پمپ کشاورزی, مقالات

بازار مرکزی فروش پمپ های آب افقی و عمودی در تهران

پمپ های انتقال آب با توجه به نوع انتقال آب و شرایط کارکرد به فروش می رسند.پمپ های آبرسانی در دو نوع افقی و عمودی در بازار عرضه می شوند.در بازار فروش پمپ آب تهران پمپ های افقی که هزینه تعمیر و نگهداری آنها نسبت به پمپ های عمودی کمتر است مصرف بیشتری داشته و پر فروش تری می باشند.پمپ های عمودی شامل پمپ شناور ،لجن کش و کفکش است که در چاههای نیمه عمیق و عمیق از آنها استفاده می شود.

انواع پمپ های افقی شامل پمپ گریز از مرکز حلزونی و پمپ فشار قوی wkl و پمپ های عمودی را به صورت عمده و جزیی با کیفیت بالا و قیمت مناسب از طریق بازرگانی آسیاپمپ ایرانیان قابل ارائه به خریداران می باشد.

نمایندگی فروش پمپ شناور با مارک معتبر در تهران

از پمپ های آبرسانی که در شهرهای جنوبی ایران مثل بندرعباس، چابهار، زاهدان و اهواز بسیار پر مصرف می باشد پمپ های شناور می باشد.پمپ های شناور را می توان به سه دسته تقسسیم کرد.

  • پمپ های شناور چاه عمیق
  • پمپ های شناور فاضلاب یا لجن کش
  • پمپ های شناور تخلیه یا کفکش

این پمپ ها توسط شرکت های اسپادان، سولارپمپ تبریز ، رایان و پمپیران با کیفیت بالا در کشور تولید و در بازار پمپ آب در تهران و شهرستانها توزیع می شود.پخش عمده و جزیی پمپ های شناور با مارکهای معتبر از طریق آسیاپمپ ایرانیان نمایندگی فروش پمپ های شناور در کشور زیر قیمت بازار انجام می شود.

خرید پمپ با کمترین قیمت از مرکز فروش پمپ های آبرسانی در تهران

در بازار پمپ های کشاورزی حلزونی دست دوم توسط تعمیرکاران به مشتریانی که قصد خرید پمپ نو ندارند فروخته می شود.پمپ های دست دوم با اینکه قیمت پایین تری دارند اما در طول زمان کمتر برای سیستم مشکل ساز شده و زمان و انرژی را از بین می برد.پمپ های آبرسانی ارزان قیمت در بازار به پمپ های گفته می شود که آنها را مستقیم و بدون واسطه از نمایندگی و عاملین فروش و یا شرکت های سازنده خریداری شود.

به دلیل نگرانی های مکرر مشتریان از وجود قیمت های نوسانی در بازار و تعدد برندهای متفرقه شرکت آسیاپمپ ایرانیان با ایجاد یک فضای امن بستر را برای خرید پمپ های آبرسانی در دو نوع عمودی و افقی با ارزانترین قیمت فراهم کرده است.

نمایندگی فروش پمپ آب فشار قوی ۱ تا ۶ اینچ عمده در تهران

در خصوص پمپ های فشار قوی این نکته گفتنی است که ساخت این پمپ ها در شرکتهای بزرگ همراه با تست های چندگانه هیدرولیکی و ارتعاشی انجام می شود و پس از آن در بازار عرضه می شود.اما در مواردی این پمپ ها توسط واسطه ها با کیفیت بسیار پایین و قیمت ارزانتر به فروش می رسد که کارایی پمپ های شرکتی را ندارند.

نمایندگی فروش پمپ های فشار قوی حلزونی به صورت عمده پمپ ۱ تا ۶ اینچ فشار قوی طبقاتی را که شامل

  1. پمپ wkl 32
  2. پمپ wkl 40
  3. پمپ wkl 50
  4. پمپ wkl 65
  5. پمپ wkl 80
  6. پمپ wkl 100
  7. پمپ wkl 125
  8. پمپ wkl 150

می باشد که به صورت کوپله شده با دینام نیز قابل فروش است.

سفارش اینترنتی پمپ های استیل مخصوص کارخانجات غذایی

در کارخانجات به دلیل وجود پسماندها و ناخالص بودن سیال باید از پمپ های آلیاژی که مقاوم به سایش و خوردگی هستند استفاده شود.پمپ های حلزونی سانتریفیوژ که با استنلس استیل ۳۱۶ تولید می شوند.در کارخانجات رب و آبمیوه گیری پمپ های حلزونی در سایزهای ۴ تا ۱۰ اینچ بسته به نیاز استفاده می شود.قیمت پمپ استیل حلزونی بر حسب قیمت روز استیل و ریخته گری محاسبه می شود.در صورتیکه که خریدار این پمپ ها هستید می توانید به صورت اینترنتی با ارسال ایمیل یا تماس با کارشناسان ما این پمپ ها را تهیه کنید.

امتیاز دهید post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *