پمپ کشاورزی, مقالات

فروش بهترین پمپ های آبرسانی زیر قیمت در رشت

پمپ های آبرسانی در شهرهایی که محصولات زراعی دارند بسیار پرکاربرد می باشد.آبیاری در استانهایی مثل رشت شامل آبیاری غرقابی و بارانی می شود.فروشگاه پمپ آب در رشت به صورت اینترنتی فروش بهترین پمپ های آبرسانی را زیر قیمت بازار عملی کرده است و خریداران پمپ آب در سایزهای مختلف می توانند خرید خود را انجام دهند.

انواع پمپ های حلزونی،فشار قوی،پمپ پشت تراکتوری ،خمیرکش و شناور به صورت عمده و جزیی در دسترس مشتریان قرار گرفته است و قیمت مناسب و ارسال سریع به همراه کیفیت بالا از مزایای خرید اینترنتی این محصول می باشد.

نمایندگی فروش اینترنتی پمپ های پرورش شیلات در گیلان

پمپ های پرورش شیلات در شمال و جنوب کشور به لحاظ رشد و پرورش ماهی و میگو بسیار مورد استقبال صاحبان این صنایع می باشد.عمدتا این پمپ ها در اندازه های بزرگ استفاده می شود و آبدهی زیاد یکی از مواردی است که در پرورش شیلات نقش مهمی دارد.پمپ های اتا بزرگ که شامل پمپ ها ۶ اینچ، پمپ ۸ اینچ، پمپ ۱۰ اینچ و پمپ ۱۲ اینچ می شوند و بیشترین استفاده را در پرورش شیلات دارند.

برای اینکه بتوانید به صورت آنلاین انواع پمپ پرورش شیلات را در استان گیلان با کیفیت قابل توجه و گارانتی خریداری کنید کافیست به وب سایت شرکت آسیاپمپ ایرانیان مراجعه کنید و فرم تماس پر کرده و یا با واحد فروش این مجموعه تماس بگیرید.

عرضه پمپ های ۶ و ۸ اینچ خمیرمقوا با قیمت ارزان

پمپ های خمیرکش یا خمیر مقوا از جمله پمپ های گریز از مرکز حلزونی می باشد که کارش انتقال و جابجایی سیالات با ویسکوزیته بالا مثل خمیر مقوا می باشد.در کارخانجات چوب و کاغذ به دلیل خورندگی سیال قابل انتقال معمولا از پمپ های تمام استیل استفاده می شود تا مقاوم به سایش باشد و طول عمر سیستم بال برود.شرکت آسیاپمپ ایرانیان این پمپ ها را در اندازه های ۶ و ۸ اینچ و دیگر اندازه های سفارشی با قیمت ارزان به فروش می رساند.

مرکز خرید پمپ های فشار قوی ۳فاز در رشت

پمپ و الکتروپمپ فشار قوی ۳ فاز که در مصارف کشاورزی و آبیاری بارانی مورد استفاده قرار می گیرد در مرکز خرید آسیاپمپ ایرانیان عرضه می شود.پمپ های فشار قوی در این مرکز برای آب شور نیز با پروانه برنجی و یا آلومینیوم برنز و محور استیل نگیر ارائه می شود.برای همین نیاز است تا قبل از خرید به پارامترهای محیطی دقت شود.

از جمله پمپ های فشار قوی که بیشترین مصرف را دارد پمپ فشار قوی wkl 100 و wkl 80 و wkl 65 می باشد.البته فروش پمپ فشار قوی دست دوم نیز در بازار رایج است که به دلیل حساسیت بالای این پمپ ها توصیه می شود پمپ نو با گارانتی را از کارخانه و یا شرکت تامین کننده دریافت کنید.

امتیاز دهید post

یک نظر در “فروش بهترین پمپ های آبرسانی زیر قیمت در رشت

  1. حسین طاهری گفت:

    سلام و عرض ادب و خسته نباشید خدمت شما همکار محترم
    بی زحمت لیست قیمت قطعات پمپ های حلزونی رو میخواستم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *