پمپ کشاورزی

تولید پمپ لجن کش | تهیه آن در اندازه های مختلف

تولید پمپ لجن کش

الکتروپمپ هایی که در بازار موجود می باشد اکثرا برای جابجایی آب تمیز و بدون املاح ساخته شده اند.اما برای جابجایی مواد غلیظ تر نسبت به آب چه راه حلی وجود دارد؟ تولید پمپ لجن کش که در بین فعالان این حوزه به پمپ گل کش، پمپ غلیظ کش و یا پمپ فاضلابی معروف است راه حل بسیار عالی برای انتقال این نوع سیال است.اندازه های مختلف پمپ لجن کش با برندهای ایرانی و خارجی در مراکز و کلینیک های تخصصی فروش پمپ آب امکان پذیر می باشد.

همچنین می توانید انواع مختلف پمپ لجن کش افقی را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در اندازه های ۳ تا ۸ اینچ با پروانه روباز را از همین مجموعه تهیه کنید.

تولید پمپ لجن کش

نحوه انتخاب پمپ لجن کش افقی با بالاترین کیفیت

پمپ های لجن کش برای انتقال و جابجایی سیالات که دارای ذرات معلق و یا گرانروی بالایی دارند استفاده می باشند.در صورتی که سیال اسیدی باشد جنس قطعات پمپ قابل تغییر می باشد.هر چقدر ویسکوزیته سیال بالاتر باشد هد و دبی پمپ پایین تر می باشد.برای انتخاب پمپ لجن کش باید این نکته را در نطر داشت که پروانه پمپ در داخل سیال بچرخد در غیر اینصورت پمپ می سوزد و هزینه های سنگینی دارد.

پمپ لجن کش معمولا در جاهایی که منبع به سیال سوار باشد عملکرد بهتری دارد و راندمان بالاتری دارد.برای انتخاب پمپ لجن کش افقی باید طول مسیر،دبی و هد و ارتفاع مورد نظر را در نظر گرفت.پمپ لجن کش چدنی و پمپ لجن کش استیل افقی دو نوع از پمپ های لجن کش است که در بازار پمپ آب می توانید تهیه کنید.جهت انتخاب پمپ لجن کش با بهترین کیفیت با کارشناسان مجموعه ما تماس بگیرید.

قیمت پمپ لجن کش مخصوص کارخانجات مواد غذایی

تولید پمپ لجن کش

پمپ های لجن کش با قابلیت های انتقال سیالات لزج مانند پوره سیب زمینی و رب گوجه فرنگی از جمله پمپ هایی است که مورد توجه صاحبان صنایع غذایی می باشد.لازم به ذکر است که پمپ های صنایع غذایی دارای پروانه باز با پره های فاصله دار می باشد تا این سیال در داخل پمپ و پروانه گیر نکند.دو نوع پمپ لجن کش افقی و عمودی در بازار با جنس چدن و استیل با قدرت های مختلف و اندازه های متفاوت به فروش می رسد.قیمت پمپ لجن کش بسته به تقاضای مشتری و شرایط کارکرد پمپ تعیین می شود.برای اطلاع از قیمت انواع پمپ لجن کش افقی چدنی و استیل با ما تماس بگیرید.

فروش اینترنتی پمپ لجن کش حلزونی ۳ اینچ ۳ فاز

تولید پمپ لجن کش

یکی از پر فروش ترین پمپ های لجن کش که در قالب پمپ لجن کش خانگی و صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد پمپ لجن کش ۳ اینچ می باشد.این پمپ ها با موتور تکفاز و سه فاز کوپله می شود و به صورت استاندارد تا عمق ۶ متر مکش انجام داده و ۶ متر به بالا ارتفاع می زند.به دلیل فاصله زیاد مشتریان در شهرهای دیگر با بازار مرکزی پمپ آب در تهران و اصفهان شرکت آسیاپمپ ایرانیان با عرضه انواع پمپ لجن کش ۳ اینچ استیل و چدنی به صورت آنلاین در خدمت مشتریان عزیز می باشد.

امتیاز دهید post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *