پمپ کشاورزی

خرید عمده پمپ سانتریفیوژ شعاعی صنعتی

پمپ سانتریفیوژ شعاعی یکی از نمونه های پرمصرف پمپ آب می باشد این پمپ به صورت افقی تحت عنوان پمپ یک طبقه و پمپ فشار قوی زمینی تولید می شوند. خرید پمپ سانتریفیوژ صنعتی به صورت عمده و در حجم بالا با گارانتی ضمانت کالا و قیمت های بسیار مناسب در این مرکز پخش به صورت تخصصی انجام می گیرد. 
در صورت هرگونه سوال و ابهام و استعلام از قیمت انواع پمپ سانتریفیوژ صنعتی می توانید با کارشناسان در ارتباط باشید.  

خرید عمده پمپ سانتریفیوژ شعاعی صنعتی

استاندارد های لازم جهت تولید پمپ سانتریفیوژ

استاندارد های لازم جهت تولید پمپ سانتریفیوژ بحث استاندارد های تولید و طراحی پمپ سانتریفیوژ از سری نکات مهمی است که با پیشرفت علم و اهمیت روزافزون کیفیت تولید و طراحی محصولات صنعتی همواره همراه است. 
استاندارد API 610
این استاندارد با اهمیت ترین و قابل توجه ترین استاندارد های لازم در تولید و طراحی پمپ های سانتریفیوژ است به این دلیل که این استاندارد دارای توصیه ها و نکات بسیار مهم و لازم از مراحل طراحی، تولید و بازرسی گرفته تا انتخاب پمپ های سانتریفیوژ مصارف پالایشگاه ها است.
طراحان و سازندگان نامی برای تولید و بهره وری از این پمپ در صنایع پتروشیمی و نفت نیازمند توجه بسیار به این استاندارد می باشند.
استاندارد ISO 5199
در طراحی و تولید پمپ های سانتریفیوژ مصارف عمومی توجه و عملکرد به این استاندارد بسیار مهم می باشد. این استاندارد از کارآمدترین و محبوب ترین استاندارد های سطح جهان می باشد به همین دلیل است که طراحان و سازندگان نامی تولید پمپ همچون پمپ سانتریفیوژ در دنیا از این استاندارد استفاده بالا می برند.
این استاندارد نیز مطابق با استاندارد قبلی API 610 دارای توصیه ها و نکات مهمی در کل مراحل تولید تا مصرف می باشد.
استاندارد ISO/TR 17766
توسط برنامه ریزی های کامپیوتری استفاده از این استاندارد به آسانی انجام می گیرد البته به طوری که جهت اصلاح منحنی های عملکرد پمپ ها به کار برده شود.
به طور کلی این استاندارد مربوط به ضرایب تصحیح عملکرد پمپ های سانتریفیوژ در هنگامی که سیالات ویسکوز آن پمپاژ می کند می باشد.

فروش انواع پمپ سانتریفیوژ جریان شعاعی

فروش انواع پمپ سانتریفیوژ جریان شعاعی مراجع مختلفی در سطح کشور وجود دارد که در زمینه فروش انواع پمپ سانتریفیوژ فعالیت می نمایند. این مجموعه از برترین مراکز تخصصی فروش و عرضه انواع پمپ حلزونی و پمپ فشار قوی به ویژه انواع پمپ های سانتریفیوژ جریان شعاعی با کیفیت و مرغوبیت های بالا و بسیار مناسب می باشد. خریدارانی که قصد خرید این محصول را دارند می توانند به صورت آنلاین از طریق این مرکز اقدام نمایند لازم به ذکر است که این محصولات همراه با گارانتی ضمانت کالا نیز می باشند.

امتیاز دهید post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *