پمپ کشاورزی

خرید اینترنتی پمپ اتا بزرگ با ارزان ترین قیمت

خرید پمپ اتا که یکی از نیازهای اصلی در بخش کشاورزی و به خصوص پرورش میگو وماهی می باشد و شامل مدلهای متفاوت است توسط شرکت آسیا پمپ که سازنده انواع پمپ گریز از مرکز،اتا بزرگ و پمپ فشار قوی می باشد برای مشتریان از طریق فروشگاه اینترنتی این شرکت امکان پذیر شده است.

در بعضی از مناطق برای انتقال آب به جاهای بالاتر از سطح زمین احتیاج به دستگاه هایی می باشد که آن ها را با قدرت بیشتر به مناطق بالاتر هدایت کنند.برای مشاوره،خرید و اطلاع از قیمت انواع پمپ اتا با کیفیت و قیمت مناسب با واحد فروش تماس بگیرید.

فروش انواع پمپ اتا در ایران

پمپ اتا پمپی است که دارای محفظه حلزونی شکل و موتور جدا می باشد که به آن ها گریز از مرکز نیز گفته می شود که با توجه به مواد به کار رفته در تولید آن ها و همچنین اندازه های تولیدی این محصولات، دارای انواع مختلفی می باشد که از هر کدام با توجه به عملکرد آن ها، در مکان های مختلف استفاده می شود. 

انواع پمپ اتا در ایران، توسط همین شرکت و با استفاده از بروز ترین و بهترین دستگاه ها و مطابق با آخرین استانداردهای جهانی تولید شده و برای مصارف مختلف به سراسر کشور عرضه می گردند. در زیر به برخی از انواع پمپ اتا اشاره شده است.

  • پمپ اتا بزرگ مدل ۳۵-۳۰۰
  • پمپ اتا بزرگ مدل ۲۹-۲۵۰
  • پمپ اتا بزرگ مدل ۴۰۰-۱۵۰
  • پمپ اتا بزرگ مدل ۳۳-۲۰۰
  • پمپ اتا بزرگ مدل ۲۳-۲۰۰

هر کدام از این پمپ ها در مقدار آبدهی با هم تفاوت دارند و بنا به درخواست مشتری می توان جنس مواد اولیه آن را تغییر داد.از این پمپ ها عمدتا در جاهایی استفاده می شود که نیاز به آبدهی بالا با فشار کم باشد.برای خرید انواع این پمپها با ما تماس بگیرید.

تولید انبوه پمپ اتا با برند آسیا پمپ

همانطور که می دانید پمپ اتا بزرگ یکی از پر فروش ترین پمپ ها در بازار پمپ ایران می باشد که خواهان زیادی دارد.شرکت آسیا پمپ با تولید انبوه انواع این پمپها با کیفیت بالا توانسته حجم بسیار خوبی از بازار را در کل کشور اداره کند.

عرضه پمپ اتا در سراسر کشور از طریق فروشگاههای زیادی انجام می شود که یکی از بهترین مراکز برای فروش این پمپها در سراسر کشور فروش اینترنتی می باشد که مشتریان می توانند صرف نظر از محدودیتهای مکانی و زمانی خرید خود را انجام دهند.

سفارش پمپ اتا ارزان و مقرون به صرفه

برای خرید انواع پمپ راه های زیادی وجود دارد که می توانید محصولات این شرکت را به صورت حضوری و غیر حضوری تهیه کنید.برای سفارش پمپ اتا ارزان و مقرون به صرفه می توانید مستقیما از طریق فروشگاه اینترنتی ما و تماس با واحد فروش، این محصول را درمدلهای مختلف خریداری کنید.

. قیمت این محصولات تا میزان زیادی به نوع عملکرد، کاربرد، اندازه، ابعاد، قدرت و … دارد که به علت نوسانات بازار نمی توان به مدت طولانی یک لیست قیمت برای این محصولات ارایه داد.به دلیل استفاده از قطعات خارجی مثل مکانیکال سیل و بلبرینگها قیمتها به روز اعلام می گردد.

مصارف و کاربرد پمپ اتا بزرگ

  • انتقال آب برای مصارف کشاورزی
  • پرورش میگو و ماهی
  • انتقال آب برای مصارف صنعتی و شهری
  • انتقال آب گرم تاسیسات گرم و سرد

پمپ های اتا دارای مشخصات کلی می باشد که می توان به قطر خروجی، ظرفیت، ارتفاع، فشار و … اشاره نمود. برای اطلاع بیشتر از مشخصات و همچنین قیمت های این محصولات می توانید به نمایندگی های این شرکت در هر شهر مراجعه کنید. برای مشاهده انواع لیست و همچنین کارایی آن ها نیز می توانید به این مراکز مراجعه کنید.

امتیاز دهید post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *