس بگیرید.

امتیاز دهید post