پمپ کشاورزی, مقالات

بازار توزیع پمپ حلزونی تبریز

پمپ حلزونی تبریز با کیفیت مطلوبی تولید می شود .این محصول با قیمت بسیار مناسب و عملکرد عالی در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد .به همین سبب محصولی پرطرفدار می باشد و در نقاط مختلف کشور خریداران و طرفداران بسیاری دارد .بازار توزیع پمپ حلزونی تبریز به سبب استقبال خوبی که برای این محصول وجود دارد از رونق خوبی بهره مند می باشد .خریداران عمده می توانند این محصول را با هزینه بسیار مناسب به صورت سفارشی تهیه نمایند.

بازار توزیع پمپ حلزونی تبریز

معرفی اجزای پمپ حلزونی

معرفی اجزای پمپ حلزونی

اجزای پمپ حلزونی شامل نه قطعه می باشد که اولین قطعه آن شامل محفظه و یا پوشش پمپ می باشد که اجزای پمپ را از زنگ زدگی و عوامل دیگر محافظت می نماید .پروانه پمپ دومین قطعه می باشد که انرژی را به مایعات منتقل می کند و سبب به حرکت در آمدن جریان سیال در پمپ می شود.

موتور پمپ سومین قطعه پمپ است که در واقع منبع تغذیه پمپ است و انرژی لازم را برای به حرکت در آوردن اجزای پمپ فراهم می سازد .ولوت چهارمین جزء پمپ است که جریان سیال را به داخل و خارج پمپ هدایت می کند .شفت پنجمین قطعه می باشد که پروانه را به موتور متصل می کند .محفظه پمپ ششمین جزء پمپ است که مایع پمپ شده را از پروانه دریافت می کند و فشار آن را کاهش می دهد.

هفتمین قطعه پمپ بلبرینگ می باشد که سبب چرخش مداوم پروانه می شود .هاب هشتمین قطعه می باشد که به بلبرینگ متصل می باشد و آن را به پمپ متصل می نماید .نهمین قطعه آب بند و یا نشت بند می باشد.

پمپ حلزونی دارای ساختاری ساده می باشد که اجزای تشکیل دهنده آن شامل محفظه پیچکی و پروانه می باشد .پروانه آن روی یک شفت قرار درد و شفت نیز توسط یاتاق نگه داشته می شود و یاتاق نیز در یک محفظه جای می گیرد .این نوع پمپ توسط الکتروموتور توربین بخاری و یا موتور احتراقی به حرکت در می آید.

نیروی ایجاد شده توسط موتور به پمپ منتقل می شود و سبب به حرکت در آوردن پروانه می شود .حرکت پروانه نیز سبب به جریان در آمدن جریان سیال می شود .قدرت موتور این محصول بسیار مناسب می باشد و به همین سبب در مدت زمان کوتاه حجم بالایی از اب را انتقال می دهد.

مهم ترین اطلاعات درباره پمپ آب حلزونی

مهم ترین اطلاعات درباره پمپ آب حلزونی پمپ آب حلزونی از جمله پمپ های سانتریفیوژ یا گریز از مرکز است که و با توجه به کاربرد این نوع پمپ به آن پمپ سرچاهی یا پمپ کشاورزی نیز گفته می شود .در واقع این نوع پمپ، همان پمپ فاضلابی است که به دلیل فرم پوسته ای حلزونی آن با این نام نیز معروف شده است.

با اتصال پمپ حلزونی به موتور برقی و روشن کردن موتور، پروانه داخل پوسته آن، شروع به حرکت می کند و عمل پمپاژ انجام می شود .این نوع پمپ کارایی بسیار عالی دارد؛ زیرا حجم بالایی از آب را در مدت زمان کوتاه پمپاژ می نماید.

پمپ فشار قوی حلزونی دارای مصارف مختلفی مانند: مصارف کشاورزی، شهری، استخر و آتش نشانی می باشد .این محصول آب را با فشار بالا انتقال می دهد و همچنین میزان انتقال دهی آب توسط این نوع نیز پمپ بالا می باشد و در واقع این نو پمپ دارای فشار و سرعت بالایی می باشد.

این نوع پمپ تا ارتفاع ۱۰۰ متر ارتفاع آب را انتقال می دهد و از ویژگی های بسیار عالی پمپ حلزونی این است که در صورت که دهانه پمپ مسدود باشد آسیبی به آن وارد نمی شود .موتور آن نیز از کار نمی افتد و این محصول دارای جنس محکمی می باشد.

سرعت انتقال آب در این دستگاه بالا می باشد و همچنین دارای ساختار ساده ای می باشد .به همین دلیل هزینه تعمیر آن در مقایسه با بسیاری از پمپ های دیگری کمتر است .این نوع پمپ همچنین دارای ابعاد کوچک تری نسبت به سایر انواع پمپ می باشد.

پمپ آب ۳اینچ فشار نسبتاً قوی دارد و برای افزایش فشار آب در آپارتمان ها مورد استفاده قرار می گیرد .جنس این نوع پمپ از چدن می باشد که با کیفیت و کارایی عالی تولید می شود و از ویژگی های عالی این نوع پمپ بی صدا بودن آن است.

بررسی وزن پمپ حلزونی

بررسی وزن پمپ حلزونی پمپ حلزونی از جنس های مختلفی تولید می شود که شامل فولاد، برنز و چدن می باشد و همچنین این محصول از آلیاژ های محکم نیز تولید می شود که در برابر ضربه از مقاومت بالایی برخوردار هستند و بر این اساس وزن انواع پمپ حلزونی با توجه به جنسی که دارند متفاوت می باشد.

البته این نوع پمپ به دلیل اینکه در ابعاد کوچک تری نسبت به سایر انواع پمپ تولید می شود از وزن کمتری نیز برخوردار است که این ویژگی سبب شده تا حمل و نقل آن بسیار آسانتر شود و مصرف کنندگان بتوانند آن را در محل های مختلف نصب کنند.

این نوع پمپ جنس محکمی دارد و با وجود اینکه از مواد اولیه فلزی تشکیل شده است اما به دلیل اینکه حجم کمی دارد از وزن بالایی برخوردار نیست و البته این نوع پمپ با توجه به جنسی که دارد دارای وزن های مختلفی می باشد.

تولید عمده پمپ حلزونی گریز از مرکز

تولید عمده پمپ حلزونی گریز از مرکز تولید عمده پمپ حلزونی گریز از مرکز با کیفیت مطلوب و با رعایت استاندارد های مناسب انجام می گیرد .بر این اساس این محصول دارای عملکرد عالی می باشد و بسیار مورد توجه مصرف کنندگان می باشد .فروش این محصول به صورت مستقیم و اینترنتی سبب شده تا خریداران عمده بیشتری به این محصول دسترسی داشته باشند و بتوانند ان را با هزینه مناسب سفارش و خریداری نمایند.

پمپ حلزونی با توجه به کارایی عالی که دارد با قیمت بسیار مناسبی عرضه می شود .از این رو محصولی پرطرفدار است و از بازار خوب و پررونقی برخوردار می باشد .تولید کنندگان نیز این محصول را در حجم بالایی تولید می کنند تا نیاز بازار این محصول را در مناطق مختلف کشور تامین نمایند.

تولید پمپ حلزونی با هزینه بسیار مناسب انجام می گیرد .از این رو قیمت این محصول بسیار مناسب می باشد و البته دارای عملکرد بسیار خوبی می باشد که سبب شده تا مصرف کنندگان بیشتری این محصول را انتخاب و خریداری نمایند .خریداران عمده جهت تامین نیاز بازار این محصول در مناطق مختلف کشور به دنبال تهیه آن با کمترین هزینه هستند.

تولید عمده ی این محصول سبب کاهش قیمت و هزینه ها می شود.

امتیاز دهید post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *