پمپ کشاورزی, مقالات

نرخ قیمت پمپ های کشاورزی با مارک های ایرانی

قیمت پمپ های کشاورزی

پمپ های کشاورزی در ایران توسط شرکت های تولید کننده بر اساس استانداردهای روز اروپا با بهترین کیفیت تولید می شود.قیمت پمپ های کشاورزی بر اساس نوع برند،اندازه،نوع سیال و هد و دبی پمپاژ مشخص میشود.نرخ قیمت پمپهای آبرسانی برای مصارف کشاورزی توسط شرکت های سازنده تعیین شده و در این امر عواملی از قبیل قیمت مواد اولیه ،هزینه نیروهای انسانی و دستگاه ها تاثیر گذار می باشد.برای اطلاع از آخرین قیمت پمپ های کشاورزی با برندهای معتبر ایرانی با ما تماس بگیرید.

قیمت پمپ های کشاورزی

فروش پمپ حلزونی با پروانه برنز و شفت استیل برای پرورش میگو

در مزارع پرورش میگو و ماهی آبرسانی به حوضچه های آرامش و سپس انتقال آن به استخر ماهی و میگو یکی از پارامترهای مهم می باشد.به دلیل شور بودن آب در مناطقی که کار پرورش شیلات انجام می شود باید از پمپ های حلزونی با قطعات ضد خورندگی و ضد سایش استفاده کرد.

چون فاصله منبع تا مقصد در انتقال آب مزارع پرورش شیلات کوتاه می‌باشد از پمپ های اتاق بزرگ با آبدهی زیاد استفاده می شود.این پمپ ها می توانند با الکترو موتور ۵۵ کیلو وات ۹۰۰ دور یا ۷۵ کیلو وات ۱۵۰۰ دور و همچنین با موتور دیزل بنز ده تن یا هشت تن کوپله شوند.فروش پمپ های حلزونی با شفا استیل نگیر و پروانه برنزی مخصوص مزارع پرورش میگو از طریق بازرگانی آسیاپمپ ایرانیان صورت می گیرد.

قیمت پمپ های فشار قوی برای پروژه های جهاد کشاورزی

قیمت پمپ های کشاورزی

پمپ های فشار قوی برای سیستم های آبرسانی با فشار زیاد و دبی کم طراحی شده‌اند.این پمپ ها در پروژه های جهاد کشاورزی برای انتقال آب در فواصل زیاد و مرتفع بسیار کاربرد داشته و جهاد کشاورزی برای خرید پمپ آب طبقاتی به دنبال قیمت و کیفیت مناسب می باشد.

آبیاری غرقابی آبیاری بارانی و آبیاری قطره ای از مواردی است که در پروژه های جهاد کشاورزی برای انجام آن نیاز به پمپ های فشار قوی حلزونی است.شرکت آسیاپمپ ایرانیان انواع پمپ آب فشار قوی را با قیمت مناسب عرضه می کند که قیمت پمپ های فشار قوی بر حسب مارک پمپ،اندازه ورودی و خروجی تعیین می شوند.

عرضه پمپ های ۳ و ۴ اینچ سوپاپ سرخود برای آب و فاضلاب

قیمت پمپ های کشاورزی

در تخلیه فاضلاب ها و حساب های صنعتی استفاده از پمپ های انتقال آب همیشه با چالش‌های متعددی همراه بوده است.گرفتگی پروانه و نصب سوپاپ در انتهای خط مکش از مشکلاتی است که برای استفاده از پمپ های حلزونی معمولی برای تخلیه فاضلاب با آن روبرو هستید.بهترین راه برای انتقال فاضلاب شهری و صنعتی استفاده از پمپ های سوپاپ سرخود یا پمپ خودمکش میباشد.

برای استفاده از این پمپ ها نیازی به نصب سوپاپ نیست و پروانه این پمپ نیمه باز بوده و برای شرکت های آب و فاضلاب که نیاز به پمپ های مخصوص برای انتقال و تخلیه فاضلاب ها دارند بهترین گزینه پمپ خودمکش می باشد.عرضه دو مدل پمپ ۳ و ۴ اینچ خرمکش برای تخلیه فاضلاب جهت استفاده در شرکت آب و فاضلاب و همچنین تخلیه معابر از آب های باران توسط مرکز فروش پمپ موتور ایرانیان امکان پذیر می باشد.

عرضه پمپ های انتقال آب مخصوص آبیاری بارانی

قیمت پمپ های کشاورزی

در پروژه های آبیاری بارانی کشاورزی به دلیل اینکه نیاز به فشار کاری بالا داریم حتماً باید از پمپ های فشار قوی یا پمپ های طبقاتی وکائل استفاده کرد.در سیستم های آبیاری بارانی از پمپ های فشار قوی به صورت پمپ پشت تراکتوری یا الکتروپمپ طبقاتی یا دوبله کردن دستگاه پمپ با موتور دیزل می باشد.ما در مجموعه خودمان انواع پمپ فشار قوی را متناسب با بودجه شما ما عرضه می کنیم.برای کسب اطلاعات بیشتر با واحد فروش تماس بگیرید.

امتیاز دهید post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *