پمپ کشاورزی, مقالات

قیمت پمپ فشارقوی پشت تراکتوری

قیمت الکتروپمپ سه فازفشارقوی پشت تراکتوری با توجه به نوع پمپ، ولتاژ و چندکاره بودن آن در بازار متغیر است. البته نحوه فروش و نوع عرضه هم در قیمت تمام شده محصول، اثر مستقیمی دارد. امروزه بسیاری از عرضه کنندگان، برای آنکه بتوانند محصول را با قیمت ارزانتر به دست مشتری برسانند، اقدام به فروش بی واسطه می کنند. با فروش پمپ فشارقوی به صورت مستقیم، قیمت تمام شده آن در بازار، کاهش پیدا می کند و خریدار نیز راحتتر می تواند نیازش را تامین نماید.

قیمت پمپ فشارقوی پشت تراکتوری

معرفی مدل های پمپ آب

معرفی مدل های پمپ آب

برای ارسال آب به ارتفاعات بالاتر، امروزه از الکتروپمپ سانتریفیوژ استیل ابارا های آب با قدرت ها و دور موتورهای مختلف استفاده می شود. پمپ های آبی که قابلیت جابه جایی دارند، انواع مختلفی داشته که از جمله آنها می توان به پمپ های دورانی، پره ای، لوب و … اشاره نمود. میزان مصرف انرژی، قدرت انتقال، مقدار آبدهی در ثانیه و دیگر مشخصات فنی، از جمله مواردی هستند که باید در زمان خرید پمپ آب مورد توجه قرار گیرند.

انتخاب پمپ با توجه به نوع کاربرد آن، مهمترین نکته ای است که در زمان خرید باید مدنظر قرار گیرد. برخی از مدل های پمپ آب، قدرت مکش کمتری دارند و برای انجام کارهایی که نیازمند انتقال سیالات، با سرعت و قدرت بالا می باشند، مناسب نیستند؛ به همین دلیل باید در نظر داشته باشید که مدل محصول را دقیقا با توجه به کار خود، انتخاب کنید.

میزان آبدهی، در مدل های مختلف پمپ های آب متغیر است، به عبارت دیگر حجم آبی که در واحد زمان (دقیقه یا ساعت) باید منتقل شود، جزء موارد بسیار مهمی است که باید بدان توجه شود. در کنار عوامل ذکر شده، میزان مصرف انرژی در هر نوع پمپ آب نیز باید بررسی شود. برخی از مدل ها، علی رغم کارایی مطلوب، مصرف انرژی بسیار بالایی دارند که استفاده از آنها در دراز مدت، صرفه اقتصادی ندارد.

بررسی قدرت پمپ پشت تراکتور

بررسی قدرت پمپ پشت تراکتور

امروزه استفاده از پمپ های پشت تراکتوری، بسیار مرسوم است. این نوع پمپ ها را می توان به دو دسته تقسیم بندی کرد.

  1. پمپ های دیزلی
  2. پمپ های بنزینی

همانطور که می دانید تراکتور، وسیله ای کشنده بوده که از آن برای جابه جایی بار، وسایل و قطعات سنگین استفاده می شود. امروزه برای عملکرد سریعتر و پرقدرت تر، از انواع پمپ پشت تراکتوری، استفاده می شود. پمپی که در پشت تراکتور مورد استفاده قرار می گیرد، با توجه به نوع تراکتور، نوع سیال و مسافتی که باید طی کند، متغیر می باشد. قدرت پمپ نیز بر اساس طول و قطر لوله و جنسی که برای تولید پمپ مورد استفاده قرار گرفته، تفاوت خواهد داشت.

هرچه میزان باری که باید با تراکتور جابه جا شود، به خصوص در مکان هایی که حمل بار باید در ارتفاع زیاد صورت گیرد، بیشتر باشد؛ افزایش قدرت پمپ، امری ضروری محسوب می شود تا بتواند فشاری که بر آن وارد می شود را به خوبی تحمل کند.

پمپ های با قدرت بالا، از سرعت دورانی بیشتری نیز برخوردار هستند و به همین دلیل، در پشت تراکتورهای چند منظوره که برای حمل بارهای سنگین استفاده می شوند، نصب شده و مورد استفاده قرار می گیرند. از نظر قیمتی نیز پمپ هایی که گیربکس های قوی تری دارند؛ از نظر قدرت، در درجه بالاتری قرار گرفته و به همین دلیل گرانتر از دیگر انواع پمپ های پشت تراکتوری، فروخته می شوند.

آشنایی با انواع پمپ آب

آشنایی با انواع پمپ آب

همانطور که می دانید؛ پمپ آب در صنایع مختلف از جمله کشاورزی مدرن امروزی، مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول را به طور کلی به دو دسته پمپ های صنعتی و خانگی تقسیم بندی می کنند که با یکدیگر تفاوت های اساسی دارند. به طور کلی می توان انواع پمپ آب را از جهات مختلف و به صورت جداگانه مورد بررسی قرار دارد.

مهمترین عواملی که می توان بر اساس آنها، پمپ ها را تقسیم بندی کرد، به شرح زیر هستند.

  1. قطر دهانه
  2. توان مصرفی و خروجی
  3. میزان تحمل فشار
  4. تعداد و ضخامت لایه ها

می دانیم که هر نوع پمپ، برای کار خاصی در نظر گرفته می شود. برخی از انواع پمپ ها، قدرت تحمل و انتقال سیالات و مایعات، در حجم بالا را داشته و از این رو در پروژه های صنعتی مانند نفت و گاز از آنها استفاده می شود.

برخی از پمپ های آب برای مکان هایی که مرتفع هستند و نیاز است که آب در ارتفاعات بالادست، پمپاژ شود؛ طراحی و تولید می شوند. این پمپ ها از قدرت مکش بسیار بالایی برخوردار هستند و به همین دلیل، در مناطق کوهستانی و صعب العبور می توانید نمونه های مختلف آن را مشاهده نمایید.

از نظر کارکردی، پمپ های آب در دو مدل دینامیکی و غیر دینامیکی تولید می شوند. پمپ های دینامیکی، جابه جایی غیر مثبت دارند؛ اما انواع غیر دینامیکی از جابه جایی مثبت برخوردار هستند. انعطاف پذیر بودن، سبب شده تا به کارگیری پمپ هایی با جابه جایی مثبت، بیشتر باشد.

پخش مستقیم پمپ فشارقوی کشاورزی

پخش مستقیم پمپ فشارقوی کشاورزی

امروزه روش های مختلفی برای پخش مستقیم پمپ فشار قوی ایتالیایی، ایرانی و دیگر انواع آن وجود دارند. در این میان، یکی از روش هایی که نسبت به بقیه، بیشتر رواج یافته و البته با استقبال اغلب فروشندگان و خریداران روبه رو گشته، روش غیرحضوری می باشد.

در این روش، سفارش انواع مختلف پمپ های فشار قوی آب که در کشاورزی صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند، به صورت اینترنتی به ثبت رسیده و در سراسر کشور ارسال می شوند. در این روش، سرعت خرید و فروش، بالاتر بوده و قیمت ها نیز مناسبتر هستند. از سوی دیگر خریداران، راحتتر می توانند پمپ مورد نظر خود را با توجه به کاربرد آن، انتخاب نموده و تهیه کنند.

ما به عنوان عرضه کننده عمده، با پخش بدون واسطه انواع پمپ فشارقوی آب، توانسته ایم که رضایت خریداران را کسب نموده و نیاز آنها را در اسرع وقت پاسخگو باشیم. فروش در این مرکز به صورت اینترنتی بوده و شما می توانید ثبت سفارشات خود را از طریق سایت انجام دهید.

تنوع بالای پمپ های عرضه شده از جمله انواع پمپ آب 2 اینچ، 3، 5 اینچ و بزرگتر، این امکان را فراهم آورده تا خریدار با جستجو در بین مدل های مختلف ارائه شده، با توجه به نیاز خود، بتواند بهترین انتخاب را انجام دهد. ثبت سفارش، بدون محدودیت زمانی بوده و لذا با خیالی آسوده می توانید خریدتان را انجام دهید.

امتیاز دهید post

یک نظر در “قیمت پمپ فشارقوی پشت تراکتوری

  1. فاطمه اسکندری گفت:

    سلام و درود
    ممنون از کیفیت فوق العاده پمپ های آب مخصوصا در زمینه کشاورزی که موجب صرفه جویی زیادی در مصرف آب در این شرایط بحرانی شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *