پمپ کشاورزی

مرکز خرید پمپ روغن فشار قوی دستی

پمپ روغن گونه ای از اجزای موتور احتراق داخلی می باشد که روندی از روغن موتور تحت فشار را به دلیل خنک کاری و روان کاری به اجزای متحرک موتور ها مانند پیستون و میل لنگی می فرستد. همچنین بازار پمپ روغن فشار قوی سیر بسیار خوبی را طی کرده و در حال گسترش می باشد. پمپ های روغن در مراکز خرید معتبر به فروش می رسند.

آشنایی با مهمترین کاربرد های پمپ فشار قوی

این پمپ ها اغلب در سه دسته به نام های روتاری، دنده ای و تیغه ای ساخته می شوند. نیرو گرفتن اکثر این موتور ها توسط میل لنگ یا میل سوپاپ نیرو انجام می شود.

پمپ های فشار قوی اغلب با علامت دابلیو کی ال مشخص می شوند. نام دیگر این پمپ ها، پمپ گریز از مرکز نیز می باشد. مشخصات این پمپ ها نسبت به پمپ های فشار قوی عمودی توانایی های پایین تری را داراست. پمپ های افقی گریز حاوی پروانه های بین یاتاقانی، موتور جدا، چند طبقه و محفظه با برش های شعاعی می باشد و اغلب کاربرد آن ها در پمپاژ های آب مصارف صنعتی، پمپ تغذیه دیگ بخار و پمپ آتش نشانی است.

طبقات این پمپ ها معمولا به شکل شعاعی و عمود بر محور می باشند و دارای پروانه های مخالف هستند‌. نیروی های محوری به علت آرایش مخصوص به خود پروانه ها به صورت مخالف به شکل اتوماتیک وار بالانس می شوند.

بازار فروش پمپ روغن فشار قوی سطلی

فروش پمپ روغن در بازار های امروز رواج نسبتا چشمگیری را داشته است؛ به طوری که مردمان برای خرید آن برای مجتمع ها دست به خرید می زنند. پمپ روغن فشار قوی که امروزه توسط شرکت های نسبتا بزرگی به فروش می رسد مانند شرکت و برند معتبر آبروان و برند اطلس تبریز که از سال های گذشته تا کنون در زمینه تولید پمپ های فشار قوی افقی و حلزونی دست به تولید می زدند.همچنین پمپ روغن دستی و پمپ های فشار قوی سطلی که زیر نظر این برند ها تولید می شوند توانسته با کیفیت و مرغوبیت بالای خود بر سر زبان ها در تولید این پمپ بیفتند، اما داستان تولید شرکت های آبروان و اطلس تبریز به فروش عمده آن در شهر های ایران ختم نمی شود. امروزه این پمپ ها با سیستم اتوماتیک وار حرفه ای خود باعث دیده شدن در کشور های دیگر شده و حتی کشور های زیادی برای خرید این پمپ ها دست به خرید عمده می زنند؛ هر چند که قیمت ثابتی ندارند و نوسانات ارز باعث نوسان قیمت آن ها شده است.

امتیاز دهید post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *