پمپ کشاورزی, مقالات

تامین کننده بهترین پمپ آب پشت تراکتوری کوپله مستقیم

نمایندگی پمپ آب سمنان

پمپ آب پشت تراکتوری که نوعی از پمپ های گریز از مرکز حلزونی هستند پمپ های تک مکشه و تک پروانه بوده که برای راه اندازی نیاز به یک نیروی محرکه دارند.پمپ های پشت تراکتوری را معمولا با شاسی تسمه ای و شاسی گیربکسی در بازار خرید و فروش می کنند.مدل تسمه ای آن برای آبیاری غرقابی و مدل گیربکسی که با دوام تر نیز هست برای آبیاری تحت فشار بارانی و قطره ای به کار می رود.اما برای اینکه کشاورزان بتوانند سریعتر و راحتتر کار آبیاری را انجام دهند و از لحاظ حمل و نقل نیز برایشان راحت تر باشد پمپ های کوپله مستقیم پشت تراکتوری در تبریز تولید شده و به صورت فراگیر در کشور به فروش می رسد.

این پمپ ها که به پمپ بغل گیربکسی نیز معروف هستند معمولا با گیربکس های ۱/۴ و ۱/۶ کوپله می شوند که آبدهی و ارتفاع آن حداقل ۲ برابر وقتی است که پمپ با گیربکس ۱/۳ کوپله می شود.شرکت آسیاپمپ ایرانیان تامین کننده بهترین پمپ های آب پشت تراکتوری گوپله مستقیم با ۱۸ ماه گارانتی بوده که به صورت آنلاین این پمپ ها را باقیمت مناسب در کل کشور به فروش می رساند.

۶ نکته طلایی درباره نحوه نصب و راه اندازی پمپ های پشت تراکتوری

برای راه اندازی و نصب و سرویس پمپ های پشت تراکتوری لازم است که نکاتی را بدانید تا بتوانید حداکثر بهره وری را از پمپ های آبرسانی داشته باشید.این نکات عبارتند از

  1. قبل از راه اندازی و هواگیری پمپ را تراز کرده و از محکم بودن و بدون حرکت بودن شاسی روی زمین مطمئن شوید.
  2. قبل از استارت پمپ حتما از ثابت بودن گیربکس اطمینان حاصل کنید.به دلیل جابجایی و حمل و نقل احتمال برهم خوردن تراز گیربکس وجود دارد.پیچ های دو طرف گیربکس را شل کرده،گونیا یا خط کش گذاشته و پس از تراز شدن پیچ ها را محکم کنید.
  3. به میزان ۱ الی ۵٫۱ لیتر روغن واسگازین ۱۴۰ داخل گیربکس ریخته شود.)بسته به نوع گیربکس(.حتما روزنه روی درپوش گیربکس باید باز باشد تا
    بخارهای روغن داخل گیربکس نماند و کاسه نمد گیربکس را خراب نکند.
  4. گریس کاری یاتاقان داخلی و یاتاقان خارجی پمپ حتما باید قبل از راه اندازی انجام شود.نوع گریس باید گریس نسوز پایه لیتیوم باشد.همچنین دو طرف
    گاردان را گریس کاری کنید.
  5. .
    ۵ .بعد از انجام موارد باال هنگام هواگیری ابتدا سوپاپ را چک کنید تا از سالم بودن دریچه سوپاپ مطمئن شوید.سپس لوله مکش و پمپ را پر از آب کنید و قبل از روشن کردن،همزمان محور را بچرخانید تا اگر احیانا حباب هوا داخل پمپ بود از این طریق از بین رفته و پمپ عاری از هوا شود.در صورت نشتی آب از طبقات پمپ، بست های طبقات آچارکشی شود.
  6. .بعد از اتمام آبیاری داخل پمپ را گریس کاری کرده تا گریس های قبلی از پمپ خارج شود.همچنین روغن واسگازین گیربکس را چک کنید تا درصورتیکه
    روغن کم کرده بود به آن روغن اضافه کنید.

فروش ارزان پمپ کوپله مستقیم پشت تراکتوری ETA 65-250 مازندران

در بسیاری از شهرها برای اجرای سیستم آبیاری تحت فشار بارانی به خصوص با آبپاش گان که فشار و آبدهی بالایی دارد باید از پمپ فشارقوی Wkl استفاده شود که به صورت پشت تراکتوری کار کنند.این پمپ ها قیمت بالاتری دارند و توان خرید بعضی از مشتریان اجازه خرید این پمپ ها را نمی دهد.به همین دلیل یک پمپ گریز از مرکز حلزونی که بتواند با تراکتور فرگوسن با دور ۳۰۰۰ کار کند پمپ ETA 65-250 می باشد که آبدهی و ارتفاع آبدهی آن معادل یک پمپ ۴ اینچ است.

این پمپ به صورت بغل گیربکسی با گیربکس ۱/۶ کوپله شده و ورودی آن ۳ اینچ یا ۸۰ میلیمتر و خروجی ۶۵ میلیمتر یا ۲٫۵ اینچ است.این پمپ با گیربکس ۱ به ۶ تا ۷۳ متر ارتفاع و ۱۲۰ متر مکعب بر سعات آبدهی دارد و با نیروی ۶۰ اسب ۲۹۰۰ دور راه اندازی می شود.فروش ارزان قیمت این پمپ پشت تراکتوری شاسی شده آماده در مازندران به صورت آنلاین از وب سایت اینترنتی نمانیدگی معتبر پمپ فروشی امکان پذیر است.

انواع پمپ آب پشت تراکتوری کوپله مستقیم | فروش آن در لرستان بدون واسطه

پمپ های پشت تراکتوری که تا به حال به صورت کوپله مستقیم در بازار پمپ آ عرضه شده اند به شرح زیر می باشند.

  1. پمپ حلزونی ETA 65-200
  2. پمپ حلزونی ETA 65-250
  3. پمپ حلزونی ETA 80-250
  4. پمپ حلزونی ETA 80-315
  5. پمپ حلزونی ETA 100-250
  6. پمپ حلزونی ETA 100-315
  7. پمپ حلزونی ETA 125-250
  8. پمپ حلزونی ETA 125-315
  9. پمپ حلزونی ETA 150-250

این پمپ ها که در سایز ۲٫۵ اینچ تا ۶ اینچ هستند برای انتقال آب یا گازوییل به کار می رود.در پروژه های شهرداری استان لرستان این پمپ ها بدون شاسی زیر کامیون به گاردان بسته می شود آب را پمپاژ می کند.پمپ های پشت تراکتوری کوپله مستقیم دارای آب بندی مکانیکال سیل هستند و برای انتقال گازوییل نوع مکانیکال سیل آن متفاوت خواهد بود.

فروش عمده انواع گیربکس افزاینده پشت تراکتوری در کشور

به دلیل افزایش تقاضای مشتریان برای انواع پمپ هایی که با محور PTO پشت تراکتور کار می کنند شرکت های پمپ سازی مانند سهند پمپ و اطلس پمپ تبریز اقدام به طراحی و ساخت گیربکس های افزاینده پشت تراکتوری با نسبت ۱به ۳، گیربکس افزاینده ۱ به ۴ و گیربکس افزاینده ۱ به ۶ کرده اند.این محصول تا قدرت ۶۵ اسب بخار را پوشش می دهد و برای پمپ های حلزونی و فشار قوی wkl تا مدل Wkl 100/4 کفایت می کند.البته هر پمپی را بسته به مشخصات فنی که دارد باید با گیربکس کوپله کرد و برخی از پمپ ها فقط با گیربکس پشت تراکتوری با نسبت ۱ به ۳ کوپله می شوند.

خرید پمپ فشارقوی حلزونی پشت تراکتوری چپگرد در خوزستان

در منطقه خوزستان به دلیل اینکه حجم آبیاری غرقابی بیشتر از آبیاری تحت فشار است و نیاز به پمپ های حلزونی پشت تراکتوری با آبدهی بالا دارند پمپ آب ۶ اینچ حلزونی فشار قوی ETA 150-315 چپگرد یکی از پر فروش ترین پمپ های پشت تراکتوری است که با شاسی تسمه ای به فروش می رسد.این پمپ ها می تواند ۳۰۰ مترمکعب بر ساعت آب را در ارتفاع ۳۰ متری پمپاژ کند.

این پمپ توانایی انتقال آب را روی زمین هموار تا ۲٫۵ کیلوومتر دارد.این پمپ را با تراکتور رومانی و فرگوسن می توان راه اندازی کرد.حتی می توان خروجی پمپ را لوله ۸ اینچ بست.خرید این پمپ ها به صورت آنلاین در خوزستان توسط شرکت آسیاپمپ ایرانیان امکان پذیر می باشد.

امتیاز دهید post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *