پمپ کشاورزی, مقالات

فروش عمده و جزیی پمپ های خودمکش در کشور

فروش پمپ خودمکش

پمپ های خودمکش همان پمپ های سانتریفیوژ می باشد که هر کجا پمپ های سانتریفیوژ حلزونی استفاده شود این پمپ ها نیز قابل استفاده می باشد.فروش پمپ خودمکش حلزونی در سایزهای مختلف توسط شرکت آسیاپمپ ایرانیان به صورت عمده و جزیی در کشور به صورت اینترنتی امکان پذیر می باشد.

انواع پمپ خودمکش | موارد کاربرد آنها

فروش پمپ خودمکش

انواع پمپهای خودمکش در سالهای مختلف تولید شده و در رف کشاورزی و صنعتی استفاده می‌شوند پمپ خودمکش را به هیچ عنوان نمی‌توان به صورت خشک روشن کرد و قبل از روشن کردن حتماً باید محفظه آن با آب پر شود در واقع خودمکش بودن به این معناست که پمپ برای بارگیری مجدد و ترکیب آب و هوا برای تبدیل شدن به یک سیال قابل پمپاژ گفته می شود.

خودمکش در مصارف مختلف مانند کشاورزی انتقال آب از منابع آبی به مزارع تخلیه فاضلاب های شهری و صنعتی مزارع پرورش میگو و ماهی کاربرد دارند آب بندی پمپ خودمکش در سایز های مختلف از سیر مکانیکی بوده و این امر موجب می‌شود تا در مصارف صنعتی از هدر رفتن سیال و آلودگی محیط جلوگیری شود.

عرضه پمپ لجن کش خودمکش برای پروژه های آب و فاضلاب

فروش پمپ خودمکش

پمپ های سانتریفیوژ استاندارد در زمینه انتقال آب و لجن و پسابهای صنعتی همواره با مشکل مواجه بوده اند و دلایل آن بسته بودن پروانه پمپ می باشد اما پمپهای دیگری برای انجام این کار وجود دارند که به آن پمپ خودمکش گفته می‌شود.پمپ خودمکش دارای پروانه نیمه باز بوده و زمان راه اندازی آسان می توان از آن برای انتقال درجه یا سیالات با ویسکوزیته بیشتر از آب در محیط های صنعتی و کشاورزی استفاده کرد.

نکته دیگر این است که پمپ های خودمکش دارای آب بندی از نوع سیل گذاری شده هستند که این امر موجب می شود تا سیالات دارای ناخالصی محیط اطراف پمپ را آلوده نکند.عرضه بهترین پمپ لجن کش حلزونی خودمکش یا پمپ سوپاپ سرخود مخصوص پروژه های شرکت آب و فاضلاب توسط همین مجموعه امکان پذیر می باشد.

فروش پمپ لچن کش ۱۴ اینچ مخصوص مراکز پرورش میگو

فروش پمپ خودمکش

در مزارع پرورش میگو و ماهی برای انتقال آب از رودخانه به حوضچه های آبزیان نیاز به پمپ ی بوده تا بتواند با ترکیب و چرخش هوا اکسیژن مورد نیاز آبزیان را فراهم کیرده و نیازی به نصب سوپاپ یا شیر یکطرفه در انتهاب خط مکش نباشد.ضمن اینکه با یک بار هواگیری بتوان این پمپ را استارت کرد.

پمپ های خودمکش تمام این ویژگی ها را دارند و برای استفاده در مزارع پرورش میگو و ماهی بسیار مورد استفبال قرار گرفته اند.فروش پمپ های خودمکش ۱۴ اینچ و ۱۶ اینچ برای مزارع پرورش میگو در جنوب و شمال کشور از طرق بازرگانی آسیاپمپ ایرانیان امکان پذیر می باشد.

خرید آنلاین پمپ خودمکش selfprime pump در دوحه قطر

فروش پمپ خودمکش

طراحی منحصر به فرد پمپهای خودمکش نسبت به پمپ های سانتریفیوژ استاندارد باعث استقبال مشتریان خارجی از این محصول شده است کشورهای حوزه خلیج فارس مانند کشور قطر به دلیل نوسازی سیستمهای آبرسانی از خرید پمپ خودمکش استقبال کردند شرکت آسیا پمپ ایرانیان به صورت آنلاین انواع پمپ های خودمکش ایرانی را به صورت مستقیم در دوحه قطر به فروش می رسد.برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

امتیاز دهید post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *