پمپ کشاورزی, مقالات

مرکز فروش پمپ های فشار قوی با قیمت کارخانه

قیمت پمپ های فشار قوی

قیمت پمپ های فشار قوی تحت تاثیر عواملی چون برند،کیفیت قطعات و جنس پمپ بستگی دارد.

آیا به دنبال جایی هستید که بتوانید با بهترین قیمت پمپ فشار قوی خریداری کنید؟ پس با ما همراه باشید.

در مراکز فروش پمپ آب فروشگاهها و واسطه های زیادی حضور دارند که عرضه کننده پمپ های آبرسانی هستند اما اصلی ترین مراکز فروش پمپ های فشار قوی نمایندگی های فروش هستند که مورد تایید شرکت تولید کننده می باشند.

شرکت آسیاپمپ ایرانیان بزرگترین تامین کننده پمپ های فشار قوی با قیمت کارخانه در کشور می باشد.جهت اطلاع از قیمتها و ثبت سفارش با بخش فروش شرکت تماس بگیرید.

قیمت پمپ های فشار قوی

پمپ فشار قوی چیست؟ | تولید کننده برتر آن در کشور

قیمت پمپ های فشار قوی

پمپ فشار قوی طبقاتی که به پمپ چند مرحله ای نیز معروف هستند شامل یک یا چند پروانه هستند که به صورت سری بسته شده و دیفیوزرها نیز در این بین کار انتقال سیال را از مرحله اول به مرحله دوم و بالاتر انجام می دهند.پمپ های فشار قوی هر چقدر تعداد طبقات آنها بیشتر شود فشار بیشتری را نیز تولید می کنند.به همین دلیل مهم است که در هنگام انتخاب پمپ به میزان هد و دبی پمپ توجه شود.

پمپ فشار قوی طبقاتی در چندین مدل در کشور توسط کارخانجات بزرگ و معتبر نظیر پمپیران، آبروان و اطلس پمپ تبریز تولید می شود.تمامی این شرکت ها محصولات خود را توسط نمایندگان فروش خود در سراسر کشور عرضه می کنند.چنانچه خریدار یا فروشنده پمپ های فشار قوی هستید می توانید با شرکت آسیاپمپ ایرانیان نمایند فروش شرکت آبروان و اطلس پمپ تبریز تماس گرفته و سفارش خود را ثبت کنید.

فروشنده پمپ های فشار قوی طبقاتی wkl در مشهد

قیمت پمپ های فشار قوی

پمپ های فشار قوی برای مصارف مختلف کاربرد دارد.در بخش کشاورزی برای آبیاری بارانی و آبیاری قطره ای مورد استفاده قرار می گیرد و در بخش صنعت نیز در تاسیسات آب گرم و سرد،انتقال آب کندانس،تغذیه دیگ بخار و مصارف آتش نشانی مورد استفاده هستند.این پمپ در اندازه ۱ تا ۶ اینچ تولید شده و تا ۳۰۰ متر ارتفاع را پوشش می دهند.

بازار پمپ آب در مشهد یکی از مکانهایی است که فروش پمپ آب طبقاتی در آن آمار بالایی دارد و فروشنده پمپ فشار قوی با ایجاد یک فضای رقابتی از لحاظ قیمت و کیفیت در صدد جذب مشتریان بیشتر می باشد.اگر می خواهید بهترین پمپ آب فشار قوی را در مشهد با نازلترین قیمت خریداری کنید با ما تماس بگیرید.

قیمت پمپ های فشار قوی در بازار صادراتی

قیمت پمپ های فشار قوی

وقتی صحبت از صادرات پمپ آب می شود باید بگوییم که کشور ایران در این زمینه با تولیدات مرغوب و استاندارد خود حرفی برای گفتن در بازارهای جهانی دارد.این امر سبب شده تا چندین کشور صاحب نام در زمینه تولید پمپ های سانتریفیوژ نیز با ایران همکاری داشته باشند.معمولا برای صادرات پمپ های آبرسانی از قطعات استیل و برنز استفاده می شود.دلیلش هم این است که طول عمر پمپ در خارج از کشور به دلیل کمبود قطعات یدکی مشابه بیشتر شود.

شرکت آسیاپمپ ایرانیان به عنوان یک شرکت بازرگانی انواع پمپ های آبرسانی را در کشورهای همسایه و کشورهای اروپایی به فروش می رساند.جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ با بخش مهندسی فروش تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *