پمپ کشاورزی, مقالات

مرکز فروش آنلاین پمپ اب کشاورزی ارزان قیمت

پمپ اب کشاورزی به منظور انتقال و جابجایی آب در مزارع استفاده شده و می توان آنها را با الکتروموتورهای سه فاز و موتورهای دیزلی راه اندازی کرد.نحوه انتخاب این پمپ ها بستگی به اطلاعات داده شده از سمت مشتری می باشد.هر چقدر اطلاعات سیستم آبرسانی دقیق تر باشد پمپ مناسب تر با قیمت ارزان تر خریداری می کند.در مرکز فروش پمپ های کشاورزی پمپ های حلزونی گریز از مرکز و طبقاتی افقی با قیمت نازل عرضه می شود.

عرضه مستقیم پمپ آب ۸ اینچ با موتور دیزل خاور در جنوب کشور

پمپ های کشاورزی که هر کدام هد و دبی مخصوص به خود را با توجه به اندازه دهانه ورودی و خروجی و اندازه قطر پروانه انتقال می دهند بایستی با موتورهای دیرلی و یا موتورهای الکتریکی کوپله شوند.قدرت موتور مناسب در جدول انتخاب پمپ شرکت پمپ سازی آمده است.یکی از پر فروش ترین پمپ های آبکشی در کشور پمپ آب ۸ اینچ بوده که با موتور دیزل بنز خاور کوپله می شود.شاسی این پمپ هم به صورت ثابت و هم به صورت چرخدار ارائه می شود.

موتورپمپ ۸ اینچ دیزلی به پمپ تنبل معروف است و برای انتقال آب با دبی بالا در مسافت کوتاه مناسب است.این پمپ ها با آب بندی گرافیتی عرضه شده و دارای بکسال گارانتی می باشند.آبدهی پمپ های ۸ اینچ  بین ۴۰۰ تا ۶۰۰ مترمکعب بر ساعت بوده و هد این پمپ ها تا ۲۰ متر است.موتورپمپ دیزلی ۸ اینچ در جنوب کشور به صورت مستقیم به فروش می رسد.

فروش انواع الکتروپمپ کشاورزی سه فاز بدون واسطه

پمپ هایی که برای اهداف کشاورزی استفاده می شوند عمدتا پمپ گریز از مرکز هستند که طراحی ساده و هزینه تعمیر و نگهداری آسان این پمپ ها باعث شده تا میزان تقاضا برای خرید این پمپ ها در بازار پمپ آب بالا رود.این پمپ ها برای مصارف انتقال آب دیمی، آبیاری بارانی و آبیاری قطره ای مورد استفاده قرار می گیرند.

پمپ های کشاورزی برای اینکه بتوانند حجم آب و فشار بیشتری داشته باشند با الکتروموتورهای سه فاز کوپله می شوند.توان الکتروموتورها بسته به اندازه قطر پروانه دارد.هرچقدر قطر پروانه کمتر شود توان الکتروموتور رپایین تر می آید و فشار آبدهی پمپ کم می شود.مشتریان می توانند انواع الکتروپمپ سه فاز کشاورزی را بدون واسطه و آنلاین خریداری کنند.

شرکت پخش پمپ فشارقوی وکائل زیر قیمت بازار تهران

پمپ های فشار قوی طبقاتی سری wkl که در بازار با برندهای مختلف همچون پمپیران عرضه می شوند برای مصارف صنعتی و کشاورزی استفاده می شوند.این پمپ ها به صورت چپگرد و راستگرد تولید می شود.پمپ های چپگرد فشارقوی برای کوپله شدن با موتورهای دیزلی لیستر و مارگو هستند.همچنین پمپ های وکائل را می توان با تراش پروانه با الکتروموتور با توان مختلف کوپله کرد.شرکت پخش پمپ های آبرسانی کشاورزی و صنعتی انواع پمپ های wkl را از مدلهای wkl 32 تا wkl 150 زیر قیمت بازار تهران به فروش می رساند.

تهیه پمپ های آبکشی ۱۰ و ۱۵ اسب با پروانه نیمه باز

در بسیاری از پروژه های کشاورزی برای انتقال آبی که دارای املاح یا ذرات جامد می باشند از پمپ های پروانه باز استفاده می کنند.انواع پمپ هایی که با قدرت ۱۰ تا ۱۵ اسب ۱۵۰۰ و ۲۹۰۰ دور می توان استفاده کرد به شرح زیر می باشد.

  1. پمپ خودمکش یا پمپ سوپاپ سرخود
  2. پمپ اتا ۶۵/۲۵۰
  3. پمپ اتا ۶۵/۳۱۵
  4. پمپ اتا ۸۰/۲۵۰

برای تهیه پمپ های آبکشی با پروانه نیمه باز با ما در تماس باشید.لازم به ذکر است پمپ سوپاپ سرخود برای راه اندازی نیازی به شیر یکطرفه در انتهای لوله مکش ندارد.

امتیاز دهید post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *