پمپ کشاورزی, مقالات

پخش عمده پمپ اب کشاورزی حلزونی ۱ تا ۱۲ اینچ

فروش آنلاین پمپ آب

در انتقال و جابجایی آب از زمانهای دور انواع پمپ اب کشاورزی نقش مهمی داشته است.پمپ های کشاورزی برای راه اندازی نیاز به نیروی محرکه برقی یا دیزلی دارند.طراحی ساده، وجود قطعات یدکی،تعمیر و نگهداری آسان و حمل و نقل راحت از مواردی است که این محصول را به پرفروش ترین پمپ انتقال آب تبدیل کرده است.فروشگاه ها و نمایندگی های فروش پمپ آب در سطح شهر با خرید عمده پمپ های آبرسانی از سایز ۱ تا ۱۲ اینچ برای مصارف مختلف انتقال آب در اختیار مشتریان قرار می دهند.

وقتی پمپ اب کشاورزی آبدهی و فشار کافی را ندارد چه کنم؟

در بسیاری از مواقع کشاورزان به دلیل آگاه نبودن از مشکلات فنی پمپ های حلزونی یا فشار قوی اقدام به خرید مجدد پمپ آب می کنند.در صورتیکه در برخی مواقع می توانند با کمترین هزینه پمپ آب خود را راه اندازی کنند.استاندارد عمق مکش پمپ های حلزونی برای مصارف کشاورزی ۶ متر می باشد.همچنین باید لوله های ورودی و خروجی را یک سایز بزرگتر ببندید.

از الکتروپمپ استیل جهت استفاده در مصارف شهری، کشاورزی، دریاچه و استخر و پمپ های آتش نشانی و بسیاری از موارد دیگر استفاده می کنند.

قبل از راه اندازی باید حتما هواگیری و آب بندی لوله مکش را چک کرده و مطمئن شوید که هوا نمیدهد.از قیمت عینکی هم بعد از راه اندازی و روشن کردن پمپ باید به صورت چکه چکه آب بریزد.اگر آب چکه نکرد پمپ هوا دارد و باید دوباره هواگیری شود.چنانچه پمپ آبدهی و فشار لازم را نداشت موارد زیر را بررسی کنید.

  1. از سالم بودن دریچه سوپاپ مطمئن شوید.
  2. لوله و اتصالات قسمت مکش را بررسی کنید.
  3. قسمت آب بندی پمپ را بررسی کنید.
  4. در صورتیکه ارتفاع مکش بیشتر از ۶ متر است ارتفاع مکش را کم کنید.

فروش پمپ ETA 80-400 پشت تراکتوری تسمه ای در قزوین

در موقع آبرسانی به مزارع کشاورزی زمان و حجم آب برای کشاورزان بسیار مهم است.همچنین قیمت تمام شده پمپ آب نیز در خرید آنها تاثیر دارد.یکی از مدلهایی که باعث سرعت در امر انتقال آب به مزارع کشاورزی شده پمپ پشت تراکتوری می باشد.پمپ های پشت تراکتوری تسمه ای و پمپ های پشت تراکتوری گیربکسی از مدلهایی است که با تراکتور می توان آنها را راه اندازی کرد.پمپ های تراکتوری تسمه ای نسبت به مدل گیربکسی ارزانتر است.پمپ ETA 80-400 تا ۵۵ متر ارتفاع را پوشش داده و معادل ۴ اینچ آبدهی دارد.فروش این محصول در قزوین بدون واسطه امکان پذیر می باشد.

خریداران پمپ فشار قوی کشاورزی سری wkl 80 و wkl 100 در کردستان

نوع دیگری از پمپ های آبرسانی در بخش کشاورزی پمپ های فشار قوی وکائل هستند که پر فروش ترین این پمپ ها، پمپ های ۳ و ۴ اینچ هستند که برای مصارف آبیاری بارانی و آبیاری قطره ای استفاده می شوند.پمپ های فشار قوی از چندین پروانه و دیفیوزر تشکیل شده که آب از ورودی پمپ به داخل اولین پروانه می رود و از طریق دیفیوزر به طبقه بعدی هدایت می شود.

پمپ فشار قوی پشت تراکتوری نیز مدلی دیگر از الکتروپمپ بشقابی می باشد که مخصوص آبیارای بارانی بوده و خریداران آن کشاورزان و فروشگاه های عمده فروشی و خرده فروشی در سطح کشور می باشند.

خریداران پمپ های فشار قوی Wkl 80  و wkl 100 که به صورت تکش یا به صورت الکتروپمپ فشار قوی طبقاتی با دینام سه فاز یا به صورت پمپ فشار قوی پشت تراکتوری در کردستان عرضه می شود عمدتا کشاورزان یا فروشگاه های پمپ فروشی هستند.تولید این پمپ ها به صورت انبوه نیاز مشتریان را در کشور تا حد زیادی برطرف کرده است.

زمان سرویس و نگهداری پمپ های کشاورزی

یک برنامه منظم برای تعمیر و نگهداری پمپ های گریز از مرکز حلزونی کشاورزی از تعمیرات پر هزینه و ناگهانی جلوگیری می کند.برای بازرسی پمپ به برنامه زیر دقت کنید.

بازرسی روزانه پمپ

بازرسی چشمی واحد

بازرسی آب بندی محور با نخ گرافیتی که باید نشتی جزیی داشته باشد.

بررسی مکانیکال سیل که باید نشتی بسیار کمی در حد غیر قابل دیدن داشته باشد.

بازرسی هفتگی پمپ

بررسی آمپر و موتور،آمپر نباید بیشتر از ۲ درصد نوسان داشته باشد.

بررسی لرزش ارتعاش روی بلبرینگ های موتور و پمپ نباید بیشتر از ۱ میلیمتر در ۳۵۰۰ دور و ۲ میلیمتر در ۱۷۵۰ دور باشد.

بررسی دمای بیرینگ ها که نباید بیشتر از ۸۰ درجه سانتیگراد باشد.

بازرسی ماهانه پمپ

بررسی گریس کوپلینگ

بررسی همراستایی کوپلینگ

بررسی مهره های فوندانسیون

بازرسی سالانه پمپ

بررسی گریس بیرینگ ها

امتیاز دهید post