مقالات

پمپ آب شور برای پرورش میگو با قیمت مناسب از کجا بخرم؟

پمپ آب شور در جنوب کشور طرفداران زیادی دارد به لحاظ اینکه مناسب با شرایط سیستم پمپاژ در آن منطقه می باشد.این پمپ ها برای اینکه بتوانند در شرایط خاص کار کنند و آب شور را انتقال کنند توسط سازنده به قطهات استیل یا برنزی مجهز می شوند.به دلیل اینکه این پمپ ها به صورت تخصصی تولید شده و کاربرد خاصی دارند بهترین راه خرید پمپ آب شور با قیمت مناسب از تولید کننده است.

این پمپ در مقایسه با پمپ های پر کاربرد مانند پمپ آب دستی، پمپ آب پنتاکس، پمپ آب خانگی و پمپ آب کوچک کم یاب تر می باشند و در بازار فقط تعداد محدودی از آن وجود دارد.

چون این پمپ کم یاب می باشد در اغلب موارد پمپ های مشابه و بی کیفیت به بازار عرضه می شود و خریداران به دلیل نیاز شدید این نوع پمپ ها را ندانسته خریداری می نمایند.

فروش پمپ آب شور مدل ۲۹-۲۵۰ با پروانه برنزی در کولغان

فروش پمپ آب شور مدل ۲۹-۲۵۰ با پروانه برنزی در کولغان

پمپ آب شور در مدلها و اندازه های مختلف ساخته می شود و تمامی قطعات آن که با آب در تماس هستند از جنس استیل ۳۱۶ یا برنزی می باشند.پمپ آب ۲۹-۲۵۰ کارایی زیادی در سایت پرورش میگو در جنوب کشور دارد که با موتورهای ۹۰۰ و ۱۵۰۰ دور کوپله می شود.این پمپ ها تا ۱۹ متر ارتقاع تامین می کند و ۷۰۰ متر مکعب بر ساعت یا ۱۹۵ لیتر در ثانیه آبدهی دارند.در شهر کولغان در استان هرمزگان مزارع پرورش میگو برای انتثال آب از رودخانه به حوضچه های آرامش نیاز به این پمپ ها داشته و فروش پمپ آب شور در این شهر در کمترین زمان توسط مجموعه آسیاپمپ ایرانیان امکان پذیر شده است.

پمپ های ارائه شده توسط شرکت آسیاپمپ ایرانیان دارای تجهیزات اصل و مقاوم می باشد و هم چنین تمام محصولات این مجموعه دارای خدمات پس از فروش می باشد.

ما به شما این مژده را می دهیم که اگر توان خرید پمپ آب شور را ندارید مجموعه آسیاپمپ ایرانیان، پمپ های خود را با کمترین قیمت و شرایط فروش فوق العاده به فروش می رساند.

شما می توانید با پمپ های این مجموعه هر گونه آبی با هر درجه سختی از هر جایی به مقصد مورد نظر خود منتقل نمایید.

پمپ های آب شور باید در مقابل عوامل ایجاد سختی آب دوام بالایی داشته باشند و به راحتی از بین نروند همچنین مانند سایر پمپ های موجود باید در مقابل زنگ زدگی های سریع مقاوم باشند.

عرضه مستقیم پمپ ۱۲ اینچ در بوشهر برای پرورش میگو

عرضه مستقیم پمپ ۱۲ اینچ در بوشهر برای پرورش میگو

پمپ ۳۵-۳۰۰ یکی دیگر از پمپ های پرورش میگو می باشد که با الکتروموتور های ۵۵ کیلووات ۹۰۰ دور و ۷۵، ۹۰، ۱۱۰ و ۱۳۲ کیلووات ۱۵۰۰ دور کار می کند.عموما به دلیل اینکه آمپر برق کمتری مصرف شود این پمپ ها را الکتروموتور ۹۰۰ دور کوپله می کنند که فقط ارتفاع آبدهی پمپ کمتر خواهد شد.عرضه مستقیم پمپ های ۱۲ اینچ با پروانه و محور استیل نگیر برای پرورش میگو در جنوب یکی از موضوعاتی است که خریداران از آن استقبال کرده اند.قیمت روز پمپ آب شور به نرخ قیمت استیل بستگی دارد و می توان استعلام قیمت را به روز از تولید کننده دریافت کرد.

همان گونه که اشاره شد بوشهر از بزرگ ترین تولیدکنندگان میگو می باشد که بخش قابل توجهی از میگو های مورد نیاز کشور را تامین می نماید.

از همین رو خرید و استفاده از پمپ ۱۲ اینچ در این منطقه بسیار رونق دارد، این پمپ یکی از مناسب ترین گزینه موجود برای افرادی می باشد که قصد دارند در بوشهر در کار پرورش میگو فعالیت نمایند.

این پمپ نسبت به دیگر پمپ های انتقال آب شور قیمت مناسب و معقولی دارد.

تولیدکننده پمپ های انتقال آب شور برای پرورش آبزیان

تولیدکننده پمپ های انتقال آب شور برای پرورش آبزیان

پمپ های آبرسانی در دو مدل کشاورزی و صنعتی تولید شده که برای مصارف مختلف مانند انتقال آب شور باید تغییراتی در متریال آن ایجاد کرد که این کار را تولید کننده با توجه به تقاضای خریدار اینکار را انجام میدهد.پمپ های حلزونی پرورش آبزیان نقش مهمی در تولید آبزیان داشته و خریداران این محصول باید قبل از تهیه آن به طور کامل از مشخصات سیستم پمپاژ خود آگاه باشند.تولید کننده پمپ های آب شور در کنار تولید دیگر پمپ های انتقال آب این پمپ ها را با قیمت ارزان و بدون واسطه برای پرورش آبزیان به فروش می رساند.

پس اگر می خواهید در حوزه پروش آبزی خصوصا ماهی و میگو فعالیت نمایید به شما توصیه می نماییم پمپ مورد نظر خود را از بهترین تولید کننده و همچنین متناسب با کاری که قرار است پمپ انجام دهد خرید نمایید .

پمپ آب شور بسیار حساس تر از سایر پمپ ها می باشد پس به شما توصیه می نماییم حتما پمپ مناسب و با کیفیت تهیه نمایید.

عرضه پروانه استیل و برنزی پمپ آب شور زیر قیمت بازار

عرضه پروانه استیل و برنزی پمپ آب شور زیر قیمت بازار

پروانه ها در پمپ نقش اساسی را ایفا می کنند و هر چه پروانه بزرگتر باشد ارتفاع بیشتر و توان بیشتری می خواهد.پمپ های آب شور با پروانه های استیل و برنز مونتاژ شده و چیزی به جز نصب نادرست نمی تواند به این قطعات آسیب برساند.عرضه پروانه های استیل و برنز مخصوص پمپ های آب شور در کشور به صورت آنلاین زیر قیمت بازار از طریق فروشگاه های و سایت های اینترنتی به فروش می رسد.

پروانه به نوعی قلب پمپ به شمار می رود پس در انتخاب این قطعه دقت بسیاری نمایید چرا که کوچک ترین مشکل می تواند علاوه بر مشکل در آب رسانی سبب از بین رفتن قطعات پمپ گردد.

پروانه پمپی مناسب و ایده آل می باشد که دوام و استحکام بالایی داشته باشد و در اثر کارکرد طولانی مدت دچار شکستگی و خمیدگی نشود.

آشنایی با پمپ های انتقال آب دریا با متریال ضد خورنده

آشنایی با پمپ های انتقال آب دریا با متریال ضد خورنده

پمپ آب دریا دستگاهی می باشد که برای انتقال انتقال آب شور دریا جهت کاربردهای مختلف استفاده می شود.برای اینکه پمپ در مقابل خوردگی آب دریا مقاومت داشته باشد متریال آن را عمدتا از فولاد ضد خورنده مانند آلومینیوم برنز و استیل انتخاب می کنند.در بین متریال های ضد زنگ برنز و استیل مقرون به صرفه بوده و می توان پروانه و محور آنرا از این جنس انتخاب کرد.

این پمپ ها اکثرا از پمپ های گریز از مرکز حلزونی استفاده می شوند زیرا حجم آب زیادتری را انتقال می دهند.راندمان این پمپ ها با به طور قابل توجهی با با نحوه کارکرد دستگاه ارتباط دارد و چنانچه کاربر پمپ و موتور را به صورت صحیح نصب کند پمپ آب در نقطه بهترین راندمان یا BEP کار کرده و طول عمر قطعات پمپ نیز افزایش پیدا می کند.وقتی با نحوه عملکرد و اجزای پمپ گریز از مرکز آشنایی داشته باشید به شما کمک می کند تا از پمپ استفاده بهینه داشته باشید.

خرید پمپ های انتقال آب دریا با متریال ضد خورنده یکی از سخت ترین خرید ها می باشد چرا که هم باید با این نوع پمپ ها آشنایی کامل داشته باشید و هم برای خرید محصولی اصل باید زمان زیادی صرف نمایید.

ما به شما توصیه می نماییم قبل از هرگونه اقدامی جهت خرید و یا خصوصا راه‌اندازی این محصول آشنایی کامل و جامعی از آن داشته باشید.

فروش پمپ ۱۲ اینچ پرورش شیلات کوپله یا موتور ۵۵ کیلووات ۹۰۰ دور هندیجان

فروش پمپ ۱۲ اینچ پرورش شیلات کوپله یا موتور ۵۵ کیلووات ۹۰۰ دور هندیجان

همانطور که می دانید پمپ های پرورش شیلات عمدتا از پمپ های گریز از مرکز حلزونی است که آب را با انتقال انرژی دورانی پروانه ها به گردش در می آورد.آب دریا از فلنچ مکش وارد پمپ می شود و پروانه به سرعت در امتداد محور و در جهت عقربه های ساعت می چرخد و وارد کانال های پروانه می شود و وقتی آب از پروانه عبور می کند دارای سرعت و فشار می شود.محفظه پمپ آب را به سمت خروجی پمپ هدایت می کند.

این توضیحی خلاصه از روش کارکرد پمپ های حلزونی انتقال آب دریا بود تا کاربر بتواند راحتتر این پمپ ها را راه اندازی کند.پمپ های پرورش شیلات از پمپ اتا بزرگ انتخاب شده تا بتواند آب بیشتری را با توان برق کمتری انتقال دهد.پمپ ETA 300-35 که با پروانه فول سایز با موتور ۱۳۲ کیلووات کوپله می شود برای صرفه جویی در مصرف برق با موتور ۵۵ کیلووات ۹۰۰ دور نیز کوپله می شود.

ما طرحی تحت عنوان فروش پمپ ۱۲ اینچ پرورش شیلات کوپله یا موتور ۵۵ کیلووات ۹۰۰ دور هندیجان را شروع نموده ایم گه با استقبال خوبی مواجه شده است.

ما به شما توصیه می نماییم اگر قصد خرید این پمپ را دارید از این طرح نهایت استفاده را نمایید.

کاربرد پمپ حلزونی مخصوص انتقال آب دریا

پمپ های آب شور که برای انتقال آب دریا استفاده می شود کاربردهای متعددی دارد که به برخی از آنها اشاره می کنیم.

  1. برای سیستم خنک کننده با گردش آب دریا
  2. سیستم نمک زدایی که در آن مواد معدنی و نمک از آب دریا حذف می شود.
  3. شستشوی عرشه یا آبگیری و انتقال آن به مزارع یا مخازن
  4. انتقال حجم آب زیاد با فشار بالا و ویسکوزیته کم

موارد ذکر شده فقط چند مورد مهم و پرکاربرد پمپ حلزونی مخصوص انتقال آب دریا می باشد اما کاربرد این پمپ متنوع می باشند، این پمپ ها کاربرد بسیار زیادی دارد که می توانید با یک جست و جوی ساده در اینترنت به راحتی آن ها را بیابید.

اما اگر دغدغه های بالا را دارید به شما توصیه اکید می نماییم که پمپ حلزونی را انتخاب و خرید نمایید.

خرید ارزانترین پمپ آب ۱۰ اینچ پرورش میگو بندر دیلم و بندر سیراف

خرید ارزانترین پمپ آب ۱۰ اینچ پرورش میگو بندر دیلم و بندر سیراف

خرید و فروش پمپ های انتقال آب با جنس چدن و متریال ضد زنگ برای انتقال آب معمولی یا خورنده در بازار تهران و اصفهان رایج تر بوده و خریداران در شهرهای جنوبی و حاشیه های آن برای تهیه این پمپ ها مجبورند مسافت زیادی را طی کنند تا بتوانند از نمایندگی های فروش معتبر یا سازندگان پمپ سفارش خود را خریداری کنند.در بندر سیراف و بندر دیلم و بندهای حاشیه خلیج فارس که عمده مزارع پرورش میگو در آنحا قرار دارد از پمپ های ۱۰ و ۱۲ اینچ استفاده می شود.این پمپ ها با توجه به جدول شرکت سازنده می توان پمپ ۱۰ اینچ را با موتور دیزل ۱۵۰۰ دور و یا دینام ۹۰۰ دور ۲۲ کیلووات یا ۵۵ کیلووات ۱۴۵۰ دور کوپله کرد.

برای اینکه مشتریان در این بندر دیلم و سیراف بتوانند با ارزانترین قیمت الکتروپمپ های ۱۰ اینچ حلزونی را خریداری کنند شرکت آسیاپمپ ایرانیان این امکان را فراهم کرده تا به صورت آنلاین بتوانند سفارش خود را از طریق لینک asiapumpco.com/asiapump ثبت کرده و با واحد فروش ارتباط بگیرند.

تمام پمپ های شرکت آسیاپمپ ایرانیان اصل می باشد و هزینه های نسبتا پایین تری نسبت به دیگر شرکت ها دارد و برخلاف قیمت تمام، پمپ های این شرکت از خدمات و تعیمرات پس از فروش برخوردار می باشند.

فاکتورهای مهم در هنگام خرید بهترین نوع پمپ آب

فاکتورهای مهم در هنگام خرید بهترین نوع پمپ آب

فاکتور های بسیار زیادی در هنگام خرید پمپ آب وجود دارند که هر یک از این فاکتور ها در نوبه خود مهم و حساس می باشند، و باید هنگام خرید به آن ها توجه شود.

در ادامه چند مورد مهم از این فاکتور ها را ارائه خواهیم نمود، امیدواریم که این ملاک ها بتواند برای شما مفید واقع شوند.

  • جنس مواد به کار رفته و کیفیت آن ها

هرچه قطعات به کار رفته در ساخت پمپ مقاوم تر باشند و استاندارهای لازم را داشته باشند بی شک پمپ ساخته شده پمپی با کیفیت و کارآمد خواهد.

  • توان پمپ

یکی دیگر از مباحث مطرح در زمینه فاکتور های مهم پمپ، توان پمپ می باشد که در اغلب موارد توصیه می شود که پمپ های با توان بالا خریداری شود که ما در این قسمت توصیه می نماییم بسته به جایی که قرار است پمپ استفاده شود با توان پمپ متناسب باشد.

  • ضد زنگ بودن پمپ

هنگام خرید سعی نمایید پمپی خریداری نمایید که ضد خوردگی بوده و در مقابل تغییرات آب و هوایی و شرایط آب سریع پمپ از بین نرود.

مطمئن ترین روش خرید پمپ آب

امروزه برای خرید هر کالا و محصول می توان هم به صورت حضوری با مراجعه به فروشگاه خرید نمود و یا از اینترنت و به صورت آنلاین سفارش خرید داد، اما مطمعن ترین راه در گذشته و حتی امروزه خرید حضوری از امکان و محل های معتبر و دارای مجوز می باشد چرا که در صورت بروز مشکل می توان به آن جا مراجعه نمود.

اما امروزه با گسترش اینترنت خرید حضوری دیگر مرسوم نمی باشد و به جای آن خرید اینترنی و آنلاین رونق فراوانی گرفته است، اگر قصد خرید پمپ آب را دارید مطمئن ترین راه مراجعه به کارخانه سازنده و یا نمایندگی آن می باشد.

چرا که با مراجعه به این مراکز می توان پمپ مورد نظر خود را بهتر انتخاب و از کمک کارشناسان و فروشندگان نیز بهره برد.

امتیاز دهید post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *