پمپ کشاورزی

بورس خرید پمپ گل کش سنگبری ارزان قیمت

بورس خرید پمپ گل کش سنگبری ارزان قیمت در کشور با توجه به وجود کارخانه های سنگبری زیاد در شهر اصفهان و شهرستانهای اطراف آن به شدت رونق گرفته است.این پمپ ها که در اندازه های ۲ اینچ، ۳ اینچ و ۶ اینچ تولید می شود برای انتقال آب گل آلود کارخانجات سنگبری به مجراهای تخلیه مورد استفاده قرار می گیرد.

این پمپ ها که حلزونی دایره ای شکل دارند و سطح مقطع آنها به محض ورود سیال به آنها به تدیج بیشتر می شود تا به دلیل جابجایی دچار خوردگی و ساییدگی نشود.برای همین جنس پوسته آن را از استیل یا چدن GGG40 میگیرند که نسبت به سایش و خوردگی مقاوم تر است.

تولید پمپ گل کش سنگبری مدل ETA 150-315 شرکت آسیا پمپ

علاوه بر پمپ های گل کش که در سه تیپ HDS 50-300، HDS 80-300 و HDS 150-300 ساخته می شود، انواع دیگیری از پمپ آب حلزونی نیز برای کارخانجات سنگبری مناسب می باشد.معمولا بعضی از کارخانجات پمپ های سانتریفیوژ طرح پمپ ایران سری ۳۱۵-۱۰۰ و ۳۱۵-۱۵۰ را استفاده می کنند. حال سوالی پیش می آید که پروانه پمپ گل کش نیمه باز است اما پروانه پمپ گریز از مرکز بسته می باشد و مناسب سنگبری ها نیست؟

در این موارد شرکت تولید کننده پمپ گل کش قابلیت این را دارد که بنا به درخواست مشتری پمپ های مذکور را با پروانه نیمه باز تولید کند.بخاطر چسبندگی بالا سیال برای انتقال آنها نیاز به فشار بالا می باشد که پمپ های مذکور قادر به پمپاژ انها هستند.برای تهیه و خرید مطمئن این پمپ ها می توانید از سایت فروشگاهی پمپ کاران دیدن فرمایید.

فروشنده عمده انواع پمپ گل کش در تهران

سنگبری های زیادی در شهرک شمس آباد تهران در حال فعالیت می باشند که برای تخلیه حوضچه های آب گل نیاز به پمپ گل کش دارند.بخاطر مشغله های زیاد در کارخانه شاید وقت رفتن به بازار و تحقیق کردن راجبه اینکه چه برندی با کیفیت تر و ارزان تر است را نداشته باشند.

به همین دلیل گروه تجاری پمپ کاران با راه اندازی سایت فروشگاهی انواع پمپ انتقال سیال در قالب فروشنده عمده و تخصصی انواع پمپ گریز از مرکز افقی فعالیت می کند.این مرکز با مشاورین کارآمد و همچنین کیفیت و قیمتهای مناسب و به صرفه آماده همکاری با کارخانجات سنگبری می باشد.به دلیل اینکه تهران قطب بازار تجاری ایران می باشد قیمت عمده پمپ گل کش نیز برای خریداران بسیار به صرفه تر می باشد.

مشخصات فنی پمپ گل کش مدل HDS 150-300 تولید داخل

مشخصات پمپ گل کش به شرح زیر می باشد.

قطر خروجی : ۵۰ تا ۱۵۰ میلی متر

ظرفیت آبدهی : ۱۰ تا ۳۵۰ مترمکعب بر ساعت

ارتفاع آبدهی : ۱۰ تا ۷۰ متر

درجه حرارت سیال با نوار آببندی بین ۲۰- تا ۱۱۰ درجه سانتی گراد

1/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *