پمپ کشاورزی, مقالات

مرکز فروش پمپ حلزونی بابل

مرکز فروش پمپ حلزونی بابل، بدون واسطه و باکیفیت بالایی، این نوع پمپ ها را در اختیار مشتریان قرار می دهد به همین دلیل، همیشه از بازار گرمی برخوردار می باشد. پمپ حلزونی، نوعی پمپ گریز از مرکز و سانتریفیوژ است که قدرت مکش بالایی دارد؛ همچنین به دلیل فرم پوسته ای حلزونی که دارد به این نام شناخته می شود. با توجه به نوع کاربرد مخصوص خود، به آن پمپ سرچاهی یا پمپ کشاورزی هم گفته می شود که طول عمر و عملکرد بسیار بالایی دارد.

مرکز فروش پمپ حلزونی بابل

کاربرد پمپ حلزونی در استخر ها

کاربرد پمپ حلزونی در استخر ها پمپ حلزونی در استخرها نیز کاربرد دارد؛ شما می توانید به راحتی آب استخر را انتقال دهید؛ همچنین این نوع از پمپ ها در استخرهایی با عمق زیاد نیز قابل استفاده می باشد. علاوه بر این چون قدرت مکش بالایی دارد، بهترین انتخاب برای چاه های عمیق است؛ در مکان هایی مانند چاه های بسیار عمیق، عملیات پمپاژ باید توسط پمپی انجام شود که با فرستادن لوله هایی به عمق چاه، عمل پمپاژ صورت گیرد. در واقع عملیات پمپاژ باید توسط پمپی انجام شود که به صورت خود مکش باشد.

همه چیز درباره صادرات پمپ آب حلزونی

همه چیز درباره صادرات پمپ آب حلزونی صادرات پمپ آب حلزونی با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت، انجام می شود به همین دلیل صادرکنندگان توانسته اند به راحتی ارزآوری خوبی را نصیب کشور کنند. علاوه بر این چون از پرکاربردترین پمپ ها در کشاورزی، معادن و صنایع می باشد، صادرات پر رونقی پیدا کرده است. از نظر ساختاری، این پمپ یک ماشین توربینی می باشد که از طریق چرخش پروانه ها و با انتقال سرعت، باعث می شود فشار زیادی به سیال وارد شود همچنین به خروج آن از لوله تخلیه، کمک می کند.

این مدل پمپ، دارای یک محفظه حلزونی یک تکه می باشد که باعث شده از دیگر پمپ ها مجزا شود؛ همچنین به صورت یکپارچه، پایه های نگهدارنده آن ریخته گری شده است. از ویژگی های این پمپ می توان به قابلیت جدا سازی آن اشاره نمود که به صورت یکجا، پروانه، روتور و پایه یاتاقان از موتور جدا می شوند؛ بدون آن که نیازی به باز کردن محفظه حلزونی پمپ از خطوط لوله باشد. این به نوبه خودش موجب گردیده، تعمیر و سرویس آن به راحتی انجام شود؛ ضمن اینکه انتقال و جابجایی سیال با تغییر زاویه دورانی آن انجام می گیرد.

جریان سیال با استفاده از نیروی گشتاور ناشی از چرخش پروانه ها انجام می گردد و برای این که سیال از لوله خروجی با شدت زیاد، خارج شود از یک محفظه حلزونی برای تغییر سرعت برداری، استفاده شده است. به صورت تدریجی، محفظه حلزونی که به شکل مارپیچ است، سطح مقطع آن افزایش پیدا می کند؛ افزایش سرعت سیال با افزایش فشار استاتیکی و کاهش سرعت برداری سیال، انجام می شود.

محفظه حلزونی به دو صورت دو حلقه ( دابل ولوت) و تک حلقه ( سینگل ولوت ) می باشد. نمونه دوم به طور کامل دور پروانه های پمپ قرار گرفته است که به سمت بیرون با افزایش فشار از یک آب شکن عبور می کند. در نمونه اول دو آب شکن وجود دارد که ۱۸۰ درجه در خلاف یکدیگر می باشند؛ دو حلقه بودن محفظه حلزونی را می توانید با نگاه کردن به فلنج لوله خروجی تشخیص دهید. تک حلقه بودن در یک محفظه، بارهای شعاعی روی پروانه را بالانس می کند و در خروج سیال از لوله رانشی منجر به فشار بیشتر می شود.

در واقع افزایش طول عمر پمپ با کاهش فشار شعاعی امکان پذیر است چون مانع از بین رفتن یاتاقان ها می شود. در پمپ گریز از مرکز دو حلقه، باعث افزایش مقاومت هیدرولیکی می شود.

چند نکته درباره راه اندازی پمپ حلزونی

چند نکته درباره راه اندازی پمپ حلزونی راه اندازی پمپ حلزونی با روشن شدن موتور انجام می شود و هنگامی که به موتور، برقی متصل شود و با روشن شدن موتور، پروانه ای که داخل پوسته حلزونی است شروع به چرخیدن نماید، باعث شکل گرفتن عملیات پمپاژ می شود. ساختار این نوع پمپ به صورتی است که محفظه ی به کار رفته در آن از سانتریفیوژی می باشد که باعث شده، رفته رفته دهانه خروجی بزرگتر شود که این باعث افزایش دبی و انتقال سرعت سیال می شود. این پمپ از نظر میزان شدت پمپاژ، دبی و ظرفیت هد، می تواند متفاوت باشد.

طراحی این نوع پمپ به گونه ای می باشد که می تواند تا ارتفاع ۹۰ متر، آب مورد نیاز را تامین نماید به همین دلیل، بهترین پمپ در بخش های مختلف صنعتی و کشاورزی می باشد که در مصارف شهری، استخر و دریاچه ها استفاده می شود. پمپ های حلزونی انواع مختلفی دارد به طور مثال: برای یک ساختمان چند طبقه باید از پمپی استفاده شود که میزان ارتفاع آن تناسب داشته باشد و بتواند فشار آب مورد نیاز ساختمان مورد نظر را تامین نماید.

در این جا لازم است به این نکته مهم اشاره کنیم که این نوع پمپ سانتریفیوژی، ممکن است دارای یک یا دو مکش باشد؛ این ویژگی باعث می شود از طریق دو لوله و به یک مقدار یکسان، جریان سیال وارد پمپ شود.پمپ حلزونی قدرت مکش بالایی دارد و می تواند به خوبی در عمق و ارتفاع بالا عمل کند. علاوه بر این طول عمر و عملکرد عالی دارد چون تمام استاندارد های لازم در ساخت آن رعایت شده است.

این نوع پمپ را می توانید به خوبی در چاه های خیلی عمیق استفاده کنید و آب چاه را خارج نمایید. یکی از مزیت های مهم این پمپ، قابلیت تعمیر و نگهداری آسان آن است و این دلایل باعث می شود خرید پمپ آب عمده و Wkl قطعات پمپ، همیشه بازار گرمی داشته باشند‌.

بازار پخش پمپ حلزونی بزرگ

بازار پخش پمپ حلزونی بزرگ بازار پخش پمپ حلزونی بزرگ به صورت آنلاین، رونق بسیار فراوانی گرفته است و فعالان مختلفی که در این عرصه فعالیت می کنند با این روش فروش توانسته اند به راحتی و همچنین به موقع، محصول را روانه بازارها کنند.

قیمت پمپ شناور، بسته به نوع برند، کیفیت و شرایط بازار، متفاوت می باشد. موارد کاربرد مختلف پمپ حلزونی موجب شده، بازار پخش پر رونقی داشته باشد که به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

  • برای انتقال آب در زمین های کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد.
  • برای انتقال آب و سیال از چاه های عمیق کاربرد دارد‌.
  • برای انتقال سیال در استخرهایی با وسعت بالا مورد استفاده قرار می گیرد.
  • برای انتقال آب در اختلاف ارتفاع های زیاد استفاده می گردد.
  • در صنایع مختلفی برای انتقال سیال مورد نظر کاربرد دارد.
امتیاز دهید post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *