پمپ کشاورزی, مقالات

مرکز توزیع بهترین پمپ آب فشار قوی با آبدهی و فشار بالا

پمپ آب فشار قوی یکی از محصوصلات استراتژیک در آبیاری کشاورزی و آبرسانی در صنایع مختلف می باشد.این پمپ های که در انواع مختلف پیستونی،پمپ عمودی و پمپ گریز از مرکز افقی می باشند در بازار پمپ آب عرضه می شوند.اما نکته ای که مهم است در مورد تفاوت پمپ های گریز از مرکز افقی با سایر پمپ ها می باشد که قادر است میزان آب بیشتری را با فشار بالاتر منتقل کند.طراحی پمپ های حلزونی و Wkl به صورتی است که در بعضی از مدلها همزمان فشار و آبدهی بالا را با راندمان قابل قبول عرضه می کند.وب سایت اینترنتی معتبر پمپ فروشی مرکز توزیع بهترین پمپ های فشار قوی حلزونی و طبقاتی Wkl با نازلترین قیمت هستند.

فروش ارزان قیمت پمپ آب فشار قوی ETA 150-315 چپگرد بوشهر

در بین پمپ های حلزونی ETA که در کشور و توسط کارخانه پمپیران و اطلس پمپ و آسیاپمپ تولید می شود پمپ آب ۶ اینچ فشار قوی ETA 150-315 از پمپ هایی است که پر فروش بوده و برای آبیاری غرقابی و قطره ای از آن استفاده می شود.پمپ ETA 150/315 که به پمپ اب ۶ اینچ فشار قوی معروف است دارای ورودی ۸ اینچ و خروجی ۶ اینچ می باشد که پروانه آن تا ۳ مرحله قابل تراش می باشد.

این پمپ در دو مدل راستگرد و چپگرد تولید شده که مدل چپگرد آن به دلیل اینکه سفارشی می باشد قیمت آن تقریبا ۱ میلیون تومان بیشتر از پمپ اتا ۱۵۰/۳۱۵ راستگرد است.پمپ فشار قوی ۶ اینچ را عموما با شاسی تسمه ای برای پشت تراکتور می سازند که آبدهی بالایی هم دارد.وزن این پمپ ۱۶۷ کیلوگرم می باشد و آب بندی آن از نخ نسوز است که البته می توان از آب بندی مکانیکی نیز استفاده کرد.

محور این پمپ از جنس فولاد CK45 و جنس بدنه و پروانه آن از چدن GG-25 خاکستری می باشد.آبدهی این پمپ در بهترین نقطه راندمان کاری ۳۰۰ مترمکعب بر ساعت و ارتفاع در نقطه راندمان کاری ۳۱ متر است.چنانچه با دینام برقی بخواهید این پمپ را کوپله کنید بسته به اندازه قطر پروانه از دینام ۳۰ الی ۳۷ کیلووات ۱۵۰۰ دور می توان استفاده کرد.

خرید بدون واسطه پمپ آب ۴ اینچ فشار قوی حلزونی با شاسی در فارس

پمپ های آبیاری کشاورزی که در اندازه های متفاوت تولید می شوند برای انتقال آب به مزارع باید به موتور وصل شوند.این نیروی محرکه از برق یا موتور دیزل یا تراکتور تامین می شود.پمپ آب ۴ اینچ حلزونی فشار قوی که شامل مدل های

  1. پمپ حلزونی ETA 100-315
  2. پمپ حلزونی ETA 100-400

می باشد.این پمپ ها جزو پمپ های فشار قوی ۴ اینچ حلزونی است که برای آبیاری تحت فشار قطره ای و آبیاری بارانی استفاده می شود.پمپ حلزونی ETA 100-315 با الکتروموتور ۳ فاز با قدرت ۳۰ اسب ۱۵۰۰ دور و پمپ ETA 100-400 با دینام ۶۰ اسب ۱۵۰۰ دور شاسی و کوپله می شوند.البته پمپ آب ۴ اینچ را می توان به عنوان پمپ ۴ اینچ حلزونی فشار قوی پشت تراکتوری با شاسی و گیربکس افزاینده و یا با شاسی تسمه ای نیز ارائه کرد.در استان فارس انواع پمپ اب ۴ اینچ فشار قوی با شاسی و و موتور و پمپ ۴ اینچ پشت تراکتوری با ارزانترین قیمت به فروش می رسد.

۴ نکته طلایی در راه اندازی و هواگیری الکتروپمپ فشار قوی حلزونی و طبقاتی

برای راه اندازی پمپ های گریز از مرکز طبقاتی و حلزونی باید نکات زیر را به خاطر داشته باشید.

  1. بازدید و کنترل های قبل از استارت : قبل از استارت دقت شود که دریچه سوپاپ سالم باشد و دور بیرونی محفظه مکش آن توری مناسب داشته باشد.سوپاپ و قسمتی از لوله مکش کاملا عمود در آب قرار گیرد.باز بودن شیر فلکه لوله مکش کنترل شود.از چرخش شفت و کوپله پمپ توسط آچار یا دست مطمئن شوید.
  2. هواگیری پمپ : ابتدا مهره های عینکی قسمت آب بندی ( در صورت آب بندی توسط نخ نسوز) به آرامی و به طور مساوی تا حدی که مانع چرخیدن محور پمپ نباشد سفت کنید.سپس درپوش هواگیری پمپ باز شده و داخل پمپ و لوله مکش تا سوپاپ با سیالی که پمپ برای آن طراحی شده و در چندین نوبت پر شود تا هوای داخل پمپ و لوله مکش به طور کامل تخلیه شود.درپوش هواگیری در محل خود بسته شود.
  3. راه اندازی الکتروپمپ : سالم بودن محرک پمپ از قبیل الکتروموتور، موتور دیزل و تراکتور را بررسی کنید.شیر فلکه لوله رانش را به اندازه ۱/۴ (یک چهارم) باز کرده و سپس موتور را استارت کنید.فشار اولیه پمپ را توسط مانومتر اندازه گیری کنید تا از هواگیری کامل داخل پمپ و لوله مکش اطمینان حاصل شود.
  4. شروع انتقال آب تا مقصد : در این مرحله شیر فلکه روی لوله رانش را تا حدی باز کنید که عقربه فشار سنج مانومتر در محدوده راندمان تعیین شده توسط پلاک پمپ قرار گیرد.سپس در صورتی که محرکه الکتروموتور می باشد آمپر مترهای مصرف برق کنترل شود و در صورت زیاد بودن جریان مصرفی با چرخاندن شیر فلکه های ورودی و خروجی به سمت بسته شدن آمپر مترها را در حالت معرفی شده پلاک الکتروموتور تنظیم نمایید و در صورت دیزلی بودن محرکه موارد گفته شده تا را تا کم شدن دود دیزل به حالت طبیعی اعمال کنید.

فروش آنلاین پمپ آب ۵ اینچ فشار قوی حلزونی ETA 125-400 در خراسان

پمپ های ETA که پمپ گریز از مرکز حلزونی هستند کاربرد زیادی در صنعت و کشاورزی دارد و یکی از آنها پمپ ETA 125-400 می باشد.این پمپ ورودی ۱۵۰ میلیمتر و خروجی ۱۲۵ میلیمتر می باشد.وزن این پمپ ۱۶۹ کیلوگرم است.مقدار آبدهی این پمپ در نقطه راندمان کاری ۲۰۰ مترمکعب بر ساعت و ارتفاع آبدهی در نقطه راندمان کاری ۵۲ متر می باشد.

جنس محفظه و پروانه پمپ ETA 125-400 چدن خاکستری بوده و جنس شفت آن CK45 است.این پمپ تا ۳ مرحله تراش پروانه دارد و با الکتروموتورهای ۳۷ تا ۵۵ کیلووات کوپله می شود.همچنین می توان این پمپ را با تراش پروانه دوم به عنوان پمپ آب پشت تراکتوری با گیربکس ۱/۳ استفاده کرد.فروش آنلاین مرغوب ترین پمپ ETA 125-400 برند آسیاپمپ ایرانیان در خراسان رضوی، خراسان شمالی و خراسان جنوبی از طریق همین شرکت امکان پذیر است.

عرضه مستقیم پمپ Wkl 100/4a پشت تراکتوری ایلام و کرمانشاه

پمپ های پشت تراکتوری فشار قوی از جمله دستگاه هایی است که در بخش آبیاری تحت فشار بارانی از آن استفاده می شود.قوی ترین پمپ فشار قوی که میتوان با تراکتور فرگوسن از آن استفاده کرد پمپ WKL 100/4a است که با تراش پروانه با نیرویی معادل ۶۰ اسب ۱۵۰۰ دور مقدار ۱۲۰ مترمکعب بر ساعت و ارتفاع آبدهی آن ۸۲ متر در نقطه راندمان کاری است.

پمپ Wkl 100/4a پشت تراکتوری آسیاپمپ ایرانیان در ایلام و کرمانشاه با ۱۸ ماه گارانتی برای پروژه های آبیاری بارانی به صورت بدون واسطه توسط همین شرکت به فروش می رسد.همچنین تمام قطعات پمپ آب wkl از طریق همین شرکت تامین می شود.

امتیاز دهید post