پمپ کشاورزی, مقالات

مرجع فروش پمپ لجن کش حلزونی با قیمت مناسب

قیمت پمپ حلزونی لجن کش

پمپ های لجن کش حلزونی برای انتقال سیالات ناخالص و روان مانند آب مورد استفاده قرار می‌گیرند.قیمت پمپ حلزونی لجن کش به چند عامل از جمله نوع سیال،اندازه ذرات جامد در سیال و هد و دبی مسیر بستگی دارد.این پمپ ها مانند پمپ آب حلزونی عمل می کنند با این تفاوت که ساختار پروانه این پمپ ها نیمه باز می باشد.برای خرید پمپ حلزونی لجن کش قیمت مناسب با بخش فروش ما تماس بگیرید.

قیمت پمپ حلزونی لجن کش

قیمت پمپ لجن کش حلزونی با پروانه نیمه باز

قیمت پمپ حلزونی لجن کش

پمپ های لجنکش که پمپ گریز از مرکز می باشند معمولاً با تغییر ساختار در پروانه می‌توانند به خوبی سیالات ناخالص را انتقال دهد.این پمپ ها با پروانه نیمه باز تولید می شوند و در مصارف مختلف کشاورزی که امکان وجود ذرات و اجسام جامد در آب وجود دارد و در مصارف صنعتی استفاده می شود.

پروانه این پمپ ها می تواند بسته به نوع سیال از نوع چدنی یا استیل ضد زنگ باشد که بهترین نوع آن پمپ خودمکش است.تولید کننده پمپ لجن کش بر مبنای شرایط عملیاتی پمپاژ پمپ مناسب را به مشتری پیشنهاد داده و قیمت پس از بررسی موارد بالا به صورت دقیق اعلام می شود بنابراین قبل از خرید حتما با متخصصین این زمینه مشورت نمایید.

فروشگاه اینترنتی پمپ لجنکش حلزونی برای سیالات اسیدی

قیمت پمپ حلزونی لجن کش

کلا برای سیالات و پساب ها که ویسکوزیته بالاتری نسبت به آب دارند بهترین گزینه پمپ های لجن کش هستند که در دو نوع عمودی و افقی تولید شده و در بازار پمپ آب خرید و فروش می شوند.اما برای انتخاب پمپ های لجن کش باید حتما به نوع سیال توجه شود زیرا هم در نوع آب بندی پمپ و هم جنس فطعات دوار درگیر با سیال تاثیر گذار می باشد.

به دلیل حدف واسطه ها فروشگاه اینترنتی بهترین مرکز برای خرید پمپ حلزونی لجنکش برای سیالات اسیدی و خورنده بوده که این امکان را به خریدار می دهد تا به صورت مستقیم و دست اول مناسب ترین پمپ را انتخاب کند.

انواع پمپ لجن کش حلزونی | تهیه آن برای کارخانجات صنعتی

قیمت پمپ حلزونی لجن کش

پمپ های حلزونی لجن کش بسته به نوع کاربری و همچنین سلیقه و قدرت خرید مشتری به چند دسته تقسیم می شوند.

  • پمپ حلزونی لجن کش ۸ در ۸
  • پمپ حلزونی لجن کش ۶ در ۶
  • پمپ خودمکش لجن کش

پمپ حلزونی و پمپ خودمکش یک تفاوت اساسی باهم دارند و آن در نصب سوپاپ در انتهای خط مکش می باشد که پمپ های خودمکش که به آن پمپ سوپاپ سرخود نیز گفته می شود آب را در مخزن ثانویه خود نگه می دارد.این پمپ ها برای انتقال پساب در کارخانجات صنعتی مانند صنایع غذایی،کارخانجات چوب و کاغذ و صنایع دریایی کاربرد دارد.

امتیاز دهید post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *