پمپ کشاورزی, مقالات

پمپ فشار قوی | فروش مستقیم سایزهای مختلف در کشور

فروش پمپ فشار قوی وکائل به صورت مستقیم در سایز های مختلف از یک تا ۶ اینچ توسط شرکت تامین کننده به صورت غیر حضوری در کشور صورت می گیرد.پمپ فشارقوی پمپ های افقی گریز از مرکز هستند که دارای پروانه های بین یاتاقانی چند طبقه و با محفظه های دارای برش شعاعی هستند. در این پمپ ها هر طبقه توسط اورینگ آب بندی شده و طبقات به وسیله پیچ بست مخصوص به یکدیگر وصل شده اند نیرو های وارد شده بر محور پمپ توسط بلبرینگ و رولبرینگ روانکاری شده با گریس خنثی می شوند.

فروشنده پمپ های فشار قوی Wkl با پروانه برنزی و محور استیل

پمپ های فشار قوی به صورت پیش فرض در کارخانه با قطعات فولادی و چدنی ساخته می شوند در مواردی که مشتری سفارش دهد طبق شرایط عملیاتی سیستم پمپاژ پمپ فشار قوی می‌تواند با پروانه برنزی یا استیل و شفت استیل تولید و عرضه شود.پمپ فشارقوی با پروانه برنزی و محور استیل یکی از محصولات خاصی است که برای انتقال سیالات با شرایط خاص استفاده می شودتا بتواند در مقابل خوردگی مقاومت داشته باشد.
به دلیل بالا بودن قیمت فولادهای آلیاژی قیمت پمپ فشارقوی با پروانه برنز و محور استیل به روز می باشد و باید از نمایندگان فروش و شرکت های سازنده استعلام قیمت بگیرید.شرکت آسیا پمپ ایرانیان فروشنده پمپ های فشار قوی مخصوص انتقال آب شور و سیالات اسیدی بود که با مشخصات فوق به صورت آنلاین در کشور به فروش می رساند.

اهمیت انتخاب پمپ فشار قوی برای سیستم های آبرسانی

در سیستم های آبرسانی اهمیت انتخاب ها برای افزایش بهره وری سیستم و طول عمره پمپ بسیار حائز اهمیت می باشد.از آنجا که دانستن فشار کاری سیستم بسیار مهم است باید بدانیم هد و دبی سیستم چقدر بوده تا بتوانیم پمپ مورد نظر را انتخاب کنیم.معمولاً در سیستم هایی که فشار کاری بالا با دبی کم نیاز باشد از پمپ های فشار قوی طبقاتی استفاده می کنند.

بالاترین راندمان پمپ های فشار قوی طبقاتی در سیستم های آبرسانی دقیقا در نقطه بهینه این پمپ ها یا نقطه BEP می باشد و برای انتخاب چنین پمپی دانستن طول مسیر، ارتفاع مسیر آبدهی، اندازه لوله ها و افت فشار در سیستم باید محاسبه شود.

تامین قطعات یدکی پمپ فشار قوی وکائل عمده

پمپ های فشار قوی در دور‌های ۱۵۰۰ و ۳۰۰۰ دور کار میکنند. از آنجا که استهلاک پمپ در دوره های بالا بیشتر است در اکثر موارد سعی می شود پمپی انتخاب شود که در دوره ۱۵۰۰ به راحتی کار کند.عم صحیح هم‌ترازی پمپ و موتور ،نصب نادرست پمپ، هواگیری نامناسب، نشتی بیش از حد و نصب اتصالات به صورت اشتباه می تواند در کاهش عمر قطعات تاثیر منفی داشته باشد.

اما جای هیچ نگرانی نیست به دلیل اینکه شرکت های سازنده پمپ انواع قطعات پمپ های فشار قوی و حلزونی را در کنار این محصولات به فروش می رسانند و شما نیز می توانید از شرکت تامین کننده قطعات یدکی به صورت عمده انواع لوازم جانبی پمپ های فشار قوی را که شامل بوش محور پروانه و دیفیوزر محفظه مکش و محفظه رانش می شود خریداری کنید.

فروش بهترین پمپ طبقاتی فشار قوی در سلیمانیه عراق

کشور عراق یکی از کشورهایی است که در داشتن مرزهای مشترک زمینی با ایران انواع تجهیزات آبرسانی مورد نیاز خود مانند پمپ آب را از بازار ایران تهیه می‌کنند.مناسب بودن قیمت و بالا بودن کیفیت محصول باعث شده تا مصرف کنندگان نهایی محصول در شهرهای اربیل، بغداد و سلیمانیه استقبال خوبی از این محصول ایرانی داشته باشد.

شرکت آسیا پمپ ایرانیان به صورت مستقیم انواع پمپ فشار قوی طبقاتی را در سلیمانیه عراق به صورت آنلاین به فروش می رساند.برای کسب اطلاعات بیشتر همین حالا با ما تماس بگیرید.

امتیاز دهید post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *