پمپ کشاورزی, مقالات

عرضه مستقیم محصولات شرکتهای تولید کننده پمپ های آبرسانی

فروش پمپ فشار قوی

شرکتهای تولید کننده پمپ و الکتروپمپ های آبرسانی در کشور با توجه به حجم تقاضای زیاد برای این پمپ افزایش پیدا کرده است اما برندهای مطرح پمپ سازی همیشه مورد توجه مشتریان داخلی و خارجی بوده است.عواملی که باعث تمایز و برتری پمپ آب ایرانی با پمپ های آبرسانی وارداتی شده مواد اولیه ارزانتر، نیروی کار متخصص و کارآمد،ارزان بودن دستمزد نیروهای کار و در دسترس بودن منابع اولیه در ایران می باشد.

برای اولین بار در کشور قسمت بازرگانی شرکت آسیاپمپ ایرانیان به منظور پوشش دادن سلیقه مشتریان کلیه محصولات برندهای پمپ سازی مطرح کشور را به صورت مستقیم در کشور عرضه می کند.برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

خرید اینترنتی پمپ های آبرسانی حلزونی آسیاپمپ ایرانیان

یکی از برندهای معتبر در زمینه تولید پمپ های آبرسانی شرکت آسیاپمپ ایرانیان می باشد که سیستم فروش سریع خود را از طریق همکاری با دیگر شرکتهای تولید کننده پمپ آب در سطح کشور آغاز کزده و خریداران عزیز پس از سفارش می توانند در کمتر از ۴۸ ساعت پمپ آب خود را دریافت کنند.این شرکت انواع پمپ گریز از مرکز حلزونی را در اندازه های مختلف با کیفیت مرغوب تولید میکند.

باید اضافه کنیم که تولید پمپ های سفارشی اعم از پمپ استیل فشار قوی و پمپ استیل حلزونی برای مصارف مختلف صنایع مختلف نیز توسط همین مجموعه امکان پذیر بوده و می توانید جهت سفارش با واحد فروش تماس بگیرید.

شرکت تامین کننده پمپ های اتا جهت صادرات به عراق

در سالهای اخیر با توجه به افزایش قیمت دلار و تولید انبوه انواع پمپ های آبرسانی در کشور مشتریان عراقی برای تهیه پمپ های آبرسانی ارزان قیمت به ایران می آیند و خرید خود را به صورت مستقیم از کارخانجات پمپ سازی انجام می دهند.پمپ های مصرفی در عراق پمپ اتا بزرگ سایزهای ۸ تا ۱۲ اینچ می باشد که توسط شرکت آسیاپمپ ایرانیان تولید و قابل عرضه در بازار پمپ آب عراق می باشد.

فروش پمپ های آبرسانی ارزان قیمت بریا صادرات پمپ آب به عراق توسط مجموعه آسیاپمپ ایرانیان و بخش بازرگانی این مجموعه به تازگی آغاز شده و خریداران عزیز عراق و بغداد، کربلا،موصل و اربیل عراق می توانند جهت ثبت سفارش با ما تماس بگیرند.

تولید کننده پمپ های فشار قوی برند آسیاپمپ ایرانیان

در کنار پمپ گریز از مرکز حلزونی که به بر اساس حجم آبدهی و ارتفاع و نوع سیال به سه دسته

  • پمپ گریز از مرکز حلزونی EA یا اتا بزرگ
  • پمپ گریز از مرکز حلزونی ER یا پمپ حلزونی کوچک
  • پمپ گریز از مرکز حلزونی EN یا پمپ استیل

تقسیم بندی می شوند، پمپ های دیگری تحت عنوان پمپ فشار قوی WKL که پمپ گریز از مرکز می باشد توسط صنایع پمپ سازی آسیاپمپ ایرانیان تولید و در بازار پمپ آب کشور عرضه می شود.محصولات این شرکت دارای ۱۸ ماه گارانتی بوده و انواع پمپ فشارقوی ،پمپ پشت تراکتوری فشار قوی و پمپ فشار قوی استیل از نمونه مدلهایی است که توسط این شرکت عرضه می شود.

فروش آنلاین پمپ های آبرسانی پمپیران و رایان در کشور

از برندهای معروف و پر طرفدار پمپ سازی در کشور رایان پمپ و پمپیران هستند که متقاضیان زیادی در کشور به دنبال تهیه مستقیم آن می باشند.پمپ و الکتروپمپ های پمپیران و رایان از نظر مکانیکی و هیدرولیکی شبیه به هم است.انواع پمپ آب کشاورزی و صنعتی این دو برند شامل

  • پمپ شناور
  • پمپ گریز از مرکز حلزونی
  • پمپ فشار قوی WKL

توسط بازرگانی آسیاپمپ ایرانیان نمایندگی فروش پمپیران و رایان به صورت آنلاین در شمال و جنوب کشور و در شهرهای مرزی که دسترسی به فروشگاههای عرضه پمپ ندارند امکان پذیر می باشد.

  • تبلیغات:
  1. دانشمندی پمپ آب خانه خود را به سیستم گرمایشی خانگی تبدیل کرد!

  2. اختلاف و نزاع بین دو کشاورز بر سر دزدیده شدن نوار تیپ آبیاری

  3. صنعت آب بطری یک تجارت بزرگ در سراسر جهان است

  4. مرگ صاحب شرکت نوار تیپ سبب افت قیمت نوار تیپ آبیاری شد!!

امتیاز دهید post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *