پمپ کشاورزی, مقالات

چگونه پمپ آب حلزونی را در بازار با قیمت کارخانه بخرم؟

قیمت پمپ آب در بازار

پمپ های حلزونی کار انتقال آب در سیستم های آبرسانی را بواسطه افزایش فشار سیال انجام می دهند.در خرید و فروش پمپ سانتریفیوژ حلزونی در بازار فاکتور قیمت و برند و همچنین خدمات پس از فروش بسیار مهم است.قیمت پمپ آب در بازار را کیفیت خدمات دهی پس از فروش و برند مشخص می کند.به دلیل وجود برندهای متفرقه در بازار با قیمت های نامتعارف بهترین راه برای خرید پمپ آب حلزونی به قیمت کارخانه خرید اینترنتی این محصول می باشد.

قیمت پمپ آب در بازار

فروش ۴ مدل پمپ گریز از مرکز ۶ اینچ در بازار

قیمت پمپ آب در بازار

در بین مدل های پمپ گریز از مرکز حلزونی پمپ های ۶ اینچ عرضه و تقاضای بیشتری در بازار دارند.این پمپ ها در ۴ مدل تولید می شوند که ورودی آنها ۸ و خروجی آنها ۶ اینچ است و شامل مدلهای زیر می شود.

  • پمپ گریز از مرکز EN 150-200
  • پمپ گریز از مرکز EN 150-250
  • پمپ گریز از مرکز EN 150-315
  • پمپ گریز از مرکز EN 150-400

این پمپ ها قادرند ارتفاع بین ۱۱ تا ۵۵ متر ستون آب را پوشش دهند.دور الکتروموتور کوپله شده با تمام این پمپ ها ۱۵۰۰ دور است و حجم دبی نیز ثابت می باشد.ازین پمپ ها در مصارف کشاورزی به صورت الکتروپمپ و پمپ پشت تراکتوری استفاده می شود.از طریق مجموعه آسیاپمپ ایرانیان می توانید انواع پمپ آب ۶ اینچ را خریداری کنید.

بهترین روش خرید الکتروپمپ های سه فاز با الکتروموتور موتوژن

قیمت پمپ آب در بازار

روش راه اندازی الکتروپمپ ها برای انتقال آب با فشار و حجم بالا از الکتروموتورهای ۳ فار استفاده می کنند تا هم توان ساپورت کردن پمپ را داشته باشد و هم در مصرف برق صرفه جویی شود.در بازار دو نوع الکتروموتور مونوژن و جمکو وجود دارند که اکثر مشتریان داخلی برای کوپله پمپ از همین برند استفاده می کنند.پمپ های کوپله شده با الکتروموتور سه فاز در اندازه های ۲ اینچ به بالا هستند.

تا قدرت ۲٫۲ KW را می توان با الکتروموتور تکفاز کوپله کرد و لی از ۲٫۲ kw به بالا سه فاز بوده و نیاز به الکتروموتور سه فاز دارد.سفارش اینترنتی این پمپ به محموعه نمایندگی و کارخانه بهترین روش خرید الکتروپمپ های سه فاز با الکتروموتور اصلی موتوژن می باشد.

خرید اینترنتی پمپ آب سانتریفیوژ سری wkl 65 در مشهد

قیمت پمپ آب در بازار

از پر طرفدارترین پمپ های فشار قوی طبقاتی پمپ گریز از مرکز Wkl 65 می باشد.ورودی این پمپ ۳ اینچ و خروجی آن ۲٫۵ اینچ می باشد.در جاهایی که آمپر برق مصرفی کم بوده و نیاز است تا آب را با فشار بالا جابجا کرد از پمپ های فشار قوی استفاده می کنند.همچنین در آبیاری گلخانه ای،سیستم های تحت فشار،دیگ تغذیه بخار نیز از پمپ فشار قوی استفاده می شود.

پمپ wkl 65 با الکتروموتورهای ۱۴۵۰ و ۲۹۰۰ دور کوپله می شوند.همچنین این پمپ ها برای کوپله با موتور مارگو هم مناسب است.انواع پمپ طبقاتی wkl 65 در بازار مشهد را می توانید به صورت اینترنتی از شرکت ما خریداری کنید.

بزرگترین بازار خرید و فروش پمپ آب اتا بزرگ با محور و پروانه استیل

قیمت پمپ آب در بازار

در مصارف کشاورزی در منطقه جنوب کشور یا برای انتقال آب شور و یا در مزارع پرورش میگو نیاز به انتقال آب با حجم بالاست.به دلیل شوری آب در این مناطق به سفارش مشتری در پمپ اتا بزرگ از محور و پروانه استنلس استیل استفاده می شود تا مقاومت به سایش بالا و خورندگی کمتری داشته باشد.قیمت پمپ اتا بزرگ با این مشخصات به روز بوده و جهت استعلام قیمت باید با دفتر فروش کارخانه تماس بگیرید.

مرکز فروش پمپ و موتور در ایران بزرگترین بازار برای تهیه انواع پمپ اتا بزرگ با محور و پروانه استیل و برنزی می باشد.جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش همین حالا با ما تماس بگیرید.

امتیاز دهید post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *