پمپ کشاورزی, مقالات

خرید بهترین پمپ اب کشاورزی با نازلترین قیمت | حلزونی و فشارقوی

فروش پمپ آب بندرعباس

برای خرید بهترین پمپ اب کشاورزی اولین نکته ای که باید بدانید این است که مشخصات دقیقی از شرایط پمپاژ و نحوه اجرای سیستم آبرسانی خود داشته باشید.ممکن است بهترین پمپ ها را از معروفترین برند مانند پمپیران خریداری کنید اما جوابگوی کار شما نباشد.این نشان دهنده آن است که اغلب مشتریان در ابتدای خرید انواع پمپ های کشاورزی دقیقا نمیدانند به چه پمپی نیاز دارند.بنابراین برای خرید بهترین پمپ های حلزونی و فشارقوی طبقاتی وکائل با نازلترین قیمت در بازار بهترین راه دانستن مختصات سیستم آبیاری و سپس مراجعه به فروشندگان متخصص در این زمینه می باشد.مجموعه آسیاپمپ ایرانیان با داشتن مشاورین متخصص و با تجربه برای انتخاب مناسب ترین پمپ آب کشاورزی در کار شما خواهد بود.

مهمترین دستور العمل های عمومی نصب پمپ های کشاورزی

درستورالعمل هایی که از سوی کارخانه پمپ سازی برای راه اندازی اولیه پمپ های حلزونی گریز از مرکز و پمپ های طبقاتی wkl ارائه می شود باید به دقت انجام شود تا سیستم پمپ و موتور از آسیب های احتمالی در امان باشدودر این بخش به تفضیل در مورد ۳ دستورالعمل مهم نصب انواع پمپ های آبیاری کشاورزی صحبت می کنیم.

  1. ایمــنی
  • مجموعه پمپ باید در محدوده کاربری خودش مورداستفاده قرار گیرد و در صورت کارکرد در زمینه دیگر باید شرایط مشخص شده در آن زمینه را در نظر بگیرید.
  • مجموعه پمپ در شرایط مونتاژ ناقص نباید کار کند.
  • پمپ فقی با سیال مشخص شده در در برگه اطلاعات باید کار کند.
  • هرگز پمپ بدون سیال کار نکند.
  • حداقل و حداکثر نرخ جریان ذکر شده در برگه اطلاعات را رعایت کنید.(برای جلوگیری از گرمای بیش از حد،خرابی بلبرینگ ها،آسیب دیدن آب بندی پمپ و صدمات کاویتاسیون)
  • سرعت جریان را در طرف مکش پمپ کنترل نکنید.(برای جلوگیری از صدمات کاویتاسیون)
  • عدم انطباق با دستوالعمل های عملیاتی باعث ایحاد خطر برای افرادی که با الکتریسیته، حرارت، اثرات مکانیکی و شیمیایی و انفجار سر و کار دارند می شود.

۲٫حمــل و نقــل

  • پمپ می تواند از حالت تعلیق خارج شود.بلند کردن از قسمت هایی که محکم نیستند خطرناک است.
  • همیشه پمپ را در یک وضعیت مشخص حمل کنید.
  • هرگز طناب را به قسمت آزاد انتهای محور و طرف کوپلینگ نبندید.
  • اطلاعات مربوط به وزن و مرکز ثقل را کنترل کنید.
  • از لوازم جانبی مناسب و مجاز برای بالا بردن پمپ استفاده کنید.

۳٫نگهداری و انبارش

اگر راه اندازی بلافاصله بعد از خرید پمپ انجام نشود ما پیشنهاد می کنیم که نکات زیر را برای نگهداری و انبار پمپ رعایت کنید.

  • در حین انبار کردن پمپ به دلیل رطوبت، گرد و خاک و یا حشرات موذی به پمپ آسیب وارد می شود.
  • برای انبارش پمپ در فضای آزاد،مجموعه پمپ و متعلقات آن با مواد ضد آب پوشانده شود.محلهای باز و محلهای اتصال پمپ نیز تمیز شده و بسته شود.
  • پمپ در یک اتاق خشک که رطوبت آن بسیار کم است نگهداری شود.
  • محور پمپ یکبار در ماه چرخانده شود.
  • اگر پمپ به درستی نگهداری شود تا ۱۲ ماه می تواند ادامه یابد.
  • اگر پمپ ذخیره شده قبلا استفاده شده باشد، باید معیارهای مربوط به خاموش کردن پمپ رعایت شود.

بازرسی آب بندی محور در پمپ اب کشاورزی|مشخصات نخ گرافیتی برای سایزهای مختلف آن

  • اگر آب بندی پمپی با مکانیکال سیل بود برای تعویض آن باید مراحل زیر را انجام دهید.
  1. برای تعویض مکانیکال سیل لازم است که پمپ پیاده شود.
  2. اجزای مکانیکال سیل باید به ترتیبی که در نقشه های مونتاژ مربوطه نشان داده میشود از محور پیاده شود.
  3. تمیزی محیط کار در حین نصب آب بند مکانیکی باید رعایت شود.
  4. از هر گونه صدمه به سطوح آب بندی و اورینگ ها کاملا جلوگیری شود.
  5. واشر کاغذی یا اورینگ در هر بار پیاده شدن باید تعویض شود.
  • اما اگر آب بندی پمپ با نوار گرافیتی باشد باید به صورت زیر عمل کنید.
  1. زمان تعویض نوارهای گرافیتی هنگامی است که در اثر سفت کردن مکرر مهره های قطعه عینکی مجموعه آب بندی تقریبا به اندازه عرض یک نوار گرافیتی فشرده شود.
  2. تمام اجزای کهنه باید از محفظه آب بندی خارج شود.
  3. از ابزار مناسب مانند کشنده های نرم و قابل انعطاف استفاده شود تا از صدمه دیدن به بدنه محفظه آب بندی و بوش محور جلوگیری شود.
  4. محل آب بندی به دقت تمیز شده و بوش محافظ محور بازرسی شود.اگر نشانه های خوردگی،ساییدگی و زبری سطح دیده شد باید با بوش نو تعویض شود.
  5. از نوارهای گرافیتی با ابعاد مناسب استفاده شود.
  6. هر دو سر نوار گرافیتی باید به صورت صاف و تحت زاویه ۴۵ درجه بریده شود.دو سر نوارهای گرافیتی هنگام جا زدن باید تا حدی روی هم فشرده شوند.
  7. هر نوار گرافیتی باید در روغن فرو برده شود و سپس به کمک حلقه محفظه آب بندی در محل خود جا زده شود.
  8. محل اتصال دو سر نوارهای متوالی باید با ۹۰ درجه چرخش نسبت به همدیگر قرار بگیرند.
  9. در محفظه آب بندی از ۴ حلقه نوار گرافیتی و ۱ حلقه رینگ خنک کننده استفاده می شود.
  10. با توجه به سایز پمپ ابعاد نوار گرافیتی را انتخاب کنید.

فروش مرغوب ترین پمپ های پشت تراکتوری کوپله مستقیم در مازندران

پمپ های آبیاری کشاورزی که شامل آبیاری بارانی و غرقابی و آبیاری قطره ای می شود نیاز به پمپ های آبرسانی گریز از مرکز دارند.این پمپ ها عمدتا از نوع حلزونی و فشار قوی Wkl انتخاب می شوند، چرا که حمل و نقل و نصب و راه اندازی آنها و همچنین تعمیر و نگهداری این پمپ ها به مراتب از پمپ های عمودی چاه عمیق آسان تر می باشد.پمپ های آبیاری که به صورت افقی نصب می شوددبی بیشتری را انتقال می دهد.

نوعی از پمپ های انتقال آب هستند که به پشت تراکتور بسته می شوند و با نیروی محور خرمنکوب پشت تراکتور راه اندازی می شوند.این پمپ ها را در اصطلاح پمپ پشت تراکتوری می گویند.پمپ های پشت تراکتوری بر دو نوع گیربکسی و پمپ پشت تراکتوری تسمه ای هستند.اما در نوع گیربکسی باز هم در دو مدل پمپ و گیربکس کوپله جدا و پمپ و گیربکس سرهم تقسیم می شوند.پمپ گیربکسی سرهم که پمپ کوپله مستقیم پشت تراکتوری هم نامیده می شود در سایزهای ۳ تا ۶ اینچ در تبریز با مارک سهند پمپ تبریز تولید شده و در بازار پمپ آب کشاورزی مازندران با قیمت ارزان خرید و فروش می شود.انواع پمپ و گیربکس سرهم پشت تراکتوری عبارتند از

  1. پمپ ETA 65-200
  2. پمپ ETA 65-250 با گیربکس ۱ به ۶
  3. پمپ ETA 80-250
  4. پمپ ETA 80-315
  5. پمپ ETA 100-250
  6. پمپ ETA 100-315
  7. پمپ ETA 125-250
  8. پمپ ETA 125-315
  9. پمپ ETA 150-250

عرضه انواع الکتروپمپ فشارقوی طبقاتی سری Wkl 100 بدون واسطه

پمپ های آبرسانی بسته به هد و دبی و طول مسیر و ارتفاع آبدهی و توان موتور انتخاب می شوند.رایج ترین پمپ های آبرسانی فشار قوی در بازار پمپ های طبقاتی فشار قوی WKl می باشد که در این بین پمپ فشارقوی Wkl 100 که در ۸ سایز تولید می شود پر فروش ترین پمپ آب فشارقوی افقی در بازار است که برای پروژه های انتقال آب شرکت آب و فاضلاب، شرکت های کشت و صنعت و پروژه های شهرداری و جهاد کشاورزی به کار می رود.پمپ های سری Wkl 100 پمپ آب ۴ اینچ فشار قوی هستند که ورودی آب ۵ اینچ و خروجی آن ۴ اینچ می باشد.

به دلیل اینکه این پمپ آب، پمپ آب بزرگی است بهترین نوع کوپله کردن آن، کوپله ۶ پر از نوع KB یا کوپله گاردانی می باشد.ارتفاع آبدهی در نقطه راندمان کاری بین ۲۲ الی ۱۷۳ متر و آبدهی در نقطه راندمان کاری ۱۲۰ متر مکعب بر ساعت می باشد.محور پمپ به صورت معمول فولاد CK45 و جنس بدنه آن از چدن خاکستری می باشد و با الکتروموتورهای سه فاز موتوژن یا جمکو از ۱۵ تا ۱۱۰کیلووات ۱۵۰۰ دور کوپله می شوند.عرضه بهترین الکتروپمپ های طبقاتی سری Wkl 100 در بازار به صورت آنلاین از فروشگاه اینترنتی آسیاپمپ ایرانیان انجام می شود.

امتیاز دهید post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *