پمپ کشاورزی

لیست قیمت فروش پمپ گل کش پمپیران ۹۹

پمپ گل کش پمپیران

لیست قیمت فروش پمپ گل کش پمپیران با توجه به تیپ پمپ، جنس مواد اولیه و حجم تقاضای مشتری در یک محدوده ثابت متغیر بوده است.عموما پمپ های گل کش در دو نوع عمودی و افقی تولید می شوند. پمپ های گل کش طراحی متفاوت تری از نظر ظاهری با پمپ های آبکشی دارند.شرکت پمپیران تمام مدل های پمپ گل کش نظیر پمپ HDS 50-300، HDS 80-300 و HDS 150-300 را تولید کرده و به مشتریان ارائه می کند.

این محصول در تمام نمایندگی های مجاز شرکت پمپیران در شهرهای تهران، اصفهان، تبریز، مشهد و شیراز با قیمت مصوب کارخانه به فروش می رسد.همچنین می توانید به صورت غیر حضوری و از طریق فروشگاه اینترنتی این محصول را خریداری کنید.برای دریافت به روز ترین قیمت فروش پمپ گل کش پمپیران یا طرح پمپیران با بخش فروش شرکت آسیاپمپکو تماس بگیرید.

پمپ گل کش پمپیران

فروش پمپ گل کش طرح پمپیران با ارزانترین قیمت در کشور

فروش پمپگل کش پمپیران

شرکت پمپیران به دلیل برند بودن و سابقه طولانی خود در بازار و داشتن مشتریان ثابت و دائمی نسبت به بقیه برندها قیمت فروش پمپ گل کش و دیگر پمپ های آبرسانی را بالاتر انتخاب کرده است.اما شرکت های دیگری در ایران با تولید پمپ گل کش با بهترین کیفیت و قیمت ارزانتر نسبت به پمپ گل کش پمپیران مزیت رقابتی بهتری در فروش دارند.

در هر شهری از ایران که هستید کافیست با واحد فروش شرکت تولیدی بازرگانی آسیاپمپکو تماس گرفته و انواع پمپ گل کش طرح پمپیران را به صورت عمده و جزیی با ارزانترین قیمت خریداری کنید.

تفاوت پمپ گل کش با پمپ آبکشی در چیست؟

پمپ گل کش همانطور که از نامش پیداست با پمپ آبکشی تفاوت دارد که در زیر به شرح آن خواهیم پرداخت.

  • حلزونی پمپ گل کش به صورت دایره ای ساخته می شود و دلیلش این است که بخاطر پمپاژ سیالات دارای ذرات ساینده حلزونی پمپ کمتر آسیب ببیند.
  • پروانه این پمپ ها نیمه باز می باشد.
  • از یاتاقان های مخصوص کار سنگین در این پمپ ها استفاده می شود.
  • سیالات با ویسکوزیته بالا را پمپاژ می کند.

کاربرد پمپ گل کش

پمپ گل کش پمپیران

  1. پمپ کردن گل حفاری
  2. آب گل آلود
  3. دوغاب مصالح ساختمانی
  4. محلول موم
  5. صنایع نورد فولاد
  6. صنایع کاغذ سازی
  7. معادن و پمپ کردن سیالات با ذرات سایشی بالا
  8. کارخانه قند و شکر
  9. کارخانجات شن شویی
  10. کارخانجات سرامیک سازی

خرید اینترنتی پمپ گل کش پمپیران سری HSD 50-300 مخصوص کارخانه سرامیک سازی

پمپ گل کش پمپیران

همانطور که در جریان هستید با افزایش تقاضا، تولید کنندگان پمپ سانتریفیوژ باید نسبت به قبل روش فروش خود را تغییر می دادند و بستری را فراهم می کردند تا بتوانند مشتریان بیشتر با نیازهای متفاوت تری را پوشش دهند.یکی از مصارف پمپ گل کش استفاده از آن در کارخانجات سرامیک سازی می باشد. در این مرکز انواع پمپ گل کش با سایزهای مختلف و با کیفیت با نازلترین قیمتها به فروش می رسد.

پمپ های گل کش ساخت شرکت پمپیران این قابلیت را دارد که بنا به درخواست مشتری پروانه ی این پمپ را نسبت به خاصیت سیال پمپ شونده از چدن آلیاژی یا فولاد آلیاژی بسازد.کارخانجات سرامیک سازی می توانند از این پمپ ها در انتقال پسابها و مواد زائد محصولات تولید شده خود استفاده کنند.در این مرکز می توانید پس از سفارش کالا محصول خود را بین ۱ تا ۷ روز کاری در محل تحویل بگیرید.

امتیاز دهید post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *