پمپ کشاورزی, مقالات

قیمت پمپ آب فشارقوی طبقاتی

پمپ آب دستگاهی است که در زمان کم بودن میزان فشار و قدرت آب در داخل لوله های آبرسانی می تواند با پمپاژ آن با فشار بالا مشکل کم آبی را در خانه های مسکونی، ساختمان های اداری و صنعتی برطرف کند، به روز ترین قیمت پمپ فشارقوی طبقاتی که مصارف گسترده صنعتی دارد بر اساس نام تجاری این محصول و میزان کیفیت ساخت آن تعیین می شود و همچنین داخلی یا وارداتی بودن آن ها نیز بر روی نرخشان تاثیر دارد.

قیمت پمپ آب فشارقوی طبقاتی

کاربرد پمپ فشارقوی در مصارف صنعتی

کاربرد پمپ فشارقوی در مصارف صنعتی اغلب مردم کشور ما به ویژه در شهرهای بزرگ و پرجمعیت، در فصل تابستان که از ارتفاع رودخانه ها و سدهای آب کاسته می شود با مشکل کم آبی مواجه می شوند و در طی این دوران بروز قطعی های پی در پی خیلی رایج می باشد، به همین دلیل هم خیلی از ساکنین شهر ها به استفاده کردن از یک دستگاه پمپ آب برای تامین کردن نیاز های خودشان نیاز دارند تا فشار آب را بالاتر ببرد.

پمپ ها مدل های مختلفی دارند که شامل پمپ آب صنعتی فشارقوی، پمپ آب کشاورزی و پمپ آب خانگی معمولی هستند و در این بین از پمپ هایی که با فشارقوی کار می کنند کاربرد های مختلفی در زمینه مصارف صنعتی صورت می گیرد که ما در ادامه این مطلب به برخی از این استفاده ها اشاره می کنیم و از شما هم دعوت می کنیم که تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا بیشتر با این وسایل آشنا شوید:

  • پمپ های مورد نظر در زمینه های مختلفی همچون سیستم های آتش نشانی یا اطفای حریق به کار می آیند، تا بتوانند حجم زیادی از آب را با سرعت، قدرت و فشار بالا از لوله ها و شیلنگ های آب بیرون بفرستند و آتش را خاموش کنند.
  • همچنین در داخل کارواش ها نیز از این وسایل استفاده می شود و به کمک آن ها می تون با سرعت عمل و دقت بیشتری ماشین های کوچک و بزرگ را شستشو داد.
  • در داخل کوره های ذوب فلزات یا کارخانه های پتروشیمی و نفت که دستگاه ها با حرارت خیلی زیادی کار می کنند، می توان با استفاده از یک پمپ بزرگ فشارقوی جریان آب را برای خنک کردن لوله ها، دستگاه ها و محصولات با فشار بالا در داخل سیستم ها ارسال کرد.
  • همچنین صنایع تولیدی و بسته بندی میوه ها و سبزیجات نیز به آب برای شستشوی این محصولات نیاز دارند، پس به یک نمونه از این پمپ ها نیاز پیدا خواهند کرد.
  • در ضمن در داخل سیستم های آبرسانی شهری و روستایی نیز از این پمپ ها استفاده می شود چون حجم، ارتفاع، فاصله و فشار آب مصرفی خیلی زیاد است.

چند مشخصه ی اصلی پمپ فشارقوی

چند مشخصه ی اصلی پمپ فشارقوی پمپ های فشار قوی معمولا به صورت چند طبقه ای ساخته می شوند، چون در داخل این مدل پمپ ها در هر طبقه یک عدد پروانه جداگانه نصب می شود که موجب می گردد فشار آب بیشتر شود، یعنی وقتی آب در هر طبقه جابجا می گردد فشار آن مرحله به مرحله زیادتر می شود و در نهایت وقتی به قسمت خروجی می رسد با فشار خیلی زیادی بیرون می آید و به همین دلیل هم نام این وسایل پمپ فشارقوی می باشد.

مشخصه های اصلی یک دستگاه پمپ فشار قوی گریز از مرکز افقی یا عمودی بر اساس فاکتور هایی چون میزان قطر پروانه نصب شده در داخل این دستگاه، سرعت گردش روتور پمپ به ازای هر دقیقه و تعداد کلی پروانه ها و طبقه های آن تعیین می شود که هر چه تعداد آن ها بیشتر باشد بر قدرت عمل پمپ هم افزوده خواهد شد.

در ضمن افزوده شدن بر قطر یا اندازه پروانه یک پمپ تا میزان مشخصی امکان پذیر است، چون هر چه اندازه پروانه بزرگ تر شود بر ابعاد پمپ هم افزوده می شود و این مساله محدودیت های خاص خود را دارد و باید با استاندارد های تولید این محصولات همخوانی داشته باشد، اما مصرف کننده های عزیز باید برای انتخاب کردن یک دستگاه پمپ آب قدرتمند حتما این فاکتور ها را در نظر بگیرند چون بر روی عملکرد آن تاثیر می گذارند.

هر آنچه که باید درباره پمپ طبقاتی بدانیم

هر آنچه که باید درباره پمپ طبقاتی بدانیم پمپ های طبقاتی یک سری دستگاه پمپاژ کردن آب هستند که به دو شکل عمودی یا افقی ساخته می شوند و از آن ها در امور مختلفی همچون امر کشاورزی و زهکشی کردن زمین ها و باغ ها استفاده می شود، این پمپ ها با قدرت بالایی کار می کنند و می توانند مقدار زیادی آب را با سرعت در لوله ها منتقل کنند و از این رو به راه اندازی سیستم های آبیاری کمک می کنند.

یک پمپ طبقاتی طوری ساخته می شود که دارای طبقه ها یا محافظه های متعددی است و این بخش ها با کمک واشر آب بندی می شوند، در هر طبقه هم یک پروانه نصب شده است که موجب می گردد فشار آب در هر مرحله و بعد از ورود به هر پروانه تا حدی بیشتر از قبل شود، به این ترتیب در مرحله آخر که قرار است آب به بیرون دمیده شود فشار آن به حداکثر ممکن رسیده است.

در مدل های مختلف این پمپ ها مانند پمپ آب کشاورزی ۲ اینچی آب از یک طرف مکیده می شود و از یک طرف دیگر هم بیرون می آید، ولی در داخل این وسیله مکانیسمی وجود دارد که آب را با دبی و هد خیلی زیادی بیرون می فرستد و همین مساله اصلی ترین مزیتی است که این دستگاه برای مصرف کننده ها دارد.

سفارش پمپ اب فشارقوی عمودی

سفارش پمپ اب فشارقوی عمودی مراکزی که مسئول عرضه و فروش انواع پمپ فشار قوی آب در سطح کشور ما هستند، مدل های عمودی و افقی این پمپ ها را از کارخانه ها خریداری می کنند و آن ها را در دفاتر پخش خود عرضه می نمایند تا به تامین کردن نیاز های داخلی مردم بپردازند، این مراکز چون محصولات را از سوی تولید کننده ها ارائه می دهند آن ها را با سود کم به فروش می رسانند.

قیمت پمپ شناور استیل و قیمت پمپ فشار قوی wkl بر اساس مارک این دستگاه ها و میزان مرغوبیت آن ها تعیین می شود، اما بهترین راه برای کاستن از نرخ این وسایل این است که از مراکز پخش عمده برای خرید استفاده کنید، برقراری ارتباط با فروشنده های این دستگاه ها به طرق مختلفی امکان پذیر است که یکی از آن ها استفاده کردن از درگاه های آنلاین می باشد.

امتیاز دهید post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *