پمپ کشاورزی, مقالات

مرکز خرید اینترنتی پمپ روغن داغ تولید داخل

خرید پمپ روغن داغ

خرید پمپ روغن داغ سانتریفیوژ یا الکتروپمپ بشقابی روغن داغ حلزونی تولید شده در داخل کشور که در صنایع مختلف به شدت کاربرد دارد به صورت اینترنتی از طریق مجموعه فروش آسیاپمپ ایرانیان امکان پذیر می باشد.پمپ های روغن داغ برای انتقال یا سیرکوله کردن روغن داغ تا دمای ۳۵۰ درجه سانتیگراد و آب گرم تا دمای ۱۸۰ درجه سانتیگراد استفاده می شود.نحوه انتخاب پمپ سانتریفیوژ انتقال روغن داغ به ویسکوزیته، خورندگی، سایش روغن و فشار کاری سیستم بستگی دارد.

عرضه پمپ انتقال و سیرکوله روغن برای صنایع شیمیایی و دارویی

خرید پمپ روغن داغ

در صنایع دارویی و شیمیایی و غذایی و بهداشتی علاوه بر مشخصات عمومی مورد نیاز برای انتخاب پمپ مانند ظرفیت، فشار و درجه حرارت باید به وجود مواردی همچون ذرات جامد، خورندگی سیال،حساسیت سیال قابل انتقال و موارد بهداشتی توجه کرد.حساسیت بافت مواد یا سیال به شرایط جابجایی باعث ایجاد تغییر در کیفیت محصول به دست آمده و درنتیجه افت کیفیت آن می باشد.

از الکتروپمپ استیل روغن داغ در صنایع دارویی و شیمیایی برای گرم و خشک کردن مواد شیمیایی،دستگاههای همزن مواد، تانکرهای واکنش،تولید فیبرهای مصنوعی،تجهیزات ذخیره مواد و ترکیب مواد شیمیایی با ویسکوزیته بالا استفاده می شود.

همچنین باید این نکته را در نظر داشت که برای انتخاب پمپ سیرکوله روغن داغ به جنس قطعات داخلی آن توجه کرد زیرا پس از کار باید داخل پمپ با سود یا اسید یا مواد شوینده شستشو داده شود.در مرکز عرضه پمپ روغن داغ سانتریفیوژ می توانید به کمک کارشناسان ما در بخش فروش بهترین پمپ روغن داغ را برای صنایع شیمیایی و دارویی با مناسب ترین قیمت انتخاب کرده و در سریعترین زمان ممکن کالای خود را تحویل بگیرید.

انواع پمپ روغن داغ | تولید آن با کیفیت Standard در کشور

پمپ سانتریفیوژ انتقال روغن داغ به دلیل اینکه در صنایع مختلف کاربرد دارد در اقسام زیر دسته بندی می شود.

  • پمپ روغن داغ سانتریفیوژ
  • پمپ روغن داغ دنده ای
  • پمپ روغن داغ مغناطیسی
  • پمپ کند

تولید کنندگان پمپ سانتریفیوژ در کشور انواع پمپ روغن داغ را بسته به شرایط عملیاتی طراحی و می سازند.پروانه و محفظه این پمپ ها ممکن است جنس استیل یا برنزی باشد.در کشور انواع پمپ روغن داغ ایرانی طبق استاندارد SYT KSB تولید و در بازار پمپ آب کشور عرضه می شود.

خرید پمپ روغن داغ سانتریفیوژ با کارایی بالا

خرید پمپ روغن داغ

پمپ های روغن داغ از اهمیت ویژه ای در صنعت برخوردار هستند.وجود این پمپ ها باعث شده تا بخشی از فرایند تولید کارخانجات مختلف مانند انتقال روغن یا مایعات گرم توسط این پمپ انجام شود.به همین دلیل بسیار مهم است که پمپ روغن داغ خریداری شده با کیفیت بوده و کارایی بالایی داشته باشد.برای داشتن یک پمپ روغن داغ سانتریفیوژ با راندمان بالا باید به دو بخش توجه کرد.

یکی انتخاب صحیح پمپ موقع خرید و دیگری راه اندازی و شروع به کار کردن پمپ روغن داغ.در راه اندازی این پمپ باید ابندا پمپ را با مایع مورد نظر پر کرده و آنرا هواگیری کنید.با راه اندازی پمپ دمای روغن بالا رفته تا به دمای نهایی خود برسد.بعد از رسیدن پمپ به دمای نهایی باید پمپ را خاموش و کوپلینگ ها را بررسی کنید.در اولین استارت پمپ باید همه قطعات پمپ را بررسی کرده و کارکرد بدون عیب آنها مطمئن شوید.

بورس فروش اینترنتی پمپ ۳۲/۲۵۰ و ۵۰/۲۵۰ روغن داغ ایرانی

خرید پمپ روغن داغ

از پر فروش ترین پمپ های روغن داغ سانتریفیوژ پمپ ETA 325-250 و ETA 50-250  می باشد.دهانه ورود و خروج این پمپ ها به ترتیب ۲ و ۱/۱/۲ و ۲/۱/۲ و ۲ اینچ می باشند.آب بند پمپ های روغن داغ باید از نوع سیل مکانیکی بوده و که اورینگ آن را معمولا از جنسی انتخاب می کنند که مقاوم به حرارت باشد.این پمپ ها با الکتروموتور ۲٫۲ کیلووات و ۴ کیلووات ۱۴۵۰ دور کوپله می شوند.

فروش اینترنتی پمپ های روغن داغ سانتریفیوژ ۳۲/۲۵۰ و ۵۰/۲۵۰ ایرانی با کیفیا بالا و قیمت مرغوب توسط بازرگانی آسیاپمپ ایرانیان در سراسر کشور امکان پذیر می باشد.

امتیاز دهید post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *