پمپ کشاورزی, مقالات

قیمت پمپ فشارقوی درجه یک ارزان ایرانی

پمپ های فشار قوی سری Wkl، که بسیار کاربردی هستند، به دو صورت عمودی و افقی، تولید می‌شوند. خرید این محصولات با کیفیت بالا، به مواردی مانند فشار، دبی و همچنین به نوع آبیاری و شرایط کار، بستگی دارد و برای تهیه آن ها، ابتدا باید سایز را محاسبه کرد و مشتریان گرامی می‌توانند به سایت ما مراجعه کرده و از لیست قیمت پمپ فشارقوی درجه یک ارزان ایرانی، مطلع شوند و محصول مد نظر خود را سفارش دهند.

قیمت پمپ فشارقوی درجه یک ارزان ایرانی

موارد استفاده از پمپ فشارقوی

موارد استفاده از پمپ فشارقوی عملکرد پمپ فشار قوی به این صورت است، که مایع از طریق مکش کننده و لوله داخلی، وارد پمپ می‌شود و از درون پروانه عبور می‌کند، در این کار، ابتدا فشار سیال، صفر است و با جذب پروانه، مقدار آن با حرکت بال های پروانه به محیط خارجی، افزایش می‌ یابد. این وسیله کاربردی استفاده های فراوانی دارد، مانند موارد زیر:

  1. تصفیه آب شهری
  2. برداشت و زهکشی آب
  3. سیستم تامین آب در بخش مصرف صنعتی
  4. عملکرد تقویت کننده پمپ
  5. آبیاری در شرایط بارندگی
  6. پمپاژ آب سرد و گرم در تاسیسات صنعتی

پمپ فشارقوی عمودی، به دلیل طراحی خاص و منحصر به فرد خود، می تواند تا ۶۰ اتمسفر فشار را تحمل کند و حداکثر دبی آن، به ۱۸۰ متر مکعب در ساعت می‌رسد؛ قیمت مناسب، کاهش مصرف انرژی، دوام و هزینه های پایین نگهداری و عدم زهکشی، از مزیت های اصلی این نوع پمپ ها به شمار می‌روند و می‌توانند جایگزین پمپ های افقی و خارجی موجود در بازار شوند.

امروزه مراکز آتش نشانی نیز، از پمپ ها و مخازن برای جبران کمبود و فشار کم آب، استفاده می‌کنند، همچنین این دستگاه در ساختمان های بلند، که چندین طبقه قرار دارند، تعبیه شده و آب جمع شده در مخازن را، به سمت منابع دیگری هدایت می‌کند، بدین طریق شبکه آب رسانی ساختمان، تقویت می‌شود. تامین فشار آب، در مناطق دور افتاده روستایی با مناطق شهری، متفاوت است و هر کدام نیاز به فشار های جداگانه ای دارند.

خصوصیات بهترین پمپ فشارقوی

خصوصیات بهترین پمپ فشارقوی تنها نکته ای، که در انتخاب پمپ فشار قوی باید به آن توجه ویژه شود، جدول همپوشانی و جدول پروفیل هیدرولیک این وسیله است، برای این کار، ابتدا دبی و ارتفاع خود را، در جدول همپوشانی، تعیین کرده و سپس نقطه ای را که، با عمود کردن خطوط این نقاط بر یکدیگر، به دست آمده را تعیین کنید تا مدل پمپ مشخص شود و سپس با توجه به جدول مشخصات هیدرولیک و دستگاه مورد نظر، مشخص کنید که پمپ به صورت مداوم، یا متناوب شروع به کار کند، در حالت اول برای فشار، به موتور ۱۴۵۰ دور در دقیقه و در حالت دوم، به موتور ۲۹۰۰ دور در دقیقه نیاز دارید. توجه داشته باشید، که خواص هیدرولیک، فقط برای یک طبقه نشان داده شده است و برای به دست آوردن نسبت صحیح، باید ارتفاع مورد نظر را بر ارتفاع چرخ های مختلف تقسیم کنید.

با توجه به موارد ذکر شده بالا، بهترین پمپ فشار قوی، دارای بدنه ای محکم است و برای تولید آن از مواد اولیه با کیفیتی، مانند آلومینیوم که فلزی سبک است و مقاومت بالایی دارد، استفاده شده و دارای سیستم مورد نیاز برای انتقال سیال،متناسب با حجم آب دهی، است و همچنین، توانایی تامین فشار آب مورد نیاز را دارد.

شناخت انواع پمپ آب

شناخت انواع پمپ آب توجه داشته باشید، که پمپ ها معمولاً برای انتقال سیالات استفاده می‌شوند و بسته به کاربرد، دبی و ارتفاع مشخصی دارند؛ پمپ فشار قوی، متشکل از یک پمپ گریز از مرکز چند مرحله ای است، که بر روی یک یا چند محور نصب شده است، همانطور که قبلا ذکر شد، به طور کلی از پمپ فشار قوی، برای مایعات خورنده و غیر خورنده استفاده می شود، به همین دلیل، برای ساخت آن از فولاد ضد زنگ استفاده می‌‌کنند، تا مدت زمان کارایی آن بیشتر شود، اگر فشار بیشتری در خروجی این وسیله، مورد نیاز باشد، چرخ ها به صورت سری و اگر پمپ فشار قوی، نیاز به جریان بیشتری داشته باشد، چرخ ها به صورت موازی بسته می‌شوند و با توجه به نحوه قرارگیری شفت ها، می‌‌توان از پمپ فشار قوی عمودی یا افقی استفاده کرد.

با توجه به کاربرد، می توان آن ها را پمپ فشار قوی پشت تراکتور، پمپ فشار قوی کارواش یا پمپ مه فشار قوی نامید.

پمپ های فشار قوی پشت تراکتور: در این پمپ، فرایند گریز از مرکز به کار رفته است و این دستگاه می تواند به جای اتصال به موتور الکتریکی از طریق شفت یا اتصال به تراکتور فرمان، فرآیند تامین آب در بخش کشاورزی را ساده کند، سپس کشاورز با راه اندازی تراکتور می‌تواند، از حوض یا چاه نزدیک مزرعه، مقدار مورد نظر آب را پمپاژ کند و نسبت به آبیاری زمین خود اقدام کند، هم چنین نوع دیگر این محصول که پمپ کشاورزی برقی نام دارد نیز، در بازار موجود است.

پمپ فشار قوی کارواش: عملکرد این وسیله به صورتی است، که با ضربه وارد کردن به آلاینده های روی سطوح، که نتیجه پاشش پر فشار آب است، در زمان بسیار کوتاهی، باعث جدایی آن ها می‌‌شوند، این محصول پیشرفته، کاربرد های متفاوتی دارد و می‌توان از آن ها، برای تمیز کردن ماشین و اتومبیل، در کارواش ها و در حیاط منازل و ساختمان ها استفاده کرد، همچنین این محصول، از مصرف آب بهینه ای برخوردار بوده و قابلیت پاک کنندگی انواع آلودگی ها را دارد.

فروشنده پمپ فشارقوی طبقاتی درجه یک

فروشنده پمپ فشارقوی طبقاتی درجه یک با توجه به نوسانات روزانه نرخ ارز و همچنین شرایط اقتصادی کشور، دسترسی به محصولات خارجی روز به روز، با مشکل مواجه می‌شود، از سوی دیگر، در صورت بروز هرگونه آسیب، به دلیل عدم وجود امکانات لازم و نمایندگی های این محصولات در شهر های کشور، امکان تعویض و تعمیر آن ها برای صرف کنندگان، فراهم نمی باشد و این امر،منجر به استفاده از پمپ های خانگی پر مصرف می شود و آن ها را به گزینه مناسب تری تبدیل می کنند.

مجموعه ما، با به کار گیری نیروی کار ماهر و استفاده از مواد اولیه با کیفیت، برای تولید انواع پمپ ها، توانسته است محصولات خود را با نازلترین قیمت، به بازار عرضه کند و مصرف کنندگان می توانند نسبت به خرید آن ها اقدام نمایند. از طرفی، طیف آبی نمایندگی ما، برای اطلاع شما عزیزان از آخرین قیمت های پمپیران، لیست فروش پمپ فشار قوی و دیگر انواع این کالا را، در سایت خود قرار داده است و مصرف کنندگان می‌توانند، برای خرید پمپ و بهره مندی از تخفیفات ویژه، با شماره های درج شده در سایت ما، با مشاورین این شرکت ارتباط گرفته و نسبت به تهیه محصول مورد نظر خود، اقدام کنند.

امتیاز دهید post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *