پمپ کشاورزی, مقالات

شرکت تولیدی پمپ آب زمین کشاورزی | قیمت بدون واسطه

فروشگاه اینترنتی پمپ آب

قیمت پمپ آب زمین کشاورزی علاوه بر کیفیت به برند و نوع خرید آن نیز بستگی دارد.این پمپ ها در مصارف مختلف مانند آبیاری غرقابی،آبیاری بارانی و آبیاری قطره ای مورد استفاده قرار می گیرد.در بخش کشاورزی از موتورهای ۱۵۰۰ به دلیل دائم کار بودن آن استفاده می شود.شرکت آسیا پمپ ایرانیان تولیدات خود را بدون واسطه در کشور به فروش می رساند.

قیمت پمپ آب زمین کشاورزی

فروش پمپ آب کشاورزی ۵ اینچ ۲۵۰-۱۲۵ چپگرد آسیاپمپ ایرنیان

قیمت پمپ آب زمین کشاورزی

انواع پمپ های انتقال آب در آبیاری و انتقال آب کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد.یکی از پر فروش ترین پمپ ها پمپ ۵ اینچ حلزونی

۱۲۵-۲۵۰ می باشد که در دو نوع چپگرد و راستگرد توسط شرکت آسیاپمپ ایرانیان تولید می شود.این پمپ دارای ورودی ۶ اینچ و خروجی ۵ اینچ می باشد که با نیروی ۲۵ اسب بخار کار می کند.

ازین پمپ ها به عنوان پمپ پشت تراکتوری و الکتروپمپ برای آبیاری قطره ای نیز استفاده می شود.پمپ ۲۵۰-۱۲۵ با برند آسیاپمپ ایرانیان به صورت عمده و جزیی به صورت غیر حضوری به فروش می رسد.

بورس فروش پمپ آب کشاورزی ۸ اینچ پشت تراکتوری

قیمت پمپ آب زمین کشاورزی

پمپ آب حلزونی کشاورزی در اندازه های بزرگ هد پایین تر و آبدهی بالاتری دارند.اندازه این پمپ ها بین ۸ تا ۱۶ اینچ بوده و در مکانهایی که برق نیست با استفاده از تراکتور این پمپ ها را راه اندازی می کنند.پمپ آب ۸ اینچ که پر مصرف ترین پمپ پشت تراکتوری محسوب می شود دارای آب بندی پکینگ بوده و در دو مدل چپگرد و راستگرد تولید می شود.

  • بیشتر بخوانید: پمپ هواده

در بازار پمپ آب کشاورزی که بورس پمپ های آبرسانی می باشد می توانید انواع پمپ آب کوچک و بزرگ ۸ اینچ پشت تراکتوری را با قیمت مناسب و بهترین کیفیت خریداری کنید.

مرکز تخصصی عرضه پمپ و الکتروپمپ مخصوص آبیاری بارانی

قیمت پمپ آب زمین کشاورزی

در بحث آبیاری تحت فشار استفاده از پمپ های سطحی فشار قوی مرسوم بوده تا بتواند بر افت فشار حاصل از لوله ها،اتصالات و نازل ها غلبه کند.در آبیاری بارانی پمپ های طبقاتی با تامین فشار آب را به نازل منتقل می کند.نیروی مورد نیاز جهت راه اندازی پمپ ها از دینام کشاورزی یا تراکتور یا موتور های دیزلی گرفته می شود.

  • بیشتر بخوانید: پمپ حرارتی

در آبیاری بارانی باید برای انتخاب پمپ به پارامترهای مختلفی از قبیل طول مسیر و ارتفاع و اندازه لوله های اصلی و فرعی و دبی آبپاش ها باید توجه نمود تا بهترین پمپ آب را با بالاترین راندمان تهیه کنید.بالاترین راندمان پمپ های فشار قوی وقتی است که این پمپ ها طبق استاندارد کارخانه سازنده در نقطه بهینه کار کند و سیستم در حالت پایدار باشد.

بازار آنلاین پمپ های خودمکش برای پروژه های شهرداری

قیمت پمپ آب زمین کشاورزی

پمپ خودمکش نوعی از پمپ های گریز از مرکز هستند که قابلیت خودهواگیری داشته و می توانند آب و هوا را به گردش در آورده و پمپاژ کنند.این پمپ ها برای تخلیه آب معابر در سطح شهر و اتوبانها و انتقال فاضلابهای شهری و کشاورزی و صنعتی بسیار گزینه مناسبی هستند.پروانه روباز این پمپ ها باعث می شود تا حجم آب بیشتری پمپاژ شود.

در بازار آنلاین پمپ های خودمکش می توانید انواع این محصول را در اندازه های ۲ تا ۱۶ اینچ با کیفیت بالا و خدمات پس از فروش تهیه کرده و در محل خود تحویل بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *