پمپ کشاورزی, مقالات

بزرگترین مرکز فروش پمپ آب کشاورزی آنلاین ایران

خرید و فروش پمپ آب کشاورزی در کشور بر اساس روش سنتی مزایا و معایب خود را داشته است.امروزه به دلیل بعد مسافت و حضور واسطه ها، شرکت آسیاپمپ ایرانیان با راه اندازی بزرگترین مرکز فروش پمپ های کشاورزی اعم از پمپ و الکتروپمپ،دیزل پمپ کشاورزی و پمپ پشت تراکتوری این امکان را فراهم کرده تا مشتریان در بستری امن بهترین پمپ حلزونی را در کمترین زمان خریداری کنند.

قیمت فروش پمپ آب کشاورزی برای تخلیه آب و فاضلاب

موارد کاربرد پمپ آب کشاورزی معمولا علاوه بر انتقال آب، تخلیه و انتقال فاضلابهای صنعتی و شهری نیز می باشد.به این منظور از پمپ لجن کش که همان پپ کریز از مرکز است استفاده می کنند.پمپ لجنکش کشاورزی در دو نوع عمودی یا مستغرق و پمپ افقی یا پمپ آب زمینی استفاده می شود.قیمت فروش پمپ تخلیه چاه فاضلاب بسته به هد و دبی و جنس قطعات پمپ متفاوت می باشد.

در مرکز فروش پمپ آب کشاورزی ایران می توانید انواع پمپ مخصوص انتقال آب و فاضلاب اعم از پمپ حلزونی استاندارد و پمپ خودمکش را با بهترین کیفیت و قیمت تهیه کنید.

فروش موتور دیزل بنز ۱۰ تن و ۸ تن و ۹۱۱ برای کوپله با پمپ آب کشاورزی

برای راه اندازی پمپ های آبکشی برای انتقال آب از از موتورهای دیزلی در جایی که برق نیست استفاده می کنند.موتورهای دیزلی یا موتور آبکشی که رند بازار می باشد موتور بنز ۱۰ تن با ۱۵۰ اسب خار قدرت، موتور بنز ۸ تن با ۱۰۰ اسب بخار و موتور بنز ۹۱۱ با ۶۰ اسب بخار قدرت خرید و فروش می شود.در هنگام خرید موتور دیزل از کیفیت موتور مطمئن شوید.

مجموعه آسیاپمپ ایرانیان با عرضه بهترین موتور های آبکشی برای کوپله با پمپ آب کشاورزی این محصول را در سریعترین زمان ممکن به محل شما ارسال می کند.برای استعلام قیمت به روز با بخش فروش شرکت تماس بگیرید.

نمایندگی پمپ آب کشاورزی آب روان در بندرعباس

پمپ آب روان یکی از صنایع پمپ سازی در کشور بوده که برای صنایع مختلف از قبیل کشاورزی،پالایشگاهی و نیروگاهی و صنایع دیگر پمپ تولید می کند.محصولات آب روان در چند دسته تقسیم بندی می شود.

  • پمپ گریز از مرکز حلزونی
  • پمپ فشار قوی wkl
  • پمپ شناور
  • پمپ گل کش
  • پمپ روغن داغ

بازرگانی آسیاپمپ ایرانیان نماینده فروش آبروان انواع محصولات این برند را در بندرعباس به صورت غیر حضوری به فروش می رساند.

بازار با کیفیت ترین الکتروپمپ های حلزونی صنعتی در کشور

در بخش صنایع برای انتقال پساب های صنعتی،گازوییل،الکل،کنسانتره مراود غذایی،مقوا و خمیر مقوا و سیالات ناخالص استفاده می شود.استفاده ازین پمپ ها در دورهای بالا موجب مستهلک شدن سیستم شده و معمولا با موتورهای ۱۵۰۰ دور کار می کنند.مجموعه آسیاپمپ ایرانیان انواع پمپ و الکتروپمپ حلزونی با آب بندهای مختلف مخصوص صنایع و کارخانجات مختلف را در کمترین زمان آماده و تحویل می کن.جهت استعلام قیمت با ما تماس بگیرید.

امتیاز دهید post

یک نظر در “بزرگترین مرکز فروش پمپ آب کشاورزی آنلاین ایران

  1. بهرام نوری سمیرم گفت:

    با سلام من مکانیک هستم خریدار موتورهای آبکش میتونم باهاتون کار کنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *