پمپ کشاورزی, مقالات

نمایندگی مرکزی عرضه پمپ پشت تراکتوری پمپیران

پمپ پشت تراکتوری پمپیران مانند دیگر پمپ های حلزونی و فشار قوی برای پروژه های آبیاری بارانی و سنتی و آبیاری قطره ای مورد استفاده قرار می گیرند.پمپ های پشت تراکتوری که از نوع پمپ های گریز از مرکز حلزونی و فشار قوی wkl هستند با کوپله شدن به گیربکس و قرار گرفتن روی شاسی به محور Pto پشت تراکتور وصل شده و عمل پمپاژ آب را انجام می دهند.مجموعه پمپ و شاسی و گیربکس دارای ضمانت معتبر بوده و خریداران می توانند از نمایندگی آنلاین مرکزی پمپ فروشی انواع پمپ پشت تراکتوری پمپیران را تهیه کنند.

نمایندگی مرکزی عرضه پمپ پشت تراکتوری پمپیران

بازار فروش پمپ پشت تراکتوری ETA 150-315 گیربکسی و تسمه ای

بازار فروش پمپ پشت تراکتوری ETA 150-315 گیربکسی و تسمه ای

در آبیاری کشاورزی بسته به طول مسیر و اختلاف ارتفاعی که وجود دارد از پمپ های آبرسانی با سایز مختلف استفاده می کنند.پمپ های تراکتوری که یکی از پر فروش ترین پمپ های انتقال آب در کشور است از محصولاتی است که کشاورزان از آن استقبال کرده اند.یکی از این پمپ ها، پمپ فشارقوی حلزونی ۶ اینچ مدل ETA 150-315

است که دارای ورودی ۸ و خروجی ۶ اینچ است.این پمپ ها در دو نوع چپگرد و راستگرد تولید شده و برای آبیاری سنتی و قطره ای مورد استفاده قرار میگیرد.

روانکاری بلبرینگ این پمپ ها با روغن انجام می شود.ضمن اینکه با گریس نسوز هم می توان روانکاری انجام داد که نوع درپوش یاتاقان آن فرق می کند.پمپ حلزونی ۶ اینچ ETA 150-315 را هم با گیربکس و هم با تسمه و پولی میتوان برای پشت تراکتوری شاسی کرد که قیمت پمپ تراکتوری تسمه ای ارزانتر از پمپ گیربکسی است.برای تهیه این پمپ به صورت پمپ ۶ اینچ فشارقوی گیربکسی یا پمپ فشارقوی ۶ اینچ تسمه ای در کشور با ما تماس بگیرید.

خرید اینترنتی پمپ آب کوپله مستقیم پشت تراکتوری ETA 150-250 آذربایجان غربی و شرقی

خرید اینترنتی پمپ آب کوپله مستقیم پشت تراکتوری ETA 150-250 آذربایجان غربی و شرقی

پمپ های پشت تراکتوری گیربکسی به دو نوع سرهم و یا کوپله مستقیم و کوپله جدا تولید می شوند.تفاوت این دو با هم این است که پمپ کوپله مستقیم پشت تراکتوری راندمان بالاتری در دورهای ۲۰۰۰ و ۲۹۰۰ دور نسبت به پمپ کوپله جدا پشت تراکتوری دارد.همچنین پمپ کوپله مستقیم پشت تراکتوری را نمی توان بعدا به عنوان پمپ جداگانه با الکتروموتور کوپله کرد چون یاتاقان یندی پمپ حذف شده است.

آب بندی پمپ های کوپله مشتقیم پشت تراکتوری سیل مکانیکی بوده و روانکاری بلبرینگ با گریس نسوز انجام میشود.پمپ کوپله مستقیم پشت تراکتوری ۸ به ۶ اینچ مدل ETA 150-250 در آذربایجان شرقی و غربی با قیمت ارزان به صورت اینترنتی و آنلاین به فروش می رسد.برای اطلاع از قیمت ها با واحد فروش شرکت تماس بگیرید.

سفارش بدون واسطه پمپ حلزونی پشت تراکتوری باکیفیت در افغانستان

سفارش بدون واسطه پمپ حلزونی پشت تراکتوری باکیفیت در افغانستان

پمپ های آبرسانی باید به وسیله موتورهای محرک راه اندازی می شوند و هر پمپ متناسب با اندازه آبدهی و میزان ارتفاع و اندازه قطر پروانه نوع و توان موتور را می توان انتخاب کرد.یک مدلی که می توان پمپ های حلزونی را راه اندازی کرد به وسیله تراکتور است.این کار در جایی که دسترسی به برق نیست و کشاورز می خواهد از حداکثر ظرفیت آبدهی و فشار پمپ استفاده کند از پمپ های پشت تراکتوری استفاده می کند.

فروشندگان و مغازه های پمپ فروشی نسبت به نوع انتخاب پمپ توسط اطلاعات و داده های مشتری تصمیم گیری می کنند.انتخاب پمپ آب مناسب با توجه به داده های مشتری از اهمیت ویژه ای برخوردار است.پمپ های تراکتوری حلزونی در سایزهای ۳ تا ۱۰ اینچ قابلیت بسته شدن پشت تراکتور را دارند.این پمپ ها به وسیله گیربکس که به آنها بسته می شوند دور خروجی شفت تراکتور را گرفته و به پروانه منتقل کرده و آب را پمپاژ می کنند.در کشور های همسابه مثل افغانستان که مرز زمینی با ایران از سمت زاهدان دارند این پمپ ها بورس خوبی پیدا کرده است و برای سفارش بدون واسطه می توانید از طریق سایت شرکت آسیاپمپ ایرانیان این محصول را تهیه کنید.

لیست قیمت عمده گیربکس ۱/۳ و ۱/۴ پشت تراکتوری تبریز در کشور

لیست قیمت عمده گیربکس 1/3 و 1/4 پشت تراکتوری تبریز در کشور

پمپ ها حلزونی و فشار قوی طبقاتی وکائل وقتی بخواهند پشت تراکتور بسته شوند نیاز به افزاینده دور دارند.گیربکس های افزاینده دور پشت تراکتوری با نسبت ۱/۳ و ۱/۴ که نیروهای شعاعی و محوری از دو طرف بوسیله بلبرینگ های تک ردیفه مهار شده است.مزیت پمپ هایی که با گیربکس پشت تراکتوری کوپله می شوند نسبت به پمپ های تراکتوری تسمه ای این است که گیربکس نیروهای محوری و شعاعی وارد بر محور پمپ را به خوبی مهار کرده و از شکستن بلبرینگ و یا محور پمپ جلوگیری می کند.

  • بیشتر بخوانید: پمپ حرارتی

اما پمپ هایی که به وسیله پولی و تسمه مهار شوند احتمال وقوع این اتفاق در آنها بیشتر است در صورتی که سایز پولی ها درست انتخاب نشده باشد.اما میزان آبدهی و فشار هر دو با هم یکسان بوده و فقط نوع افزاینده دور فرق دارد.لیست قیمت عمده گیربکس افزاینده پشت تراکتوری را می توانید از وب سایت نمایندگی یا کارخانه سازنده تهیه کنید.معمولا قیمت گیربکس ۱/۳ پشت تراکتوری بین ۷ تا ۹ میلیون و قیمت گیربکس پشت تراکتوری ۱/۴ از ۷/۵۰۰/۰۰۰ تا ۹/۵۰۰/۰۰۰  می باشد.

نحوه هواگیری و راه اندازی انواع پمپ های آب پشت تراکتوری در شمال و جنوب کشور

پمپ های پشت تراکتوری حلزونی و طبقاتی مانند الکتروپمپ های زمینی نیاز به هواگیری دارند.مواردی که باید قبل از استارت پمپ به آنها توجه کرد به شرح زیر است.

  1. پمپ حتما با سیالی که قرار است پمپاژ شود پر شود.
  2. از بالاترین نقطه پمپ درپوش را باز کنید تا هوای داخل پمپ و لوله خارح شود.
  3. گریس یاتاقان ها را زده شود.
  4. روغن واسگازین داخل گیربکس ریخته شود.
  5. شیر فلکه مکش را باز کنید و شیر فلکه رانش را همزمان با استارت پمپ به آرامی باز کنید.
  6. آب بندی اتصالات مکش را با دقت بررسی کنید تا مطمئن شوید از جایی هوا را به داخل نکشد، در غیر اینصورت پمپ هوا کشیده و بر روی آبدهی و فشار تاثیر می گذارد.

برای سفارش و خرید انواع پمپ های فشار قوی پشت تراکتوری در شمال و جنوب کشور با ضمانت معتبر و زیر قیمت کارخانه می توانید با واحد فروش شرکت تامین کننده عمده این محصولات تماس بگیرید.

  • بیشتر بخوانید: پمپ هواده

همچنین قطعات یدکی این پمپ ها اعم از پروانه،محفظه،شفت،بلبرینگ،کاسه نمد،بوش محور،سرپوش محفظه قابل تامین می باشد.لازم به ذکر است گیربکس ها دارای ۱۸ ماه گارانتی بوده و در صورتیکه که کارایی لازم را نداشته باشد تعویض می شود.

امتیاز دهید post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *