پمپ کشاورزی, مقالات

پخش عمده پمپ آب پشت تراکتوری تهران

شرکت فروش پمپ آب پشت تراکتوری تهران به صورت کاملاً تخصصی محصولاتی متناسب با نیاز بازار هدف در استان‌های مختلف توزیع می‌کند. شناخت انواع پمپ مورد نیاز در صنعت کشاورزی مدرن اهمیت زیادی در انتخاب نمونه‌های استاندارد با قدرت مکش مناسب دارد. برای آگاهی از این موضوع و امکان خرید مدل‌های جدید تا انتهای مقاله با ما همراه باشید. قصد داریم انواع مدل‌های پمپ آب را به همراه کاربردشان برای شما توضیح دهیم.

پخش عمده پمپ آب پشت تراکتوری تهران

بهترین نوع پمپ آب پشت تراکتوری

بهترین نوع پمپ آب پشت تراکتوری در صنعت کشاورزی مدرن استفاده از تجهیزات الکتریکی با هدف کاهش هزینه‌ها و بهبود کیفیت محصولات کشت شده بسیار مرسوم شده است. یکی از این تجهیزات که به صورت گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرد انواع پمپ آب کشاورزی است. عملکرد پمپ‌ها به این صورت است که سیال مورد نظر را از یک منبع جذب کرده و سپس با فشار بسیار زیاد آن را به منطقه مورد نظر هدایت می‌کند. به طور کلی این دستگاه‌ها از دو قسمت اصلی یعنی پمپ و موتور تشکیل شدند که توسط یک شاسی اختصاصی به یکدیگر متصل می‌شوند. وظیفه‌ی اصلی این پمپ‌ها انتقال و پمپاژ آب از چاه به زمین‌های کشاورزی و باغات زراعی می‌باشد. این محصولات از نظر عملکرد، انوع مختلفی دارند که می‌توان به پمپ‌های پروانه‌ای، سانتریفیوژی، توربینی و شناور اشاره کرد. سوخت انواع پمپ کشاورزی پروانه‌ای از شیوه‌های مختلفی مثل بنزینی، دیزلی، برقی و دیزلی نفتی تأمین می‌شود. امروزه انواع پمپ آب ۱۲ ولت ارزان از نمونه‌های پرکاربرد در کشاورزی مدرن به شمار می‌آید. برای آبیاری تحت فشار با هدف صرفه جویی در وقت و حتی هزینه‌های بلندمدت، استفاده از پمپ آب پروانه‌ای بسیار مرسوم است که مزیت‌های خاص خود را دارد. برخی از پمپ‌های آب پروانه‌ای قابلیت کارکرد دقیق در دورهای پایین موتور را دارند. به همین علت نیز استهلاک آن‌ها به مراتب کمتر از دیگر انواع پمپ بوده که سبب محبوبیت آن‌ها در بین کشاورزان و به ویژه شرکت‌های صادراتی شده است.

هر آنچه که باید درباره پمپ پشت تراکتوری بدانیم

هر آنچه که باید درباره پمپ پشت تراکتوری بدانیم پمپ آب کشاورزی دارای یک یا دو پروانه‌ می‌باشد که سرعت عملکرد آن‌ها رابطه مستقیمی با قدرت موتور دارد. هر چقدر که دور موتور در دقیقه بیشتر باشد به همان میزان نیز پروانه‌ها سریع تر چرخیده و حجم آب بیشتری را انتقال می‌دهند. از نمونه‌های پرطرفدار، پمپ آب شناور را باید نام ببریم. این پمپ ها اغلب برای ظرفیت آبدهی کم کاربرد بسیار زیادی دارند.

یکی از مزیت‌های پمپ‌های شناور قابلیت قرار گرفتن تمامی قسمت‌های آن در آب است که سبب راحتی کشاورزان جهت بکارگیری آن‌ها می‌شود. عدم نیاز به هواگیری در طول روشن بودن پمپ یکی دیگر از مزیت‌های آن است. همچنین پایین بودن هزینه‌های نگهداری و عدم نیاز به فنداسیون برای استفاده از این نوع پمپ آب دلیل افزایش تقاضا برای خرید و نصب آن از سوی کشاورزان می‌باشد. نکته مهم اینکه وجود ذرات معلق در چاه آب مانند شن و ماسه در طولانی مدت سبب آسیب به پروانه‌ها و از کار افتادگی پمپ می‌شود. بنابراین بررسی آن‌ها هر از چند مدت می‌تواند در جلوگیری از این مسئله و خرابی پمپ تاثیر زیادی داشته باشد.

بی صدا کار کردن پمپ بارانی پشت تراکتور و همچنین استحکام و مقاومت بسیار زیاد در برابر عوامل محیطی از معیارهای کیفی این تجهیزات هستند. نوع سوخت پمپ آب کشاورزی نیز اهمیت زیادی در عملکرد هر چه بهتر آن دارد. کشاورزان می‌بایستی متناسب با منابع در دسترس خود و برآورد هزینه‌های سالیانه نمونه مناسب از پمپ‌ها را بر اساس سوخت انتخاب کنند. به عنوان مثال در مناطقی که استفاده از نیروی برق امکان پذیر نیست، پمپ آب گازوئیلی یا دیزلی انتخاب مناسب تری است.

نکاتی برای انتخاب بهترین پمپ آب

نکاتی برای انتخاب بهترین پمپ آب پمپ آب پروانه‌ای به صورت جریان محور یا جریان مختلط کار می‌کند. در مدل‌های جریان محور معمولاً از پروانه‌هایی مانند پروانه دنده‌ای قایق استفاده می‌کنند. برای انواع پمپ‌های جریان مختلط نوع پروانه نصب شده روی آنها نیمه باز بوده و شباهت زیادی به پمپ‌های توربینی دارد. بیشترین عملکرد این پمپ‌ها برای آب سطحی و آب با ارتفاع کم می‌باشد. به گونه‌ای که در بسیاری از مزارع و باغ‌ها برای پمپاژ کردن آب تالاب‌ها استفاده از پمپ پروانه‌ای کاربرد گسترده‌ای دارد.

باید خاطر نشان کنیم که هر چقدر قطر پمپ آب بزرگتر باشد به همان میزان نیز باید به درون آب نفوذ کند تا از ورود هوا در پمپ جلوگیری شود. همانطور که اشاره شد قطعات اصلی این تجهیزات را موتور و پروانه‌ها تشکیل می‌دهند. شکل انواع پمپ آب اغلب حالتی افقی مانند دارد که پروانه‌ها در قسمت جلو نصب شده‌اند. امروزه در تولید موتور پمپ‌های جدید از پروانه‌های پلاستیکی استفاده می‌کنند که مقاومت بسیار زیادی در برابر فشار حداکثری و همچنین رطوبت دارد.

توان پمپ آب پروانه‌ای متناسب با قدرت موتور آن متفاوت است اما به طور کلی مدل‌هایی که دارای توان ۱ اسب بخار هستند، برای پمپاژ آب با مکش زیاد جهت زمین‌های کشاورزی بیشترین کاربرد را دارند. توان موتور در تعیین ارتفاع پمپاژ آب نیز بسیار مهم است. به همین علت خریداران باید تمامی ویژگی‌های این تجهیزات را از نظر فنی بررسی و نمونه‌های مناسب را خریداری کنند.

مراکز توزیع پمپ آب پشت تراکتوری ارومیه

مراکز توزیع پمپ آب پشت تراکتوری ارومیه شرکت‌های متعددی در زمینه تولید پمپ آب متناسب با صنایع کشاورزی فعالیت دارند. علاوه بر تولیدات داخلی حجم قابل توجه ای از نیاز بازار به وسیله واردات این تجهیزات تامین می‌شود. خرید از تولید کنندگان نیاز به شناخت انواع پمپ، نحوه عملکرد و همچنین ارائه خدمات پس از فروش به کشاورزان و خریداران عمده دارد. با توجه به گسترش آبیاری تحت فشار در کشاورزی استفاده از پمپ‌های آب در این حوزه رونق چشمگیری یافته است.

خرید عمده این محصولات با قیمت‌های رقابتی نیاز به آنالیز بازار هدف و شناخت تامین کنندگان خواهد داشت. در بازار داخلی به علت نوسانات بازار، شاهد روند افزایش قیمت پمپ پشت تراکتور و دیگر نمونه‌های پرکاربرد مانند پمپ پشت تراکتوری تهران و پمپ پشت تراکتوری ارومیه هستیم. خرید از کارخانجات تولیدی و نمایندگان فروش آنها مزیت‌هایی مانند اطمینان از کیفیت و عدم افزایش هزینه‌ها را به دنبال دارد.

نمایندگان فروش این مرکز با سابقه طولانی در زمینه تامین، صادرات و توزیع انواع پمپ آب کشاورزی جهت خرید و فروش مدل‌های مد نظر با هدف صادرات و توزیع عمده آماده همکاری با خریداران داخلی و خارجی هستند. لازم به ذکر است که فروش انواع دستگاه‌های پمپاژ آب توسط این مراکز، به همراه ضمانت نامه‌ معتبر و ارائه خدمات پس از فروش انجام می‌شود. همچنین سفارشات محصول در این نمایندگی‌ها به صورت اینترنتی هم انجام پذیر است. متخصصانی در این مراکز مشغول فعالیت هستند تا برای راهنمایی مشتریان به صورت تلفنی مشاوره می‌دهند.

3/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *