پمپ کشاورزی, مقالات

تولید کننده و فروشنده مستقیم پمپ های آبرسانی + فیلم

وقتی در مورد خرید و فروش پمپ آبرسانی صحبت می کنیم دامنه وسیعی از پمپ های گریز از مرکز افقی و عمودی شامل بحث می شود.اما اینکه چه پمپی به کار ما می آید الکتروپمپ خانگی شامل الکتروموتور، سوپاپ، مهره، بوش و دیگر انواع قطعات فلزی و پلاستیکی است که در انواع برقی و دیزلی به بازار عرضه می گردد. موضوع تخصصی است که قبل از خرید باید با مشاوران فروش شرکت ما در میان بگذارید.آسیاپمپ ایرانیان یکی از شرکت های تولید کننده پمپ آب می باشد که محصولات خود را به صورت مستقیم و اینترنتی در سراسر کشور با 18 ماه گارانتی به فروش می رساند.

انواع پمپ آبرسانی | فروش پمپ های سفارشی تمام استیل

فروش پمپ آبرسانی

پمپ های آبرسانی در زمینه کشاورزی و صنعتی را می توان در 7 گروه دسته بندی کرد.

  • پمپ گریز از مرکز حلزونی
  • پمپ فشار قوی wkl
  • پمپ شناور
  • پمپ عمودی طبقاتی
  • پمپ خودمکش
  • پمپ کفکش
  • پمپ لجن کش

این پمپ ها به صورت انبوه توسط کارخانجات مختلف در ایران تولید و عرضه می شود.در کنار این مدلها که به صورت روال با چدن ساخته می شود نوعی از پمپ ها هستند که سفارشی بوده و به سفارش مشتری در قالب پمپ استیل سانتریفیوژ تولید می شوند.قیمت پمپ استیل سانتریفیوژ به روز بوده و بسته به شرایط عملیاتی مختلف می تواند از جنس استیل 304، 316 و یا فسفر برنز باشد.در مرکز فروش پمپ آبرسانی می توان انواع پمپ های سفارشی را با قیمت مناسب خریداری کنید.

فروش پمپ آبرسانی کشاورزی آسیاپمپ ایرانیان + لیست قیمت

فروش پمپ آبرسانی

برند آسیاپمپ ایرانیان اولین شرکتی است که در بخش بازرگانی علاوه بر تولیدات خود محصولات شرکتهای دیگر پمپ سازی را هم برای تحت پوشش قرار دادن سلیقه های مشتریان در دستور کار خود قرار داده است.اما پمپ های آبرسانی گریز از مرکز و فشار قوی با برند آسیاپمپ ایرانیان با استفاده از بهترین متریال و ماشینکاری CNC انجام می گیرد.

لیست قیمت آسیاپمپ ایرانیان را می توانید با تماس با بخش فروش دریافت کنید.این محصولات دارای 18 ماه گارانتی بوده و در سراسر کشور به صورت عمده و جزیی عرضه می شود الکتروپمپ دیزل ساز و پمپ های آب را می توانیم به عنوان گروهی از مهمترین تجهیزات مورد استفاده در فعالیت های مختلف‌ نام ببریم.

مرکز فروش پمپ انتقال آب 4 تا 8 اینچ حلزونی در بازار

فروش پمپ آبرسانی

در بین پمپ های انتقال آب در کشور که با نیروی گریز از مرکز کار می نند و درایو آنها الکتروموتور یا موتور دیزل یا موتور تراکتور می باشند پمپ های 4 تا 8 اینچ حلزونی پر فروش ترین محصولات هستند.این پمپ ها برای انتقال آب به مزارع کشاورزی،سایت پرورش شیلات و پروژه های آبیاری جهاد کشاورزی و کشت و صنعت مورد استفاده قرار می گیرد.

در مرکز فروش پمپ های انتقال آب انواع پمپ آب 4 اینچ، پمپ 5 اینچ، پمپ آب 6 اینچ و پمپ آب 8 اینچ که در سه سایز تولید شده را می توانید با قیمت کارخانه خریداری کرده و فقط با یک تماس آنرا سفارش دهید.

فروشنده پمپ های گریز از مرکز خودمکش با توان 10 تا 60 اسب بخار

فروش پمپ آبرسانی

پمپ خودمکش پمپ گریز از مرکز است و نیروی مورد نیاز برای پمپاژ سیال را از دینام و موتور دیزل می گیرد.این پمپ ها در سایزهای 10 اینچ به بالا معمولا به دلیل اینکه حجم آب زیادی را منتقل می کنند را می توان با نیروی 40 تا 60 اسب 900 دور راه اندازی کرد.اما در سایزهای کوچکتر از پمپ خودمکش 3 اینچ تا 8 اینچ هم می توان با دور 1500 دور و با نیروی بین 10 تا 40 اسب بخار راه اندازی کرد.

فروشنده پمپ های حلزونی خودمکش با دریافت اطلاعات از مشتری پمپ مورد نظر را به او عرضه می کند.این پمپ ها دارای محور استیل بوده و آب بندی آنها تو زنوع سیل مکانیکال می باشد.برای خرید آنلاین پمپ های خودمکش استیل و چدن با ما تماس بگیرید.

فروش بدون واسطه پمپ های 8 تا 12 اینچ در مسقط عمان

فروش پمپ آبرسانی

در بین پمپ های آبرسانی پمپ هایی که توجه خریداران عرب زبان را به خود جلب کرده پمپ اتا بزرگ با آبدهی زیاد می باشد.این پمپ ها که توسط شرکت آسیاپمپ ایرانیان تولید می شود در اندازه های مختلف اعم از

  • پمپ گریز از مرکز 8 * 8
  • پمپ گریز از مرکز 8 * 10
  • پمپ گریز از مرکز  10* 10
  • پمپ گریز از مرکز  10 * 12
  • پمپ گریز از مرکز 12 * 12
  • پمپ گریز از مرکز 12 * 14

می باشد.پیرو عرضه پمپ آب ایرانی در بازارهای جهانی مجموعه آسیاپمپ ایرانیان در شهر مسقط کشور عمان و دیگر شهرهای این کشور محصولات خود را به صورت آنلاین عرضه می کند.برای دریافت کاتالوگ و ثبت سفارش می توانید به شماره واتساپ شرکت پیام دهید.

امتیاز دهید post